Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
25%
0
N/A
2
25%
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#617420
Corto Maltese έγραψε:
Geo f1 έγραψε: Ο Μαξ πηρε ξανα την ταυτοτητα του Λεκλερ και βγηκε παναξια 3ος στην βαθμολογια με το 3ο μονοθεσιο.

O μόνος λόγος που βγήκε 3η η RBR είναι η επιλογή της φέτος να τρέξει με ένα μονοθέσιο σε αντίθεση με τη Φερράρι που έτρεχε με 2. Με το περσινό δίδυμο άνετα θα ήταν δεύτερη. Οπότε την παραμύθα του υπεράνθρωπου με το ΕΜΦΑΝΩΣ κατώτερο μονοθέσιο, στο ραφάκι με τα ηθικά πρωταθλήματα του Νάντο.


Σοβαρα τωρα?
Ας προσεχαν στην Φερραρι λοιπον...
Επισης δεν φταιει ο Μαξ που ο Γκασλυ δεν πηγαινε...Βεβαια στην Σουζουκα που εκαναν ιδιο χρονο στα quals me Albon καποιοι το πεταξαν και αυτο σαν επιχειρημα οτι οκ ο Μαξ δεν ειναι και κατι φοβερο :roll:

H redbull ηταν 3η δυναμη. Εκει τερματισε στους κατασκευαστες. Αν δεν σου αρεσει τι να σου κανω.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617421
BARHonda έγραψε:
kantoniou έγραψε:
Geo f1 έγραψε:περιμενουμε απο τους αναλυτες συγεντρωτικο Μαξ-Αλμπον γιατι 1 μηνα πριν μας τα ειχαν πρηξει λιγακι με αυτο

Φυσικα κανεις (και παντως οχι εγω) δεν ειχε υποστηριξει οτι ο Αλμπον ειναι καλυτερος του Μαξ, θα ηταν τρελο. Αυτο που ειχε γραφτει (και το οποιο ΚΑΙ για φετος ηταν αληθες) ειναι οτι ο Φερσταπεν δεν ωριμαζει με ικανοποιητικο ρυθμο και οτι πεταει βαθμους λογω εμπλοκων του σε αχρειαστα ατυχηματα. Αυτο ισχυει, ειτε νικησει τον Αλμπον, ειτε οχι.

Χθες παντως ηταν παρα πολυ καλος και η τριτη θεση στο πρωταθλημα ειναι σιγουρα σημαντικη επιτυχια.
Πρεπει η RBR να του φερει εναν πιο ικανο team mate, εστω εκτος της "οικογενειας", καθως και οι 3 που εχει τωρα δεν μπορουν να τον πλησιασουν.
1ο Χανονται βαθμοι στο Κατασκευαστων
2ο Ειναι κακη εικονα για την ομαδα να εχει εναν οδηγο πχ 3ο και εναν 6ο
3ο και κυριοτερο, θα πιεστει / βοηθηθει ο Μαξ να βελτιωθει ακομη περισσοτερο


Θεωρώ κάποια λάθη λογικά όταν πρέπει μονίμως να οδηγάει στο 100%, ίσως και παραπάνω, για να μπορεί να ακολουθεί τους πρώτους

Όταν έχεις ρεζέρβα (όπως πχ ο Χαμ εχτές που γυρνούσε 1.41 και στο τέλος πέταξε το 1:39.2 και τους έκανε πάλι πλάκα), είναι διαφορετική η προσέγγισή σου


Sent from my iPhone using Tapatalk


ΕΤΣΙ.

Αυτος ο τελευταιος γυρος μου πεταξε τα ματια εξω κι εμενα :s_crazy

Ο Hamilton τοσο χαλαρα που πηγαινε θα μπορουσε να κανει 5 αγωνες στη σειρα χωρις λαθος. Το ξεζουμισμα που κανει ο Verstappen ομως απο τον πρωτο μεχρι τον τελευταιο γυρο, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ οδηγοι στο grid ειναι ικανοι να το κανουν με τοση επιτυχια και τοσα λιγα λαθη αναλογικα. Ο Hamilton ειναι φυσικα ενας απο αυτους ΟΤΑΝ χρειαστει...

