Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#615370 χλμ ποσα εχεις κανει? πρωτο χερι το αυτοκινητο? οταν τις αλλαζεις βαζεις γνησιες? πολλα συνεργεια εχουν universal φουσκες ιμιτασιον.Επαρχια παιζει πολυ αυτο επειδη δεν μπορουν να στοκαρουν για ολα τα μοντελα/μαρκες.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#615376 -To αυτοκίνητο έχει ~205,000.
-Δεύτερο χέρι, το πήρα πριν από 9 χρονάκια με 90,000 (allegedly :shifty: ).
-Μόνο η τελευταία που μπήκε ξέρω σίγουρα ότι ήταν ιμιτασιόν και universal, οι υπόλοιπες είναι γνήσιες (εκτός κι αν τρώω μεγάλο παπά) ή έστω όχι universal.

BTW, εκτός από τον πρώτο χρόνο που είχα κόψει φούσκα, όλες οι υπόλοιπες κόπηκαν με τις ζάντες που φοράω εδώ και 5 χρόνια (15x6.5), δηλ. με τις μαμά (14x5.5) κόπηκε μόνο μία.
Δε νομίζω να έχει σημασία αυτό όμως.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#615378 Γιατί δεν αγοράζεις μονο σου την φούσκα να είσαι σίγουρος;
EDIT
LOBRO είναι η δικιά μου φούσκα :lol:
Δεν ξέρω αν θεωρείται καλή ή όχι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#615387
bill33 έγραψε:Γιατί δεν αγοράζεις μονο σου την φούσκα να είσαι σίγουρος;
EDIT
LOBRO είναι η δικιά μου φούσκα :lol:
Δεν ξέρω αν θεωρείται καλή ή όχι.


lobro ειναι πολυ καλη μαρκα,βγαζει και σταυρους μπιλιοφορους κλπ.Την θυμαμαι εδω και 35 χρονια.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#615398
diplomat έγραψε:Δεν είμαι σίγουρος εάν γράφω σε σωστό νήμα (εάν όχι να μεταφερθεί νύχτα), όμως έχω μια απορία (και αρκετά νεύρα, όμως φοβάμαι να ξεσπάσω λόγω του νόμου περί βλασφημίας :lipsealed: ).

Χθες τσέκαρα τις φούσκες ημιαξονίου (κάτι που κάνω τακτικά διότι υπάρχει λόγος όπως εξηγώ στην επόμενη σειρούλα) και είδα ότι η αριστερή εξωτερική έχει δακρύσει.
Η συγκεκριμένη είχε αντικατασταθεί πριν από a couple of years που λέμε και στην Βόρεια Κυνουρία, και γενικά έχω κόψει φούσκες τρεις ακόμη φορές IIRC (2 εξωτερικές δεξιά/αριστερά, 1 εσωτερική αριστερά).

Είναι φυσιολογικό αυτό το ιστορικό, ή κάνω κάτι λάθος; :vava:

Eddiet, μιλάμε για Ψορόλλα Ε11 1.3 προ φατσοσηκώματος.



α) Μην πατάς τόσο πολύ το γκάζι με 1η-2η... Αλήτη, κοντράκια! :x :shifty:

β) Τον πήραν πίσω τον νόμο, εκφράσου ελεύθερα τέκνον... :twisted:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#615399 Δε νομίζω ότι έχει να κάνει με ανοίγματα και σπασμένες πρωτοδευτέρες, συγκεκριμένα για τη τελευταία φούσκα εννοώ.

Δύο τινά παίζουν από το τελευταίο τσεκάρισμα, ή μια αναβασούλα που έγινε στην Πάρνηθα, ή (πιθανότερα) ένα τερμάτισμα της ανάρτησης (που δεν έγινε όμως σε λακούβα).
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#615444 Σε καμία περίπτωση δεν ειναι λογικό. Φαντάσου εγώ με 450.000 δεν έχω κόψει ποτέ φουσκα, και στις 300.000 τις άλλαξα προληπτικά χωρίς να υπάρχει ένδειξη κυρίως για να μπορέσω να γρασάρω τους μπιλιοφόρους.

Κόβεις και τις δύο, ή μονο απο μια μεριά? Υπάρχει περίπτωση να ειναι θέμα κατασκευαστικό του αμαξιου? Η πρώτη φούσκα πότε αλλάχτηκε?
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#615449 Μόνο από τη μία μεριά και είτε η εσωτερική είτε η εξωτερική/φορά, ποτέ και οι δύο μαζί.

