Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617565
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#617566 Δε καταλαβαίνω ακριβώς τι θες να πεις πάντως.
Απλά έγραψα ότι παλιότερα είχε καλύτερες ,γενικά, εκτός δρόμου δυνατότητες από το μέσο όρο του ανταγωνισμού.
Το ότι κάνει τόσο ακριβά και δε θα το βάλουν εκτός δρόμου ,μάλλον δεν ισχύει και τόσο.Πρωτα πρώτα γιατί 100.000 στην Ελλάδα μπορεί να.μας φαίνεται μεγάλο ποσό αλλά στις πιο πλούσιες χώρες δεν είναι και τόσο.Τα land cruiser πχ δεν είναι και πολύ φθηνότερα...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#617585
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617598
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#617601 Υπάρχουν στοιχεία από εταιρείες που να δείχνουν χρήση;
Εννοείς έρευνα σε κατόχους;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617648
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#617661 https://www.thecentralvoice.ca/wheels/s ... le-373458/

Εδώ ο συνονόματος σου πάντως λέει ότι ο λαός θέλει Χ5 για οφρόουντινξ. :lol:

Νομίζω από D segment και πάνω υφίσταται αυτή η ανάγκη, αλλιώς δεν θα ρίχναν λεφτά να εξελίξουν αεραναρτήσεις, ειδικά πακέτα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617679
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#617682 Μια χαρά κάνουν off roading αυτά τα οχήματα και στην Ευρώπη και στην Β. Αμερική. Κάπου είχα διαβάσει ότι σύμφωνα με την LR, οι μισοί και πλέον νέοι πελάτες τους κάνουν τακτικά off roading. Θα ψάξω να το βρω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#617808
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#617809 Αυτό το τραβάνε, δε βγαίνει μόνο του, έτσι δεν είναι;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#618027 Το πρωτης γενιας Touareg παντως ηταν εξαιρετικό εντός και εκτός δρόμου. Μπορούσες να κλειδωσεις πισω και κεντρικό διαφορικό, εξτρα και το μπροστα, μπορούσες να απενεργοποιήσεις αντιστρεπτικες, αεραναρτηση και ειχε εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ραμπας,μαζί με δυνατά μοτερ. Μαλλον sleeper θα το χαρακτήριζα.