Και κατι ακομα που ειχα ξαναπει για τις προσπερασεις του Verstappen. Οταν εχεις το ρυθμο και ενα αξιοπρεπη κινητηρα, η προσπεραση ειναι ευκολακι για 3 λογους:
1) Βγαινεις με περισσοτερα απο τη στροφη.
2) Εχεις DRS.
3) Eχεις slipstream

Οταν ομως εχεις χρεπι κινητηρα, ακομα και με τα 1+2+3 φτανεις στα φρενα και εισαι ακομα 1 μηκος πισω, πρεπει να κανεις κατι πολυ οριακο για να περασεις. Αυτο το πολυ οριακο εμπεριεχει ρισκο. Και παλι καλο ειναι το σκορ του Verstappen δηλαδη. Μιλαμε για μαχες με τα θηρια ολη τη χρονια και ελαχιστες επαφες (στις οποιες δεν ηταν και παντα υπαιτιος).
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#617424 Παροτι κριθηκε νωρις ηταν ενα πρωταθλημα που εδωσε καλους αγωνες και συγκινησεις.

Μια γρηγορη ατυπη καταταξη των οδηγων απο αυτα που ειδα και κρινω ολη τη χρονια.

1. Φερσταπεν
Εξαιρετικος σχεδον σε καθε αγωνα.
Φετος ηταν πιο ωριμος απο αλλες χρονιες, κανοντας λιγοτερες μαλακιες, σταθερος, ταχυτατος και με μεγαλες διαφορες απο τους ομοσταυλους του. Παντα εκανε το κατι παραπανω και αυτο φαινεται, οσο και αν ειναι αντιπαθης, πρεπει να το αποδεχτουμε.

2. Χαμιλτον
Εξαιρετικος και αυτος, σχεδον ισαξιος με το Μαξ.
Ταχυτατος, μυαλωμενος, πολυ δυνατος συναισθηματικα, σχεδον αλανθαστος, σχεδον παντα ηταν κοντα στη νικη ακομα και αν ξεκινουσε απο πιο πισω.

3. Λεκλερκ
Παρα πολυ καλος, θα ελεγα εκλπηξη για μενα.
Πρωτη χρονια στη φοραδα και απεναντι στο Φεττελ που δεν ειναι καθολου αμελητεα ποσοτητα, τον νικησε καθαρα στην πιστα. Ειδικα στις δοκιμες και λιγοτερο σε ρυθμο αγωνα.
Περα απο τις δυο νικες που εκανε πιστευω πως θα μπορουσε να εχει ανετα αλλες δυο, σε Μπαχρειν και Σιγκαπουρη αν η Φερραρι δεν τον επαιζε σε αξιοπιστια και στρατηγικη (εδωσε τη νικη στο Φεττελ) αντιστοιχα.
Μενει να βελτιωσει καποια οδηγικα λαθη και να αποκτησει ακομα καλυτερο ρυθμο στον αγωνα.
Παντως αν συγκρινουμε τη δευτερη χρονια του Φερσταπεν με τη δευτερη του Λεκλερκ, θεωρω οτι τα λαθη τους ειναι συγκρισιμα, οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι ο Γιωργος_Πριξ τους δινει τοσο μεγαλη αξια αυτη τη στιγμη.
Αν συνεχισει για αρκετο χρονικο διαστημα να κανε λαθηι τοτε ναι, θα ειναι προβλημα.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#617427 Ο Λεκλέρ πρέπει να δουλέψει πάρα μα πάρα πολύ σε φυσική κατάσταση και εκγύμναση. Νομίζω ότι υπολείπεται πάρα και αυτό φαίνεται και στο race pace του και τα σκαμπανεβάσματα
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#617436
Geo f1 έγραψε:H redbull ηταν 3η δυναμη. Εκει τερματισε στους κατασκευαστες. Αν δεν σου αρεσει τι να σου κανω.

Η δυναμικότητα ενός μονοθεσίου φαίνεται στον ταχύτερο συνδυασμό. και _ Το πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι απλά ένας τρόπος να μοιράζονται τα λεφτά δε μας λέει απολύτως τίποτα για την ταχύτητα ενός αυτοκινήτου. Δηλαδή αν η Φερράρι κατέβαζε μόνο ένα ή στο δεύτερο έμπαινε ο Ελκαν να κάνει την πλάκα του και τερμάτιζε τελευταίος. Τι θα σήμαινε αυτό; Ότι η Φερράρι ξαφνικά από 2ο πήγε 3ο μονοθέσιο; Αστειότητες.