Η πρώτη φούσκα που άλλαξα ήταν στο πρώτο έτος που το αγόρασα.
Μετά πέρασαν περίπου 3.5 χρόνια που δεν άλλαξα καμία και την τελευταία πενταετία έχω αλλάξει τρεις και με αυτήν τέσσερις.

Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά / δεν κάνω εγώ σωστά.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#615547
diplomat έγραψε:Μόνο από τη μία μεριά και είτε η εσωτερική είτε η εξωτερική/φορά, ποτέ και οι δύο μαζί.

Η πρώτη φούσκα που άλλαξα ήταν στο πρώτο έτος που το αγόρασα.
Μετά πέρασαν περίπου 3.5 χρόνια που δεν άλλαξα καμία και την τελευταία πενταετία έχω αλλάξει τρεις και με αυτήν τέσσερις.

Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά / δεν κάνω εγώ σωστά.


Σίγουρα είναι κομμένη; Μήπως δακρύζει από σφιχτήρα; Οι σφιχτήρες είναι κάτι που πολλοί μάστορες αμελούν και βάζουν ότι υπάρχει στο ράφι. Έχω δει μέχρι και tie wrap.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#618786 Για παμε, για τους φιλους μας που λατρευουν το remote troubleshooting

Megane ii 2.0

Τον απριλη στο σερβις μου ειπαν πως θελει μπαταρια, δεν την εχω αλλαξει ακομη

Οταν παω να το παρω μετα απο 4-5 μερες ακινησιας και με θερμοκρασιες <4-5 βαθμους παιρνει με την δευτερη/τριτη

Μετα απο 5 ωρες ομως, που θεωρητικα εχει κρυωσει τελειως η μηχανη, παιρνει αμεσως. Προσπαθει να μου πει κατι η μπαταρια; Εχει και το χαζοκουμπακι για on/off και δεν εχω δοκιμασει αν κρατωντας το πατημενο δινει μιζιες και παιρνει ευκολοτερα

Δευτερο. Το δεξι φλας καμια φορα δε σβηνει στην επαναφορα, ή σβηνει και ξαναναβει μονο του μετα απο κανα δυο δευτερα. Πρεπει να παιξω με αριστερο/δεξι για να σβησει τελειως και ειναι θεμα ασφαλειας, μου παιρνει την προσοχη απο το δρομο. Το εκανε μια φορα στα 100 χιλιομετρα, πλεον εχει αρχισει να γινεται συχνοτερο. Μηπως να αλλαξω τη μπαταρια πριν κανω κατι γι αυτο μπας και καπως σχετιζονται (δεν μπορω να φανταστω πως...)? Παντως βλεπω πως αλλαζει ολο το σετ χειριστηριων τιμονιου πακετο, 150-200 καινουριο, αλλα βρισκω και με 50 μεταχειρισμενο (πρεπει να επιβεβαιωσω οτι εχει τα αυτοματα φωτα ομως)

Εντωμεταξυ στο θεμα που ειχα κανει οταν εψαχνα τι να αγορασω ο δρ Ντινος ειχε αναφερει να τσεκαρω οτι τα φλας επανερχονται σωστα, αλλα μιλωντας για το 307. Πηρα το μεγκαν και δεν του ζητησα να το αναλυσει παραπανω...


< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#618825 Το πρώτο μου ακούγεται για αισθητήρας στροφάλου, γνωστό θέμα στα Renault.

Το δεύτερο το περιγράφεις ακριβώς όπως συμπεριφερόταν η φλασιέρα στα 307 οπότε πιθανώς να είναι το ίδιο θέμα. Έχει ένα πλαστικό παπαράκι που φαγώνεται και μετά είτε δεν επανέρχεται είτε πάει στην αντίθετη μεριά.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#618828 θα ξηλωσω το τιμονι στην πρωτη ευκαιρια και θα επανελθω, ελπιζω να ειναι κατι που φαινεται ευκολα :s_thumbsup

τωρα ξεκιναω μελετη για αντικατασταση αισθητηρα στροφαλου, ακουγεται φτηνο αλλα δυσπροσιτο :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Achilleas
#624547 Καλησπέρα σε όλους. Αγόρασα από Λουξεμβούργο ένα Mercedes sprinter 312d turbo παλιό μοντέλο αλλά με πολύ λίγα χιλιόμετρα και καθόλου κουρασμένο. Το πρόβλημα είναι ότι ο παππούς που το είχε έτρεχε πολύ και έτσι πήγε στην αντιπροσωπεία και έβαλε κόφτη στα 120 χλμ. Εγώ το αμάξι το πήρα για να έχω και λίγο παραπάνω γκάζι από τα 120χλμ αλλά δεν ξέρω που να απευθυνθώ για το <προβλημα>. Έχετε καμιά ιδέα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.