Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
25%
0
N/A
2
25%
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617646
REALZEUS έγραψε:Ο συνολικός χρόνος δείχνει την συνολική δυναμικότητα του μονοθεσίου.

Ετσι. Χωρις λοιπον να κουραζεις το μυαλο σου με sectors και τελικες ταχυτητες (που μαγειρευονται για να δειξουν στους αγαθους "οριστε δεν κλεβαμε, ακομα πεταμε στην ευθεια") πες μου που πηγε η συνολικη δυναμικοτητα της Ferrari. Απο καθαρα πρωτη για πολλους αγωνες, βρεθηκε 3η μιση πιστα πισω.

REALZEUS έγραψε:ΥΓ: Παραμένεις στην λίστα, απλά όταν σου κάνουν quote άλλοι, αναγκαστικά τα βλέπω.

Οποιος θελει να αγνοησει καποιον, δε χρειαζεται ignore list. Απλα τον αγνοει. Αυτο με τα quotes που διαβαζεις ειναι για να δικαιολογησεις την αδυναμια σου να τηρησεις την αποφαση σου (να με αγνοεις). Και btw την ιδια ιστορια με τα quotes την εχω διαβασει 10αδες φορες απο τυπους που μου απαντουσαν ενω "με ειχαν κανει ignore" νωριτερα...

Κατα τα αλλα δε με απασχολει καθολου αν με εχεις στη λιστα ή οχι. Το μονο που με απασχολει ειναι να συζτηταμε πολιτισμενα αν και οποτε το κανουμε :s_smile
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617647 Αν σου πω οτι ειναι αυτο ή οτι ειναι το αλλο, θα αλλαξει κατι? Αφου ειναι αποδεδειγμενο πως δεν εισαι ικανος να παρακολουθησεις μια κουβεντα. ΠΟΛΛΕΣ φορες μεχρι τωρα με εχεις ρωτησει "πες μας το ταδε" και το ταδε το εχω πει νωριτερα 100 φορες.

panos2171 έγραψε:Αυτό είναι το επιχείρημά σου;

George_Prix έγραψε:
Δεν εχω αποδειξεις. Εχω ομως κοινη λογικη σε αντιθεση με σενα και μερικους αλλους. Που μας ζαλισατε στα "εκανε ταδε χρονο σε αυτο το sector οποτε ΔΕΝ εκλεβε" ή "ειχε ταδε τελικη ταχυτητα οποτε ΔΕΝ εκλεβε". Οι τελικες ταχυτητες (και κατ' επεκταση οι επιδοσεις σε αργα/γρηγορα sectors) μαγειρευονται με διαφορετικες αεροτομες, γραναζωμα κτλ. Ο καλυτερος χρονος που μπορει να γραψει ενα μονοθεσιο ΔΕ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΑΙ. Μπορει να γραψει περιππου τον ιδιο χρονο με 2 διαφορετικα setups αλλα το καθε μονοθεσιο εχει ενα ταβανι (το οποιο βγαινει με το τελειο setup).
Με βαση την κοινη λογικη λοιπον, βλεπουμε οτι η Ferrari μετα απο 6 συνεχομενες poles σε πολλες διαφορετικες πιστες (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ)... Μετα απο νικες (που θα ηταν πολυ περισσοτερες αν δεν ηταν γελοια η ομαδα σου)... Μετα τo σκανδαλο που ξεσπασε σερνεται τεταρτοπεμπτη και τερματιζει μισο γυρο πισω. That's what you get when you have to stop cheating που ειπε και ενας σοφος νεος!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#617651
George_Prix έγραψε:
REALZEUS έγραψε:ΥΓ: Παραμένεις στην λίστα, απλά όταν σου κάνουν quote άλλοι, αναγκαστικά τα βλέπω.

.... Αυτο με τα quotes που διαβαζεις ειναι για να δικαιολογησεις την αδυναμια σου να τηρησεις την αποφαση σου (να με αγνοεις).