Η απόδοση του κορυφαίου συνδυασμού είναι από τις πιο ομαδικές αποδόσεις σε όλα τα σπορ. Παίζει στην ομάδα αυτή από τον τεχνικό που συντηρεί τον ανεμιστήρα στη σήραγγα και τον τεχνικό του φωτοτυπικού ( :iconcool: πως τα λέω ο πούστης :lol: ), στο πλήρωμα του κάθε αυτοκινήτου, το pit-wall και φυσικά τον οδηγό, ο οποίος αν αλλάξει κάτι σε όλη την αλυσίδα παίρνει το τρίτο το μακρύτερο. Ο γρηγορότερος συνδυασμός μας δίνει την ταχύτητα. Ο δεύτερος απλά υποαποδίδει. Γιατί είναι χειρότερος ο οδηγός; Γιατί το τεχνικό του πλήρωμα υπολείπεται; Γιατί στο εργοστάσιο έδωσαν βάση στο στυλ και τις απαιτήσεις του άλλου; Δεν έχει σημασία, είναι τόσο πολυπαραγοντικό το θέμα που δεν έχει νόημα να ψάχνουμε, πάντως το πόσο γρήγορα πάει το κάθε αμάξι το βλέπουμε στο γρηγορότερο συνδυασμό τους. Και μόνο. Άρα μετά τη Μερκ ήρθε η RBR.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#617439
Yugo_para_siempre έγραψε:Παροτι κριθηκε νωρις ηταν ενα πρωταθλημα που εδωσε καλους αγωνες και συγκινησεις.

Μια γρηγορη ατυπη καταταξη των οδηγων απο αυτα που ειδα και κρινω ολη τη χρονια.

1. Φερσταπεν
Εξαιρετικος σχεδον σε καθε αγωνα.
Φετος ηταν πιο ωριμος απο αλλες χρονιες, κανοντας λιγοτερες μαλακιες, σταθερος, ταχυτατος και με μεγαλες διαφορες απο τους ομοσταυλους του. Παντα εκανε το κατι παραπανω και αυτο φαινεται, οσο και αν ειναι αντιπαθης, πρεπει να το αποδεχτουμε.

2. Χαμιλτον
Εξαιρετικος και αυτος, σχεδον ισαξιος με το Μαξ.
Ταχυτατος, μυαλωμενος, πολυ δυνατος συναισθηματικα, σχεδον αλανθαστος, σχεδον παντα ηταν κοντα στη νικη ακομα και αν ξεκινουσε απο πιο πισω.

3. Λεκλερκ
Παρα πολυ καλος, θα ελεγα εκλπηξη για μενα.
Πρωτη χρονια στη φοραδα και απεναντι στο Φεττελ που δεν ειναι καθολου αμελητεα ποσοτητα, τον νικησε καθαρα στην πιστα. Ειδικα στις δοκιμες και λιγοτερο σε ρυθμο αγωνα.
Περα απο τις δυο νικες που εκανε πιστευω πως θα μπορουσε να εχει ανετα αλλες δυο, σε Μπαχρειν και Σιγκαπουρη αν η Φερραρι δεν τον επαιζε σε αξιοπιστια και στρατηγικη (εδωσε τη νικη στο Φεττελ) αντιστοιχα.
Μενει να βελτιωσει καποια οδηγικα λαθη και να αποκτησει ακομα καλυτερο ρυθμο στον αγωνα.
Παντως αν συγκρινουμε τη δευτερη χρονια του Φερσταπεν με τη δευτερη του Λεκλερκ, θεωρω οτι τα λαθη τους ειναι συγκρισιμα, οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι ο Γιωργος_Πριξ τους δινει τοσο μεγαλη αξια αυτη τη στιγμη.
Αν συνεχισει για αρκετο χρονικο διαστημα να κανε λαθηι τοτε ναι, θα ειναι προβλημα.


Συμφωνώ με τα σχόλια για τους οδηγούς, θα έβαζα τον Hamilton πάνω από τον Verstappen όμως. Δυσκολεύομαι να θυμηθώ χοντρά λάθη ή μέτρια απόδοση από τον Lewis όλη τη χρονιά.

