Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

1
9%
1
9%
5
45%
0
N/A
1
9%
2
18%
0
N/A
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#615696 Το ξαναγραφω.

Αυτο ειναι ενα αρθρο-αποψη, δεν ειναι επισημος κανονισμος.

Ουσιαστικα περιγραφει καποιες πρακτικες του racing αλλα δεν ειναι κανονισμος.

Τοτε το ειχαμε κοιταξει και ακομα και ο Νικος που αρχικα το ειχε υιοθετησει μετα ανεφερε οτι νομιζε οτι ειναι ο κανονισμος.

Δε νομιζω οτι υπαρχει απολυτα σαφης κανονισμος για τη σχετικη θεση των μονοθεσιων με τοσο μεγαλη ακριβεια.

Ειναι σχεδον απιθανο αν δυο μονοθεσια ειναι στους +-10 ποντους, μια το ενα μπροστα, μια το αλλο μπροστα, να μην πρεπει αυτος που ειναι στην εσωτερικη να αφησει χωρο, απλα και μονο επειδη ετυχε να βρεθει 5-10 ποντους πιο μπροστα.

Υπαρχουν περιπτωσεις που αυτος που ηταν στην εξωτερικη ηταν ακομα και 1.5+ μετρο πισω και του δοθηκε χωρος και μπορει στο τελος να κερδισε τη μαχη.

Χοντρικος κανονας, σε καμια περιπτωση επισημος, ισως ειναι το να εχει περασει τουλαχιστον μισο μονοθεσιο μπροστα (2.5 μετρα) για να πει καποιος οτι εχει τη στροφη, αλλα και παλι δεν ειναι σιγουρο γιατι ο αλλος ειναι ακομα σε μεγαλο ποσοστο διπλα σου.

Αν φτασουμε στο σημειο εμπρος ροδα του ενος με πισω ροδα του αλλου, τοτε καπου εκει ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα, οπως στην περιπτωση Αλμπον - Λουη, που παρα την αδρανεια του Αλμπον δικαιως τιμωρηθηκε ο Λουης.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#615697 Συμφωνώ απόλυτα.

Μπαίνει ο άλλος δίπλα σου για προσπέραση του δίνεις χώρο στην είσοδο και σου δίνει χώρο στην έξοδο. Οτιδήποτε άλλο είναι φάουλ.
Άβαταρ μέλους
By thazio
#615707 Υπάρχει και άλλος ένας κανόνας τον οποίο γενικά εφαρμόζουν οι οδηγοί και που μπορεί να συνοψίσει όλο το σκεπτικό του fair play. Στην φάση της επιτάχυνσης δίνουμε χώρο ακόμα και αν ο πίσω είναι εμπρός ρόδα - πίσω ρόδα, (Αν στην επιτάχυνση έχουν χώρο αλλά παρόλα αυτά ακουμπάν ελέγχεται η απότομη αλλαγή της τροχιάς), στην φάση των δυνατών φρένων κλείνουμε την πόρτα άνετα μέχρι ο άλλος να βρεθεί σχεδόν παράλληλα.

Παραδείγματα με τον Leclerc σύμφωνα με αυτό:
Leclerc Verstappen Αυστρία - Φταίει ο Ολλανδός
Leclerc Hamilton Monza - Φταίει ο Leclerk

Leclerc Verstappen Suzuka - Φταίει ο Leclerc
Leclerc Vettel Βραζιλία - Vettel
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#615714 Βεβαια αν στην Αυστρια το προσπερασμα νικης το εκανε ο Λεκλερ στον Μαξ ερε τι (δεν) θα διαβαζαμε...Περαν κατι ομορφιων του στυλ παρτα μαλακισμενο ετσι γλενταει ο Λεκλερ κλπ :roll:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#615765 Ελα ρε παιδια. Ας ειχε χωματακι εκει στην εξοδο να δουμε τι θα γινοταν..οπως τοτε με Μοντογια και Σουμαχερ. Ασφαλτινα run offs μεγαλη μαστιγα

.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615775 @Yugo αν εχεις δικιο, thanks για τη διορθωση. Απλα γκουγκλαρισα και μεσα στις εικονες βρηκα και αυτη.

Ακομα και στη φωτο απο την εξοδο που ποσταρισε ο Κορτο, παλι ελαφρως μπροστα δειχνει ο Max.

Και ακομα καθαροτερα φαινεται στην παρακατω φωτο, που ειναι ενα κλικ πριν απο αυτη του Κορτο:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615776 btw οπως καταλαβαινουμε ολοι, παιζουμε με τα εκατοστα εδω περα. Και να πει καποιος "ο ταδε ηταν μπροστα" δε μπορεις να του πεις "καλα στραβος εισαι".

Για μενα το θεμα δεν ειναι αυτα τα λιγα εκατοστα μπρος/πισω που ηταν ενας απο τους δυο. Ειναι οτι για μια τοσο οριακη φαση, ειπωθηκαν τοσο πολλα λογια. Οτι ο Leclerc δικαιουται να κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ μετα απο αυτο το ατιμωρητο αισχος του Max... Μεχρι και οτι αλλαξε ο ρους της ιστοριας απο αυτη τη φαση και πλεον ισχυουν νεοι κανονες εμπλοκης στην F1.

Παρατραβηγμενα πραγματα!
Άβαταρ μέλους
By ripper
#615862 Δηλαδή αν ο Verstappen είναι 3 χιλιοστά μπροστά έχει το δικαίωμα να τον πετάξει έξω και η ευθύνη αποφυγής είναι στον Leclerc που μπορεί να πατήσει το ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΛ και να φύγει από εκεί.

Τα μονοθέσια είναι δίπλα δίπλα, όλοι οι κανόνες που υπάρχουν (άγραφοι, έγγραφοι, νομικοί, ηθικοί) λένε ότι πρέπει να αφήσεις χώρο όπως ακριβώς έκανε στον προηγούμενο γύρο που ήταν και πιο μπροστά.
Μπορείς να παίξεις με τις λέξεις και τα χιλιοστά του κανονισμού χάνοντας τελείως το πνεύμα του κανονισμού και το γιατί έχει μπει αυτός.
Η μη τιμωρία αποδείχθηκε ήδη ότι το μόνο που έκανε είναι να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου. Απορώ γιατί το ξανασυζητάμε.
Ακόμα και αν επέτρεπε αυτή την συμπεριφορά ο κανονισμός θα ήταν άθλιος και θα έπρεπε να αλλάξει. Αλλιώς 1 στις 3 προσπεράσεις και λίγο λέω τελειώνει με τον έναν από τους δύο στο run off ή με μπαμ.