George_Prix έγραψε:Αν σου πω οτι ειναι αυτο ή οτι ειναι το αλλο, θα αλλαξει κατι? Αφου ειναι αποδεδειγμενο πως δεν εισαι ικανος να παρακολουθησεις μια κουβεντα. ΠΟΛΛΕΣ φορες μεχρι τωρα με εχεις ρωτησει "πες μας το ταδε" και το ταδε το εχω πει νωριτερα 100 φορες.

panos2171 έγραψε:Αυτό είναι το επιχείρημά σου;


Δυο σχολια, δυο χαρακτηρισμοι μειωτικοι σε συνομιλητες σου. Δεν τα κανω edit για τελευταια φορα. Προσπαθησε να μην μειωνεις τον συνομιλητη σου γιατι μπορει να προκαλεσει αντιδρασεις. Καθενας εχει μια αποψη και οσο σεβεται την αποψη του αλλου, ολα καλα. Εσυ δεν το κανεις.[Mod]
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617655
Νίκος Παππάς έγραψε:Δυο σχολια, δυο χαρακτηρισμοι μειωτικοι σε συνομιλητες σου. Δεν τα κανω edit για τελευταια φορα. Προσπαθησε να μην μειωνεις τον συνομιλητη σου γιατι μπορει να προκαλεσει αντιδρασεις. Καθενας εχει μια αποψη και οσο σεβεται την αποψη του αλλου, ολα καλα. Εσυ δεν το κανεις.[Mod]


Μου εστειλες πμ λεγοντας οτι δεν θα κανεις αυτο που εκανες :s_dunno και παραπονουμενος οτι σε αδικω. :s_no Σχολιο σε αποφασεις και λεγομενα των συντονιστων δεν επιτρεπονται απο τον κανονισμο, μονο πμ. Το οποιο εκανες και καλως εκανες. [Mod]
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#617683
George_Prix έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Ο συνολικός χρόνος δείχνει την συνολική δυναμικότητα του μονοθεσίου.

Ετσι. Χωρις λοιπον να κουραζεις το μυαλο σου με sectors και τελικες ταχυτητες (που μαγειρευονται για να δειξουν στους αγαθους "οριστε δεν κλεβαμε, ακομα πεταμε στην ευθεια") πες μου που πηγε η συνολικη δυναμικοτητα της Ferrari. Απο καθαρα πρωτη για πολλους αγωνες, βρεθηκε 3η μιση πιστα πισω.


Απαντώ για τελευταία φορά, απλά για να μη νομίσεις ότι δεν υπάρχει απάντηση, και μετά συνεχίζω να τηρώ αυτό που τηρούσα τόσο καιρό, περί μη ενασχόλησης. Η Ferrari κέρδισε και πήρε poles σε πίστες όπου η υπεροχή του κινητήρα και γενικά της ταχύτητας στην ευθεία υπερτερούσε της υστέρησής της στις στροφές. Αυτό έχει να κάνει και με πολλούς άλλους παράγοντες, από τις γόμες που έφερε η Pirelli σε κάθε πίστα, μέχρι τις θερμοκρασίες. Μην ξεχνάμε επίσης ότι σε πίστες που ευνοούν τα γρήγορα στην ευθεία μονοθέσια, η Ferrari έχασε δύο σίγουρες νίκες: 1) Μπαχρέιν από το πρόβλημα του Λεκλέρκ στο μοτέρ λίγους γύρους πριν τον τερματισμό και 2) στον Καναδά όταν τιμωρήθηκε ο Φέττελ, ο οποίος τερμάτισε πρώτος στον αγώνα.