Ο Verstappen από την άλλη δείχνει να επηρεάζεται πολύ περισσότερο από την απόδοση των teammates του, από όσο λέει και δείχνει με τη στάση του στις συνεντεύξεις. Έτσι δικαιολογείται και το σερί των λαθών στην αρχή της περασμένης χρονιάς (και η πολύ πιο ουσιαστική του οδήγηση όταν ο Daniel άρχισε να αποξενώνεται μέσα στη RBR και να αποφασίζει μετά να φύγει) καθώς και η απόδοσή του με teammate τον Gasly κυρίως. O Albon με τον οποίον από ό,τι έχω καταλάβει έχουν ένα παρελθόν μεγάλης κόντρας, του έφερε ίσως μια αναστάτωση.

Από την άλλη οι ανυπέρβλητες βλακείες του το Σάββατο και την Κυριακή στο Μεξικό του στέρησαν μια σίγουρη pole και μια σίγουρη νίκη, που θα τις έπαιρνε χωρίς αντίπαλο. Και μόνο γι' αυτό βάζω τον Hamilton μπροστά του.

O Leclerc έκανε απίστευτα πράγματα κυρίως τα Σάββατα αλλά και τις Κυριακές, ειδικά σε κάποιες μάχες. Προφανώς έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά του και πολλά πράγματα να βελτιώσει, αλλά η ταχύτητα και η ικανότητα είναι εκεί κι αυτό είναι το βασικό. Το φοβερό είναι ότι δείχνει και ώριμος για την ηλικία του. Η προσωπική μου άποψη είναι πως πρόκειται για ακόμα μεγαλύτερο... τσογλανάκι σε σχέση με Hamilton στα νιάτα του ή και Verstappen τώρα, απλώς έχει τον τρόπο του να δείχνει συμπαθής μετά στις κάμερες. Ο τρόπος που έπαιξε με Verstappen και Hamilton σε Αγγλία και Ιταλία αντίστοιχα (και σε σχέση με αυτό που έγινε στην Αυστρία) δείχνουν ένα παιδί που πιστεύει ΤΟΣΟ πολύ στον εαυτό του και στις ικανότητές του.

Το χειρότερο σε όλα αυτά τα σχόλια βέβαια, είναι ότι θεωρούμε φυσιολογικό πλέον να μην γράφουμε τίποτα για τον Vettel :(
Άβαταρ μέλους
By ripper
#617471 Και επειδή τα φώτα πέφτουν πάντα στους πρώτους να πούμε ότι εκπληκτική χρονιά έχει κάνει και ο Sainz.
Απίστευτα σταθερός και γρήγορος κέρδισε με Β εθνικής μονοθέσιο και τον Gasly και τον Albon που πήραν θέση στο φως.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#617495
George_Prix έγραψε: Εγω φιλτατε λεω τη γνωμη μου και τη στηριζω με επιχειρηματα


George_Prix έγραψε:Δεν εχω αποδειξεις. Εχω ομως κοινη λογικη



:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617504
ripper έγραψε:Και επειδή τα φώτα πέφτουν πάντα στους πρώτους να πούμε ότι εκπληκτική χρονιά έχει κάνει και ο Sainz.
Απίστευτα σταθερός και γρήγορος κέρδισε με Β εθνικής μονοθέσιο και τον Gasly και τον Albon που πήραν θέση στο φως.

Πραγματι εκανε καλη χρονια ο Sainz. Το μονο ερωτηματικο (οπως παντα) ειναι το αγνωστο μετρο συγκρισης (Norris), τον οποιο φυσικα ειχε χαλαρα...

Το Norris ειναι νωρις να αξιολογησω σαν οδηγο, αλλα μεχρι στιγμης δεν εχει δειξει κατι. Απο ψυχολογια ομως, ειναι χειροτερος απο το Φεττελακο. Στη Βραζιλια ελεγε στον ασυρματο "because i was fucking slow" και στο Αμπου Νταμπι ελεγε "i was a shit driver" :lol:

Yugo_para_siempre έγραψε:Παροτι κριθηκε νωρις ηταν ενα πρωταθλημα που εδωσε καλους αγωνες και συγκινησεις.

