Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#613282 Τα dm v2 είναι τόσο προσανατολισμένα σε παγωμένο χιόνι που είναι απαράδεκτα σε στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο. Εννοείται ΜΗΝ τα βάλεις.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#613306 Στο Grand Vitara, τοποθετήθηκαν τα BFGoodrich Urban Terrain T/A, κατόπιν πρότασης του από πάνω.

90/10 , θερινά m+s με πιστοποίηση 3PMSF για χιόνι.

https://www.bfgoodrich.co.uk/gb/ranges/ ... errain-T-A

Αν και δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα, φαίνεται πως σε βροχή και σε στεγνο είναι εξαιρετικά για την κατηγορία τους.

Σε φρενάρισμα είναι επίσης πολύ αποτελεσματικά, δοκιμάστηκαν σε πραγματικές συνθήκες χθες βράδυ και αποφύγαμε τη ζημιά.

Έχουν λίγο θόρυβο όμως που προσωπικά δε με ενοχλεί.

Για εκτός δρόμου δεν ξέρω, θα δείξει όταν βγει εκτός για κανά χαβαλε.

Γενικά, διαβάζω πολύ θετικά σχόλια:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/BFGoo ... ain-TA.htm
Άβαταρ μέλους
By fot
#613319
rocsta έγραψε:Τα dm v2 είναι τόσο προσανατολισμένα σε παγωμένο χιόνι που είναι απαράδεκτα σε στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο. Εννοείται ΜΗΝ τα βάλεις.

Sent >
Να σου πω την αληθεια το είχα κατα νου. Τα χειμωνιάτικα βλεπω πως όσο καλύτερα είναι σε ένα τομέα τόσο χειρότερα στον άλλο. Όποτε έχουμε και λεμε.

Alpin 6 vs LM005 ή κάποιο άλλο;


< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#613323 To LM005 είναι προσανατολισμένο σε επιβατικά, ενώ το LM80 σε SUV. H χάραξή τους μοιάζει αρκετά, αλλά το 80 έχει πιο πυκνά και πιο μικρά sipes και μάλλον πιο βαθύ πέλμα.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#615190 Η Βαυαρία σε 195/65/16 προτείνει τις παρακάτω πιέσεις.

Εικόνα

Ο επίσημος-εξουσιοδοτημένος-ειδικευμένος-βραβευμένος ΓΤΠΚ αντιπρόσωπος της Αν. Ελβετίας έβαλε τις παρακάτω. :s_whiteflag

Εικόνα

#οιξενοιτακανουνολακαλυτερα#

Δε λέω έκλεισα ραντεβού για αλλαγή σε χειμωνιάτικα πανεύκολα online, παρέλαβα πλυμένα τα καλοκαιρινά ζαντολάστιχα, αλλά τα Continental κούτσουρο :omg:
Μέχρι ώρας τις αλλαγές τις έκανα με 2-3 ακόμα αμάξια φίλων σε δικό μας χώρο και Barbeque :s_drinks
Φέτος άλλαξαν οι συνθήκες και επειδή η αντιπροσωπεία είναι δίπλα, είπα να δοκιμάσω.... :slap:
Από την άνοιξη πάλι με τη παρέα ή μόνος από το να δίνω την ασφάλειά μας σε δήθεν και ανεύθυνους .
Άβαταρ μέλους
By g8777
#615193 Ποσο αξιοπιστο ειναι το TPMS ;

Τα μετρησες και αλλου; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#615196
g8777 έγραψε:Ποσο αξιοπιστο ειναι το TPMS ;

Τα μετρησες και αλλου; :hmmm:
Πολύ.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#615203
drdino έγραψε:
g8777 έγραψε:Ποσο αξιοπιστο ειναι το TPMS ;

Τα μετρησες και αλλου; :hmmm:
Πολύ.


