Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#617477 Καπου στα 95000 δεν είχε πάρει ο Nass την Macan;;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617565
kostis20 έγραψε:Και το defender τόσο κάνει πλέον...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


Ε, ναι... Και το Defender δεν νομίζω πολλοί να το βάλουν στα δύσκολα... Άλλο τι μπορεί να κάνει και άλλο τι κάνει στην πράξη ή μάλλον τι κάνουν μαζί του οι περισσότεροι ιδιοκτήτες (ψώνια, παιδιά, κτλ... :lol: )

Σαφέστατα υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν και σίγουρα το % αυτών θα είναι μεγαλύτερο μεταξύ των ιδιοκτητών πχ defender, αλλά δεν νομίζω η πλειοψηφία να ασχολείται... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#617566 Δε καταλαβαίνω ακριβώς τι θες να πεις πάντως.
Απλά έγραψα ότι παλιότερα είχε καλύτερες ,γενικά, εκτός δρόμου δυνατότητες από το μέσο όρο του ανταγωνισμού.
Το ότι κάνει τόσο ακριβά και δε θα το βάλουν εκτός δρόμου ,μάλλον δεν ισχύει και τόσο.Πρωτα πρώτα γιατί 100.000 στην Ελλάδα μπορεί να.μας φαίνεται μεγάλο ποσό αλλά στις πιο πλούσιες χώρες δεν είναι και τόσο.Τα land cruiser πχ δεν είναι και πολύ φθηνότερα...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#617585
kostis20 έγραψε:Τα land cruiser πχ δεν είναι και πολύ φθηνότερα...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk



Περίπου 17000€ μικρότερη τιμή εκκίνησης βλέπω στις σελίδες τους.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617598
kostis20 έγραψε:Δε καταλαβαίνω ακριβώς τι θες να πεις πάντως.
Απλά έγραψα ότι παλιότερα είχε καλύτερες ,γενικά, εκτός δρόμου δυνατότητες από το μέσο όρο του ανταγωνισμού.
Το ότι κάνει τόσο ακριβά και δε θα το βάλουν εκτός δρόμου ,μάλλον δεν ισχύει και τόσο.Πρωτα πρώτα γιατί 100.000 στην Ελλάδα μπορεί να.μας φαίνεται μεγάλο ποσό αλλά στις πιο πλούσιες χώρες δεν είναι και τόσο.Τα land cruiser πχ δεν είναι και πολύ φθηνότερα...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


Ναι βρε, κατάλαβα τι είπες. Απλά, βάσει και των στοιχείων που έχω δει κατά καιρούς από τις ίδιες τις εταιρείες, οι περισσότεροι κάτοχοι, η συντριπτική πλειοψηφία, δεν τα βγάζει εκτός δρόμου σχεδόν ποτέ. Για δε σοβαρό offroading στην πράξη κανένας.

Και αυτό που είπα είναι πως φαντάζομαι πως όσο ακριβότερο το αμάξι, τόσο λιγότερο πιθανό να βγει για σοβαρό offroading, μιας και μία γρατσουνιά στο Range Rover κοστίζει περίπου 2,7 νεφρά, μία στο Jimny μισή τρίχα από τα @@ μου. :lol: Φυσικά και παίζει ρόλο πως άλλο πορτοφόλι έχει ο ένας οδηγός και άλλο ο άλλος... αλλά και πάλι νομίζω πως πιο πιθανό είναι γενικά να δεις πιο φθηνά οχήματα να κάνουν offroading, παρά πιο ακριβά.

Όχι πως είναι νόμος βέβαια, σαφέστατα υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#617601 Υπάρχουν στοιχεία από εταιρείες που να δείχνουν χρήση;
Εννοείς έρευνα σε κατόχους;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617648
EDDIE_147 έγραψε:Υπάρχουν στοιχεία από εταιρείες που να δείχνουν χρήση;
Εννοείς έρευνα σε κατόχους;


Κατά διαστήματα έχω δει σχετικές δηλώσεις από την BMW, την JLR, κτλ...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#617661 https://www.thecentralvoice.ca/wheels/s ... le-373458/

Εδώ ο συνονόματος σου πάντως λέει ότι ο λαός θέλει Χ5 για οφρόουντινξ. :lol:

Νομίζω από D segment και πάνω υφίσταται αυτή η ανάγκη, αλλιώς δεν θα ρίχναν λεφτά να εξελίξουν αεραναρτήσεις, ειδικά πακέτα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617679 Ο λαός θέλει, αλλά μάλλον για να δείχνει και όχι για να τα χρησιμοποιεί. Τουλάχιστον σε Ευρώπη και Β. Αμερική... :lol:

Όπως λέει και ο Ιουστίνος του άρθρου:

Most drivers of luxury utility vehicles don’t use them in an off-road setting, much less an off-road setting that might require a special package of hardware and software enhancements designed for added capability when travelling over severe terrain.

In fact, some data indicates that vehicles like this are unlikely to see much off-road action at all, until they’re many years old, and possibly being used as the customer’s second or third vehicle. In other (rarer) cases, some shopper lifestyles make challenging off-road use a regular occurrence.


Φαντάζομαι ο συνονόματός μου παρακάτω εννοεί κατά βάση αγορές σε Μέση Ανατολή και καμιά Ρωσία... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#617682 Μια χαρά κάνουν off roading αυτά τα οχήματα και στην Ευρώπη και στην Β. Αμερική. Κάπου είχα διαβάσει ότι σύμφωνα με την LR, οι μισοί και πλέον νέοι πελάτες τους κάνουν τακτικά off roading. Θα ψάξω να το βρω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#617808
kostis20 έγραψε:Τα land cruiser πχ δεν είναι και πολύ φθηνότερα...


δεν εχει σχεση το λαντκρουιζερ με τα λοιπα σαπακια στο οφροντινγκ.

https://twitter.com/ram_yashiri/status/ ... 5694223360
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#617809 Αυτό το τραβάνε, δε βγαίνει μόνο του, έτσι δεν είναι;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#617824
dimviii έγραψε:
kostis20 έγραψε:Τα land cruiser πχ δεν είναι και πολύ φθηνότερα...


δεν εχει σχεση το λαντκρουιζερ με τα λοιπα σαπακια στο οφροντινγκ.

https://twitter.com/ram_yashiri/status/ ... 5694223360

Το ξέρω.Είχα άλλωστε LC90.
Aπλά το έγραψα γιατί αν και ακριβά δε διστάζουν να τα βάλουν εκτός δρόμου.
Είναι άλλη κατηγορία από Touareg κτλ....Εξαρτάται τι ζητάς.Εντός δρόμου πχ υστερεί αρκετά το LC.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#618027 Το πρωτης γενιας Touareg παντως ηταν εξαιρετικό εντός και εκτός δρόμου. Μπορούσες να κλειδωσεις πισω και κεντρικό διαφορικό, εξτρα και το μπροστα, μπορούσες να απενεργοποιήσεις αντιστρεπτικες, αεραναρτηση και ειχε εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ραμπας,μαζί με δυνατά μοτερ. Μαλλον sleeper θα το χαρακτήριζα.