Μια γρηγορη ατυπη καταταξη των οδηγων απο αυτα που ειδα και κρινω ολη τη χρονια.

1. Φερσταπεν
Εξαιρετικος σχεδον σε καθε αγωνα.
Φετος ηταν πιο ωριμος απο αλλες χρονιες, κανοντας λιγοτερες μαλακιες, σταθερος, ταχυτατος και με μεγαλες διαφορες απο τους ομοσταυλους του. Παντα εκανε το κατι παραπανω και αυτο φαινεται, οσο και αν ειναι αντιπαθης, πρεπει να το αποδεχτουμε.

2. Χαμιλτον
Εξαιρετικος και αυτος, σχεδον ισαξιος με το Μαξ.
Ταχυτατος, μυαλωμενος, πολυ δυνατος συναισθηματικα, σχεδον αλανθαστος, σχεδον παντα ηταν κοντα στη νικη ακομα και αν ξεκινουσε απο πιο πισω.

3. Λεκλερκ
Παρα πολυ καλος, θα ελεγα εκλπηξη για μενα.
Πρωτη χρονια στη φοραδα και απεναντι στο Φεττελ που δεν ειναι καθολου αμελητεα ποσοτητα, τον νικησε καθαρα στην πιστα. Ειδικα στις δοκιμες και λιγοτερο σε ρυθμο αγωνα.
Περα απο τις δυο νικες που εκανε πιστευω πως θα μπορουσε να εχει ανετα αλλες δυο, σε Μπαχρειν και Σιγκαπουρη αν η Φερραρι δεν τον επαιζε σε αξιοπιστια και στρατηγικη (εδωσε τη νικη στο Φεττελ) αντιστοιχα.
Μενει να βελτιωσει καποια οδηγικα λαθη και να αποκτησει ακομα καλυτερο ρυθμο στον αγωνα.
Παντως αν συγκρινουμε τη δευτερη χρονια του Φερσταπεν με τη δευτερη του Λεκλερκ, θεωρω οτι τα λαθη τους ειναι συγκρισιμα, οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι ο Γιωργος_Πριξ τους δινει τοσο μεγαλη αξια αυτη τη στιγμη.
Αν συνεχισει για αρκετο χρονικο διαστημα να κανε λαθηι τοτε ναι, θα ειναι προβλημα.


Φιλε συμφωνω με οσα ειπες, ακομα και με το 3 για το Leclerc. Πολυ καλα σημαδια μεχρι τωρα αλλα ΚΑΙ συννεφα στο τοπιο. Οπως λεω και για το Verstappen, ας τους δωσουμε χρονο, ειδικα στο Leclerc που ειναι ακομα πιο νεος απο το Max στο χωρο. Απο κει και περα, ακομα κι αν τονιζα τα λαθη του Leclerc λιγο πιο συχνα απο οτι επρεπε, ηταν για να κραταω λιγο τα μποσικα εδω μεσα! Διαβαζες απο τους πολλους για ενα Μονεγασκο θεο και για ενα μετριο οδηγο το Verstappen...

panos2171 έγραψε:
George_Prix έγραψε: Εγω φιλτατε λεω τη γνωμη μου και τη στηριζω με επιχειρηματα


George_Prix έγραψε:Δεν εχω αποδειξεις. Εχω ομως κοινη λογικη



:lol: :lol:


Δεν εχω αποδειξεις οτι κλεβανε και στηριξα την αποψη μου (οτι κλεβανε) με επιχειρηματα. Καποιοι συμφωνουν και καποιοι διαφωνουν.

Τι ακριβως δεν καταλαβες?
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#617511
George_Prix έγραψε:
Δεν εχω αποδειξεις οτι κλεβανε και στηριξα την αποψη μου (οτι κλεβανε) με επιχειρηματα. Καποιοι συμφωνουν και καποιοι διαφωνουν.

Τι ακριβως δεν καταλαβες?


Που είναι τα επιχειρήματα στα οποία στηρίζεις την άποψή σου;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#617549
Corto Maltese έγραψε:Και μόνο. Άρα μετά τη Μερκ ήρθε η RBR.


