Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#622441 Ευχαριστω πολυ παιδες :s_drinks

Θ'ανεβασω φωτο, αφου βγαλω πρωτα! :lol:
Με ταλαιπωρησαν να φερουν τα λαστιχα, ηθελαν και ισιωμα οι ζαντες και τωρα στρωσιμο τα λαστιχα...Να δω βολτα της προκοπης ποτε θα κανω.

Και σε μενα δακρυζει ελαχιστα ο θερμοστατης, αλλα ειπε ο γιατρος εκει, θα τον αλλαξω οταν παω για σερβις, δε αγχωνομαστε.
Επισης εχει μια διαρροη το παγουρι των υαλοκαθαριστηρων, το οποιο με μια γρηγορη ματια πρεπει να το σχεδιασε ο Νταλι, ετσι οπως ειναι στραβοχυμενο μεσα στο χωρο της μηχανης, και δε το βλεπω να βγαινει ευκολα (ευκολα=φτηνα).
Αυτα τα ηξερα ομως, πριν την αγορα.

Επισης περιμενω να ερθει ενα obd reader που εχω παραγγειλει, να κατεβασω και το torque pro να εχουμε μια εικονα σε real time. Το κακο ειναι οτι δε βλεπω να υπαρχει αισθητηρας πιεσης/θερμοκρασιας λαδιου. Στο Ν14 δεν υπαρχει σιγουρα δλδ, στον Ν18 γραφουν οτι υπαρχει αλλα πρεπει να προγραμματισεις μονος σου την εφαρμογη. :hmmm:
Anyway, το βλεπουμε οταν ερθει.

Σε πρωτη φαση θαρρω οτι εχω αγχωθει απο το διαβασμα για προβληματα κλπ πιο πολυ απ'οσο δικαιολογει η κατασταση.

Υπαρχει και κατι αρκετα αρνητικο στην υποθεση.
Το δικο μου δεν εχει sport button, το οποιο ηταν extra σε καποιες χωρες, της Ελλαδας συμπεριλαμβανομενης...
Και αυτα που ταζει, (λιγοτερη υποβοηθηση στο τιμονι, αποκριση γκαζιου, και ηχος εξατμισης) τα λιγουρευομουν :s_cry ειναι η αληθεια.
Βεβαια εδω υπαρχει διπλη διχογνωμια. Καποιοι λενε οτι μπαινει κ τωρα με πατεντα κ καποιοι πως οχι.
Καποιοι λενε οτι αυτα τα s που δεν εχουν sport button εχουν ηδη λιγοτερη υποβοηθηση και κ πιο σβελτη αποκριση στο γκαζι και αλλοι πως... οι πρωτοι την πατησανε :svivhaha:
Αντε βγαλε ακρη...
Εν τω μεταξυ, η επιλογη sport button κοστιζε κατα την παραγγελια γυρω στα +100$.
Ελεος δλδ. βαλτο το γαμ$δι μεσα κι ας μην ξερεις τι ειναι. :s_mad

Φοβαμαι να παω να ρωτησω στο επισημο δικτυο εδω τι παιζει :lol: :lol: :lol:

υ.γ. Ποσο ηλιθιο δεικτη λαδιου μπορει να εχουν βαλει οι ανθρωποι??! Να τους ελεγες βαλτε οτι πιο δυσαναγνωστο γινεται... τετοια κεντα δε θα καθοταν :s_whiteflag

Κατα τ'αλλα ολα κομπλε :lol: , το βλεπω και χαμογελαω σα χαζουλης :inlove:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#622442 Και αυτα που ταζει, (λιγοτερη υποβοηθηση στο τιμονι, αποκριση γκαζιου, και ηχος εξατμισης) τα λιγουρευομουν :s_cry ειναι η αληθεια.

Για να κανει κατι το Σπορτ κουμπι (μοντ) στο τιμονι πρεπει να εχεις το servotronic (μεταβλητη υποβοηθηση) που λογικα θα ηταν εξτρα τοτε (βασικα είναι ποιο ελαφρυ στο παρκάρισμα και μετα βαραινει). Το δικο σου αν είναι σχετικα βαρυ στο παρκάρισμα δεν το εχει. Για την εξατμιση για να κανει κατι το κουμπι πρεπει να εχεις σπορ εξατμιση με βαλβιδα (κλαπετα) που ανοιγει ηλεκτρικα. Δεν ξερω αν τοτε την προσφεραν στο μινι παντως στανταρ δεν πρεπει να ηταν.

Το γκαζι οντως είναι ευκολο να αλλαξουν την αποκριση σε σχεση με την διαδρομή οποτε μονο αυτό χανεις.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#622444 Επειδη δεν μπορω να τα εξηγησω σωστα τα ηλεκτρολογικα, μιας και δεν ξερω ουτε λαμπα ν'αλλαξω, αν εχεις διαθεση διαβασε λιγο το link.

https://www.northamericanmotoring.com/f ... stuff.html

αν βαριεσαι, ο τυπος ισχυριζεται οτι εγκαθιστας το κουμπι και απλα (απλα :lol: ) πρεπει να προγραμματιστει η ecu μετα, ωστε να το αναγνωρισει. Δεν χρειαζεται αλλο hardware δλδ.
Κι απ'οτι βλεπω εχει συγχαρικια απο κατω και ερωτησεις αρα μαλλον θα ειχε επιτυχια.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#622446 Σωληνάκια που χάνουν , αντλίες ,τιμόνια , παγούρια και άπειρα: "είναι κλασσικό αυτό στα MINI"...
Τα θυμάμαι και με πιάνει ρίγος..

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By citastak
#623419 και συν τοις άλλοις, νιώθω ότι είναι πιο βαρυ το τιμόνι από ότι συνήθως. Βέβαια μπορεί να φταίνε τα νέα λάστιχα, αλλά πρέπει να το στείλω στον γιατρό.

Ο δείκτης λαδιού είναι απαράδεκτος. Η μεριά μπορεί να δείχνει ότι είναι γεμάτο και η άλλη ότι είναι στη μέση. (Καθώς η μετρήσιμη μεριά του δείκτη είναι κυλινδρική εννοώ το εμπρός και το άλλο μέρος). Σχεδίαση από τα Lidl.