Με την δική σου λογική και η Μερκ έκλεβε όταν από πρώτη με διαφορά στο 1ο μισό του πρωταθλήματος (7 poles σε 10 αγώνες), έκανε μετά 8 αγώνες για να ξαναδει pole... :s_crazy Η αλήθεια βέβαια είναι πολύ διαφορετική, δηλαδή ότι όλες οι ομάδες έχουν σκαμπανευάσματα, καλές και κακές πίστες, γόμες που τους ταιριάζουν περισσότερο ή λιγότερο, θερμοκρασίες που τους ταιριάζουν περισσότερο ή λιγότερο, λάθη στο στήσιμο σε κάποιους αγώνες, λάθη οδηγών κλπ κλπ κλπ. Το αποτέλεσμα έδειξε ότι η Mercedes πήρε 10 poles, έναντι 9 της Ferrari και αρκετούς περισσότερους αγώνες, γιατί ήταν καλύτερη ομάδα, με λιγότερα λάθη και προβλήματα αξιοπιστίας.
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 04 Δεκ 2019, 18:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#617684
Corto Maltese έγραψε:Τώρα πάμε στη χιουμοριστική νότα του φόρουμ. Το υποτιθέμενο κλέψιμο της Φερράρι. Η "φόρμα" της Φερράρι ξεκίνησε (προφανώς) στο Βέλγιο όπου όλοι περίμεναν να πάμε καλά. Ας πάρω ένα σταθερό ζευγάρι οδηγών: Φέτελ - Χάμιλτον. Γιατί τον Φέτελ; Γιατί η απόδοση βγάζει γέλιο. Ταχύτερος του Χάμιλτον στο Βέλγιο, αργότερος στη Μόντζα (όπου κανείς δεν έκανε final run), αργότερος στη Σιγκαπούρη, αργότερος στη Ρωσία και ταχύτερος ξανά στη Σουζούκα. Όλα αυτά με τη Φερράρι να κλέβει. Με το που σταμάτησε να κλέβει (σύμφωνα με τους ειδήμονες εντός και εκτός φόρουμ) ο Φέτελ κέρδισε τον Χάμιλτον στα επόμενα 3 δοκιμαστικά, Μεξικό, ΗΠΑ & Βραζιλία. Ξαναέχασε τώρα. Δηλαδή είναι τόσο μάπα οδηγός ο Φέτελ που είναι αργότερος όταν η ομάδα του κλέβει :dizzy: :lol:
Πάμε τώρα και στο ζευγάρι Χάμιλτον - Μαξ: 4 δέκατα στο Βέλγιο & Σιγκαπούρη, 3 στη Ρωσία, 5 στη Σουζούκα. Σταματάει η Φερράρι να κλέβει και έχουμε: 5 δέκατα μπροστά ο Μαξ στο Μεξικό, 3 στις ΗΠΑ, 2 στη Βραζιλία, για να ξανακερδίσει τώρα ο Χάμιλτον.

Συμπέρασμα. Η RBR κέρδισε σχεδόν 1" σε σχέση με τη Μερσεντέ επειδή η Φερράρι σταμάτησε να κλέβει :yahoo: :s_rofl


Aυτά είναι τα στοιχεία. Όποιος θέλει μπορεί να τα ξανακάνει γαργάρα :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617698 1) Η Mercedes σαρωσε και μετα σταματησε την εξελιξη και εκανε πλακιτσα. Θα μπορουσε να συνεχισει και να παρει 17 poles. Και ακομα και παρατημενο που το ειχε, ποτε δεν εμεινε μισο γυρο πισω οπως η Ferrari που σταματησε το κλεψιμο.
2) Η Red Bull δε βρηκε 1" σε σχεση με τη Mercedes. Ολη τη χρονια ηταν γυρω στο μισο δευτερολεπτο (ή και παραπανω) πισω και σε 2 πιστες που εκατσαν καλα στο Honda λογω υψομετρου ξεχωρισε λιγακι.
3) Τα σκαμπανεβασματα των ομαδων ειναι αναλογα με τις πιστες και την εξελιξη κατα τη διαρκεια της χρονιας. Η καθετη πτωση της Ferrari μολις ξεσπασε το σκανδαλο δε μπορει να ειναι συμπτωση. Πριν πετουσε σε καθε ειδος πιστας και αυτο ηταν που σχολιαζαν ολοι (οχι οτι της εκατσε μια πιστα).
4) Η Ferrari στον πρωτο αγωνα που σταματησε να κλεβει και σερνοτανε, μιλησε για λαθος κατευθυνση στο setup μπλα μπλα μπλα. ΓΙΑΤΙ δεν επεστρεψε στη σωστη/νικηφορα κατευθυνση μετα?
5) Περσι οταν τους πιασανε να κλεβουν με τις μπαταριες, παλι για "λαθος setup" μιλουσαν στον επομενο αγωνα (που σερνοντουσαν).
6) Δεν ειναι χαζοι οι Verstappen/Hamilton που μιλησαν ταυτοχρονα για αποτομη πτωση της Ferrari που μια μερα πριν πετουσε. Και ασε το Max που τους ειπε κλεφτες στα ισια, ακομα και ο Λουης το ιδιο πραγμα ειπε αλλα πιο διπλωματικα. Και αυτοι δεν κανουν υποθεσεις οπως εμεις, αυτοι ΞΕΡΟΥΝΕ.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#617704 +1.
Σπα Μοντσα τους περιμεναμε δυνατους...Και αυτοι σαρωσαν και στην Ρωσσια - Σιγκαπουρη (!) Σουζουκα...Πηραν pole. Σε μερικους αγωνες τα σκατωσαν εμειναν πισω και δεν κερδισαν...