Σε νίκες ήταν ισόπαλα τα δύο μονοθέσια (από 3), αλλά σε όσους αγώνες δεν νίκησαν και τερμάτισαν, η Ferrari τερμάτισε ψηλότερα 9 φορές, έναντι 5 της RBR (και βάζω μόνο τα αποτελέσματα του Max, αλλιώς η διαφορά είναι μεγαλύτερη υπέρ της Ferrari). Επίσης η Ferrari πήρε 9 pole positions, έναντι 2 της RBR. Η Ferrari λοιπόν είχε ταχύτερο μονοθέσιο, χωρίς να προσμετρήσουμε καν τους αγώνες που η Ferrari έχασε μέσα από τα χέρια της από αξιοπιστία ή βλακείες.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617607
panos2171 έγραψε:
George_Prix έγραψε:
Δεν εχω αποδειξεις οτι κλεβανε και στηριξα την αποψη μου (οτι κλεβανε) με επιχειρηματα. Καποιοι συμφωνουν και καποιοι διαφωνουν.

Τι ακριβως δεν καταλαβες?


Που είναι τα επιχειρήματα στα οποία στηρίζεις την άποψή σου;


Γιατι δε διαβαζεις λιγο πιο πισω ρε Πανο?
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#617633 Αυτό είναι το επιχείρημά σου;

George_Prix έγραψε:
Δεν εχω αποδειξεις. Εχω ομως κοινη λογικη σε αντιθεση με σενα και μερικους αλλους. Που μας ζαλισατε στα "εκανε ταδε χρονο σε αυτο το sector οποτε ΔΕΝ εκλεβε" ή "ειχε ταδε τελικη ταχυτητα οποτε ΔΕΝ εκλεβε". Οι τελικες ταχυτητες (και κατ' επεκταση οι επιδοσεις σε αργα/γρηγορα sectors) μαγειρευονται με διαφορετικες αεροτομες, γραναζωμα κτλ. Ο καλυτερος χρονος που μπορει να γραψει ενα μονοθεσιο ΔΕ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΑΙ. Μπορει να γραψει περιππου τον ιδιο χρονο με 2 διαφορετικα setups αλλα το καθε μονοθεσιο εχει ενα ταβανι (το οποιο βγαινει με το τελειο setup).
Με βαση την κοινη λογικη λοιπον, βλεπουμε οτι η Ferrari μετα απο 6 συνεχομενες poles σε πολλες διαφορετικες πιστες (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ)... Μετα απο νικες (που θα ηταν πολυ περισσοτερες αν δεν ηταν γελοια η ομαδα σου)... Μετα τo σκανδαλο που ξεσπασε σερνεται τεταρτοπεμπτη και τερματιζει μισο γυρο πισω. That's what you get when you have to stop cheating που ειπε και ενας σοφος νεος!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#617642
George_Prix έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
George_Prix έγραψε:Με τη βοηθεια της Ferrari (κλεψιες διαφορων ειδων


Αν έχεις αποδείξεις για αυτό, στείλε το στην FIA. Αλλιώς θα παραμείνεις ο γραφικός του φόρουμ...


Δεν εχω αποδειξεις. Εχω ομως κοινη λογικη σε αντιθεση με σενα και μερικους αλλους. Που μας ζαλισατε στα "εκανε ταδε χρονο σε αυτο το sector οποτε ΔΕΝ εκλεβε" ή "ειχε ταδε τελικη ταχυτητα οποτε ΔΕΝ εκλεβε". Οι τελικες ταχυτητες (και κατ' επεκταση οι επιδοσεις σε αργα/γρηγορα sectors) μαγειρευονται με διαφορετικες αεροτομες, γραναζωμα κτλ. Ο καλυτερος χρονος που μπορει να γραψει ενα μονοθεσιο ΔΕ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΑΙ. Μπορει να γραψει περιππου τον ιδιο χρονο με 2 διαφορετικα setups αλλα το καθε μονοθεσιο εχει ενα ταβανι (το οποιο βγαινει με το τελειο setup).
Με βαση την κοινη λογικη λοιπον, βλεπουμε οτι η Ferrari μετα απο 6 συνεχομενες poles σε πολλες διαφορετικες πιστες (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ)... Μετα απο νικες (που θα ηταν πολυ περισσοτερες αν δεν ηταν γελοια η ομαδα σου)... Μετα τo σκανδαλο που ξεσπασε σερνεται τεταρτοπεμπτη και τερματιζει μισο γυρο πισω. That's what you get when you have to stop cheating που ειπε και ενας σοφος νεος!

