Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#610572 @@
Άβαταρ μέλους
By drdino
#610587 Πακτωμένο προφίλ.

Jackson gave me a demonstration. He cut off the top of a can of Coke, drained it, filled it with the electrolyte, and clipped electrodes to it, powering a small propeller.


Εικόνα :whistlink: H διαφορά δυναμικού πού ήταν, πώς συνέδεσε τα ηλεκτρόδια; Anyway, και μια πατάτα μπορεί να κουνήσει ένα φουρφούρι. Τέσπα, οι μπαταρίες Al–air δεν είναι κάτι καινούριο κι έχουν αρκετά καλύτερη πυκνότητα ενέργειας από τις Li-Ion, αλλά έχουνε κάποια θεματάκια. Αν αυτός τα έλυσε μπράβο του, αλλά χλωμό.

Bonus:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#610635 :lol: :lol:

:metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#612243 Ηλεκτροκίνηση: η πραγματικότητα με αριθμούς by Πάνος Φιλιππακόπουλος (Π.Φ)
[url]https://auto-internet.gr/?auto7/4322/επι-της-ουσιας/ηλεκτροκίνηση:-η-πραγματικότητα-με-αριθμούς[/url]
κόπι-πάστε και κοπιάστε

θα πιώ μια ρετσίνα στην υγειά του να πάνε κάτω τα φαρμάκια
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#612687 Passat GTE, ωραία περίπτωση. Το φορτίζεις κάθε βράδυ στην απλή πρίζα του σπιτιού σου, βγάζεις τα αστικά χιλιόμετρα της επομένης (ο τύπος λέει για 34 μίλια, ήτοι 50κάτι χιλιόμετρα) κι όταν θες να πας ταξίδι, έχεις την μπινζίνα σου.

ΥΓ. Εγώ πάντως θα το έκανα ΚΙ υγραέριο.Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#617807 by Πάνος Φιλιππακόπουλος (Π.Φ) Η μεγάλη απάτη
..:: Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2019

https://auto-internet.gr/?auto7/4372/επι-της-ουσιας/η-μεγάλη-απάτη
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#617863 Είναι λίγο των άκρων η άποψη που καταγράφει. Αμελεί να αναφέρει τα υβριδικά, τα οποία σταδιακά θα αποτελέσουν πολύ μεγάλο κομμάτι της αγοράς. Και τα οποία συνδυάζουν τα θετικά της βενζίνης, του πετρελαίου και του ηλεκτρισμού, με ένα μικρό σχετικά επιπλέον κόστος. Επίσης, δεν απαιτείται επιπλέον υποδομή για την κυκλοφορία τους. Για όποιον πάλι έχει την άνεση, μπορεί να επιλέξει ένα plug in υβριδικό, το οποίο δεν θα απαιτεί ταχυφορτιστή για να φορτίσει, ενώ θα έχει και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις.
Τα πράγματα αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς. Μέχρι πρόσφατα συζητούσαμε ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι τόσο οικολογικά, γιατί αντί μολύνονται οι πόλεις από καυσαέρια, μολύνονται η Πτολεμαΐδα και η Μεγαλόπολη και τώρα φτάσαμε στο σημείο να λέμε ότι σε οκτώ μόλις χρόνια από τώρα δεν θα υπάρχουν λιγνιτικές μονάδες στην χώρα και το μεγαλύτερο ποσοστό της ηλεκτροπαραγωγής θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Σίγουρα λάθη γίνονται, ενώ υπάρχουν και πάρα πολλά συμφέροντα, αλλά ας μην είμαστε τόσο αρνητικοί στην εξέλιξη.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#617866 Eίναι η ματιά ενός ατόμου ψιλοαποκομμένου απ τις εξελίξεις στον τομέα της ενέργειας.
Να τονίσω ότι τα συστημάτα ηλεκτρικής ενέργειας είναι ένας τομέας που δεν εξελίσσεται ραγδαία, αλλά ζούμε την τελευταία δεκαετία κυριολεκτικά επανάσταση που δεν ειναι συνηθισμένη για κάτι τοσο βραδυκίνητο.

Εγώ βλέπω ότι πολλά πράγματα που κοίταζα στις αρχές του διδακτορικού πριν 12 :lipsealed: χρόνια και φαινόταν τότε εντελώς σε θεωρητικό επίπεδο τα βλέπουμε μπροστά μας.
Για να μή μιλήσω για το κόστος των ΑΠΕ γενικότερα
Άβαταρ μέλους
By Govus
#617867 Αυτό που σημειώνει πάντως στο άρθρο, είναι πραγματικό ζήτημα:

...από το 2020, δηλαδή άμεσα, τα όρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που πρέπει να καλύπτει ο μέσος όρος των αυτοκινήτων κάθε κατασκευαστή τέθηκαν τόσο χαμηλά που είναι αδύνατο να επιτευχθούν από μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Με αποτέλεσμα την επιβολή προστίμων δισεκατομμυρίων ευρώ, τα οποία φυσικά θα πληρώσουν οι καταναλωτές. Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν, κάθε κατασκευαστής θα κληθεί να πληρώσει τον επόμενο χρόνο ένα πρόστιμο που κυμαίνεται από 2,5 ως 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ανάλογα με το «μείγμα» των μοντέλων που έχει και τον αριθμό των πωλήσεων! Αυτό το ποσό προφανώς κανείς δεν μπορεί να το απορροφήσει, αλλά θα περάσει στα πωλούμενα αυτοκίνητα και ήδη έχουμε ως παράδειγμα τρία νέα δημοφιλή μοντέλα που ήρθαν πρόσφατα στην ελληνική αγορά, μικρά μάλιστα, άρα ούτε πολύ ρυπογόνα ούτε πολύ ακριβά, η τιμή των οποίων είναι ακόμα και 2.000 ευρώ ακριβότερη από αυτή των προηγούμενων μοντέλων.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#618010 Φαντάσου μπουλούκι σε αντίστοιχο σκηνικό στη χώρα των ουγκ.

< >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#618012 Αν εννοείς Ελλάδα έχει συμβεί σε απεργίες των βυτίων. Όσοι βενζιναδες είχαν δικά τους φορτηγά είχαν τέτοιες ουρές.
Τραγικές, παρακμιακες καταστάσεις από το να θέτουν πλαφόν στην ποσότητα "για να φτάσει για όλους" και με τα πρόβατα στην σειρά, έχουν δεν έχουν βενζίνη στα αμάξια τους λες και πηγαινοερχονται κάθε μέρα Θεσσαλονίκη Αθήνα και πίσω...