Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#618598 Ναι και εγώ σου λέω ότι θα μπορούσε να μου πει ότι ο συμπλέκτης ήταν στα τελειώματα ούτως ή άλλως και μια χαρά που τον αλλάξαμε ....
Όλα μου περνάνε από το μυαλό πλέον ,γιατί μιλάμε για πολύ τυπική βλάβη.
Η τσιμουχα στρόφαλου δεν έχανε καν λάδι εντωμεταξυ...


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#618600 δεν μου έχουν αλλάξει ποτέ σετ, χωρίς να μου δείξουν αυτό που έβγαλαν...
ακόμα και σε αυτοκίνητα που δεν κινούνταν λόγω καμμένου/φαγωμένου δίσκου...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#618601 Τέλος πάντων ...Φεύγουμε από το θέμα τώρα...
Θέλω να πιστεύω ότι απλά δεν ήξερε...Αν το έκανε συνειδητά κάποιο τρόπο θα έβρισκε να μου το δικαιολογήσει.
Το συμπέρασμα είναι ότι από εμένα έφαγε ένα τεράστιο Χ....


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#618602
MIXOStsi έγραψε:δεν μου έχουν αλλάξει ποτέ σετ, χωρίς να μου δείξουν αυτό που έβγαλαν...
ακόμα και σε αυτοκίνητα που δεν κινούνταν λόγω καμμένου/φαγωμένου δίσκου...

Σιγα το δυσκολο για ενα συνεργειο με δουλεια. Λες και θα καταλαβεις αν ειναι απο το δικο σου.

Δυστυχως οταν χανεις την εμπιστοσυνη σου στον μηχανικο αρχιζεις να αμφιβαλλεις για ολες τις δουλειες που εκανε, ακομα κι αν εκανε τα τυπικα ενος σερβις
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#618603 Νίκο για τα υπόλοιπα δεν αμφιβάλω γιατί μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού έχει αλλάξει και πάντα παρουσία μου και με δικές μου οδηγίες.
Φίλτρο καμπίνας και αέρα τα αλλάζω μόνος μου.Δεν έχει χρειαστεί ποτέ τίποτε άλλο.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#618604 ανάλογα τη ζημιά...
αυτός που είδα ήταν σίγουρα ο σωστός γιατί δεν θα έβρισκε τόσο διαλυμένο δίσκο αλλου...
αλλά ναι, μπορέι να σε ξεγελάσει, αλλά όχι για πολύ...

Αν χάνεις την εμπιστοσύνη, τελειώσε...


@kostis: τι εννοείς δικές σου οδηγίες? δεν ήξερε? :lol:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#618627
kostis20 έγραψε:Νίκο για τα υπόλοιπα δεν αμφιβάλω γιατί μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού έχει αλλάξει και πάντα παρουσία μου και με δικές μου οδηγίες.
Φίλτρο καμπίνας και αέρα τα αλλάζω μόνος μου.Δεν έχει χρειαστεί ποτέ τίποτε άλλο.

< A3003 >



Από που και ως που ?

Η pcv είναι κλασσική βλάβη σε μοτερ του γκρουπ. Πέρα από το διαγνωστικό μερικές φορές ακούγονται πουλιά να κελαηδάνε στο χώρο του κινητήρα :lol: , σφίγγει η τάπα του λαδιού και βρέχει ανομοιόμορφα τη βαθμονομημένη βέργα ελέγχου.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#618633 ^ Αυτο ηθελα να γραψω..στο Τ5 ηταν επισης γνωστο θεμα, κι εκανε ενα σφυριγμα το μοτερ που σταματουσε με το που σηκωνες λιγο τη βεργα ελεγχου...πολυ ευκολη η διαγνωση, τραγικος ο τυπος :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#618663 Αυτοί είναι και οι κωδικοί που έβγαλε στο δικό μου VCDS.
5646 - ROD - Unknown Error Code

- 00 [109]

Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 138771 km

Date: 2019.11.01

Time: 08:42:39



4007 - ROD - Unknown Error Code

- 00 [096]

Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 3

Mileage: 138823 km

Date: 2019.11.02

Time: 10:00:47



4105 - ROD - Unknown Error Code

- 00 [236]

MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 6

Mileage: 138961 km

Date: 2019.11.05

Time: 09:23:21



4201 - ROD - Unknown Error Code

- 00 [096]

Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4219 - ROD - Unknown Error Code

- 00 [096]

Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 4

Mileage: 138920 km

Date: 2019.11.04

Time: 10:32:30



Readiness: 0000 0000
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#618800
MIXOStsi έγραψε:@kostis: τι εννοείς δικές σου οδηγίες? δεν ήξερε? :lol:

Του έλεγα τι λάδια και φίλτρο να βάζει.Κάθε πότε πρέπει να άλλαζε τάπα λαδιού,ενώ ανά δύο αλλαγές ,έκανε και αναρρόφηση ,εκτός από το άδειασμα από τη τάπα. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#624634 Tι χάλι είναι αυτο? :dizzy: :thumbsdown: :thumbsdown:

Περίεργο γιατι το Q5 τα πάει μια χαρά.

Προφανώς το Q5 έχει άλλες ρυθμίσεις στο ESP μιας και είναι πιο ψηλό...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#624643 Φαντάζομαι ένα μέσο οδηγό να πρέπει να είναι χερας για να το κρατήσει!!!!! Αλλά βέβαια είναι Audi....all road, οπότε όλα είναι σωστά ρυθμισμενα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#624647 Βασικά, με κίνδυνο να γίνω βαρετός επειδη το έχω γράψει αρκετές φορές, τα αποτελέσματα των δοκιμών του εν λογω site ειναι γενικα ό,τι να 'ναι και υποψιάζομαι πλέον πως όλα γίνονται για τα κλικ και τα εσοδα απο τις διαφημίσεις. Τεσπα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#624649 Ok... Σίγουρα έχει βάση το σκεπτικό σου.Από την άλλη μεριά όμως δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μοτίβο και είναι ελάχιστα τα αυτοκίνητα με άσχημο αποτέλεσμα. Εγώ 4-5 θυμάμαι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#624651 Εγώ εντυπωσιάζομαι με το γεγονός πως "την πατάει" από την υπερστροφή που εμφανίζει και όχι την υποστροφή! Οπότε, να ένα εξαιρετικό νέο: τα Audi πια υπερστρέφουν κιόλας! :metalo:

Εμένα μια χαρά μου φαίνεται το τεστ και ειδικά στα SUV είναι ξεκάθαρο ποια τα πάνε χάλια και ποια έχουν προβλέψιμη συμπεριφορά.