btw δεν ειμαι απο αυτους που κλαψουριζουν για τις κλεψιες. ΟΛΟΙ κλεβουνε ή για να ειμαι πιο δικαιος ΟΛΟΙ προσπαθουνε να βρουνε εναν εξυπνο τροπο να ακροβατησουν στους κανονισμους. Οσο δεν τον πιανουν καποιον, ΜΑΓΚΙΑ του. Αλλα αν τον πιασουν, η καζουρα απο τους αντιπαλους ειναι αναμενομενη...

Για το τελος αφησα το αγαπημενο μου κομματι, αυτο της γραφικοτητας μου. Εγω φιλτατε λεω τη γνωμη μου και τη στηριζω με επιχειρηματα. Σωστα ή λαθος, ας το κρινουν οι υπολοιποι. Και δεν τους τσουβαλιαζω τους χρηστες σε καλους/κακους ή σε φιλους/εχθρους. Εχω διαβασει σωστα πραγματα απο σενα κι απο αλλους χρηστες (με τους οποιους συνηθως διαφωνω). Γραφικοτητα ειναι αυτο που κανουν μερικοι-μερικοι, που βαζουν ταμπελες σε συμφορουμητες απλα επειδη λενε κατι διαφορετικο. Και μετα το βαλσιμο της ταμπελας, σε ΚΑΘΕ ΤΟΥΣ μηνυμα κοιτανε απλα να πανε κοντρα στον "εχθρο" και οχι να συζητησουν. Ειδικα εσυ το τερματισες το πραγμα με τη γραφικοτητα. Γραφομαι στο petrolheads, ποσταρω ενα ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟ μηνυμα, λεω οτι ειμαι Alonso, οτι θεωρω πως ο Vettel "cracks under pressure" (ακομα ηταν στο αλογο καβαλα ο Φεττελακος οταν σας τα ελεγα αυτα :s_tongue ) και μερικες ακομα αποψεις μου πανω στην F1. Απο Διας εγινες ο θεος του πολεμου Αρης σε χρονο dt. Ξεκινησες να με βριζεις, να με ειρωνευεσαι και μαλιστα ειχες πει οτι με εβαλες στην ignore list. Να σου πω την αληθεια θα προτιμουσα ενα πολιτισμενο διαλογο και με σενα και με ολους, αλλα σεβομαι την αποφαση σου και δε σου κρυβω οτι μετρησε για μενα που ειπες για ignore list και το ΤΗΡΗΣΕΣ (μεχρι τωρα). Οι περισσοτεροι που ξερω τρωγονται για κοντρες και επιστρεφουν στο αγαπημενο τους τρολλαρισμα του "εχθρου".


Άρες μάρες κουκουνάρες για άλλη μια φορά. Ο συνολικός χρόνος δείχνει την συνολική δυναμικότητα του μονοθεσίου. Τα επιμέρους sectors δείχνει που κερδίζει και που χάνει και αυτό είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων φυσικά, αλλά τα trends παραμένουν. Έτσι η Ferrari ήταν με διαφορά ταχύτερη στις ευθείες στις περισσότερες πίστες, ενώ έχανε πολύ στις στροφές. Στο Abu Dhabi για παράδειγμα έχανε 6-7 δέκατα μόνο στο τελευταίο αργό κομμάτι, ενώ κέρδιζε στα 2 γρήγορα. Οπότε δεν τεκμαίρεται από πουθενά δήθεν cheating στον κινητήρα, καθώς παρέμενε ταχύτερη εκεί που ήταν πάντα. Τους πρώτους 10 αγώνες τους ξεχάσαμε που ακριβώς το ίδιο συνέβαινε; Για το χαζό το Ολλανδάκι δεν έχω κάτι να προσθέσω, απλά αυτό που είπε ο πατέρας του όταν είδες τις δηλώσεις... "Oh God..."

ΥΓ: Παραμένεις στην λίστα, απλά όταν σου κάνουν quote άλλοι, αναγκαστικά τα βλέπω.