Η Μερκ καπου το καλοκαιρακι λογικα εστρεψε την προσοχη της στο 2020... Τοσα 1-2 ειχε κανει μεχρι τοτε και οι τιτλοι ειχαν κλειδωσει.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617705
REALZEUS έγραψε:Απαντώ για τελευταία φορά, απλά για να μη νομίσεις ότι δεν υπάρχει απάντηση, και μετά συνεχίζω να τηρώ αυτό που τηρούσα τόσο καιρό, περί μη ενασχόλησης.


Δε χρειαζεται καμια αναλυση γιατι μου απαντας ή γιατι δε μου απαντας. Αν θες απαντησε, αν θελεις σκεψου τα απο μεσα σου. Οσο το κανεις τοσο θεμα το ignore, την επομενη φορα που θα μου απαντησεις παλι, μπορει να αμαρτανω και να σου πω οτι δεν τηρησες αυτο που ειπες :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617711
Geo f1 έγραψε:Russell fastest, Leclerc crashes on F1 2019's last day

Ευχαριστο φιναλε :s_empathy


Οχι τοσο ευχαριστα οσο ειναι τα λαθη του σε επισημους αγωνες, αλλα σιγουρα παραμενει ενα ευχαριστο νεο :s_yes
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#617714
George_Prix έγραψε:6) Δεν ειναι χαζοι οι Verstappen/Hamilton που μιλησαν ταυτοχρονα για αποτομη πτωση της Ferrari που μια μερα πριν πετουσε. Και ασε το Max που τους ειπε κλεφτες στα ισια, ακομα και ο Λουης το ιδιο πραγμα ειπε αλλα πιο διπλωματικα. Και αυτοι δεν κανουν υποθεσεις οπως εμεις, αυτοι ΞΕΡΟΥΝΕ.


Nαι αλλά και ο Vettel είπε με διπλωματικό τρόπο ότι οι RBR ήταν πολύ γρήγορη στη Βραζιλία... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617718
panos2171 έγραψε:
George_Prix έγραψε:6) Δεν ειναι χαζοι οι Verstappen/Hamilton που μιλησαν ταυτοχρονα για αποτομη πτωση της Ferrari που μια μερα πριν πετουσε. Και ασε το Max που τους ειπε κλεφτες στα ισια, ακομα και ο Λουης το ιδιο πραγμα ειπε αλλα πιο διπλωματικα. Και αυτοι δεν κανουν υποθεσεις οπως εμεις, αυτοι ΞΕΡΟΥΝΕ.


Nαι αλλά και ο Vettel είπε με διπλωματικό τρόπο ότι οι RBR ήταν πολύ γρήγορη στη Βραζιλία... :whistlink:


Τα ειπαμε αυτα... Και περσι πετουσε η Red Bull σε Μεξικο και Βραζιλια λογω υψομετρου. Στους υπολοιπους αγωνες ηταν παντα εκει που την περιμεναμε...

Το ΠΕΡΙΕΡΓΟ ειναι η Ferrari. Που απο τη μια μερα στην αλλη ηταν εκει που δε μας εχει συνηθισει (πετουσε) και μολις την τσακωσανε βρεθηκε εκει που μας εχει συνηθισει (σερνοτανε) αλλα εκανε εντυπωση η επιστροφη στα γνωστα της standards εν μια νυκτι!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#617771 Για να τελειώνουμε μια και καλή με τις γελοιότητες:

Although Ferrari failed to hit its lofty targets this season, there were signs of progress in 2019. The team still has the most powerful engine on the grid and, despite speculation over the legality of its fuel system at certain races, it emerged from the final two races with an advantage over both Red Bull and Mercedes on the straights. The FIA impounded Ferrari's fuel system after the Brazilian Grand Prix, but despite extensive checks and a series of technical directives to tighten the net around potential loopholes, the governing body has found nothing untoward.
https://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/28 ... rrari-2019