Πάρα πολύ.
Η φώτο είναι με κρύα λάστιχα.
Πήγα αμέσως σε βενζινάδικο και έβγαλα αέρα. Ότι δείχνει το Display έδειχνε και το μηχάνημα.
Έχω δικό μου Kompressor που μετρώ τακτικά και βάζω τις μεγαλύτερες πιέσεις (2,6) όταν κατεβαίνω κάτω. Καθ΄ οδόν το καλοκαίρι έχω δει max. +0.2 bar.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#615792
tsilis έγραψε:
tsilis έγραψε:.....
Νομίζω , ότι θα πάω με μια διερευνητική διάθεση και θα βάλω Toyo TR1.........
.......

Παρήγγειλα σήμερα και περιμένω .
Θα ανανεώσω μόλις παραλάβω και κάνω κάποια χλμ.


Χρωστάω ένα πρώιμο review στα TR1.
Μετά από 500 χιλιόμετρα το πρώτο που έχω να πω είναι μια θετικότατη έκπληξη !!!

Πολύ καλό λάστιχο και αν συνδυαστεί με την τιμη του , ανεβαίνει ακόμη περισσότερο σε επίπεδα εκτίμησης .
Σε κάθε επίπεδο καλύτερο από Pirelli P1 verde που φορούσε νωρίτερα , αν και εκείνα είχαν χιλιόμετρα και αδικούνται.
Μόνο ερωτηματικό , η διάρκεια .
Θα δούμε ...
Αρνητικό , το ότι «κόλλησε» η ουρά και τελείωσαν τα παιχνιδάκια!!! :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#615800
REALZEUS έγραψε:
dimik έγραψε:αύριο θα μπουν τα PZ4.


500 χλμ στρώσιμο και μετά περιμένουμε σχόλια. :iconcool:





Ωραίο, βεντουζάτο με σκληρά πλαινά μεν άνετο στις ανωμαλίες δε.
Δουλεύει πολύ καλά και κρύο.

Δοκιμάστικε σε όλες τις συνθήκες +φρενάρισμα πανικού λόγω ατυχήματος μπροστά με απόλυτη επιτυχία.
Νομίζω το προτιμώ από το PS4 καθώς δίνει μικρότερες κλίσεις στις στροφές λόγω πλαϊνού και το βρήκα πιο άνετο στην καθημερινότητα συν οτι είναι και φθηνότερο.

Πολύ ωραίο και το rim protection του :inlove:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#615807 225-45-17
budget 400€
σε SEAT Leon 1.8 tsi (160hp)

πριν φόραγα Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 για 42k και 3+ έτη αλλά δυστυχώς βλέπω ρωγμές στις άκρες του πέλματος.

τι θέλω:
α. άνεση
β. χαμηλό θόρυβο κύλισης
γ. να μην τρώγεται με την ιδέα (όχι Continental)

:help:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#615812 PZ4 είναι σκυλιά του πολέμου. Έχουν φάει λακούβα που τα μαμίσια Conti SC5s έγιναν φυτίλια με την πρώτη επαφή. Θέλουν το ζεσταματάκι τους και αυτό δεν είναι εύκολο σε καθημερινές συνθήκες ούτε με 300hp αλλά κρατάνε καλά. Αν όχι κορυφαία, σίγουρα πολύ κοντά. Εξίσου καλά και στο βρεγμένο. Για το rim protection ότι λέει και ο dimik. Είναι πρακτικά αδύνατο να φας ζάντα με αυτό το λάστιχο. Πρέπει κάτι να προεξέχει από το πεζοδρόμιο αλλιώς το λάστιχο βγαίνει σχεδόν 2εκ πιο έξω από τη ζάντα.

Εμένα σε λίγο συμπληρώνουν 15.000χλμ και θα κάνω ένα μπρος-πίσω. Επίσης η φθορά εξ΄ όψεως για τα χλμ που έχουν είναι πολύ λιγότερη απ΄ ότι περίμενα. Θα βγάλουν 35Κ χλμ απροβλημάτιστα θεωρώ.