Αυτο ειναι ενα αρθρο-αποψη, δεν ειναι επισημος κανονισμος.
Ουσιαστικα περιγραφει καποιες πρακτικες του racing αλλα δεν ειναι κανονισμος.
Τοτε το ειχαμε κοιταξει και ακομα και ο Νικος που αρχικα το ειχε υιοθετησει μετα ανεφερε οτι νομιζε οτι ειναι ο κανονισμος.
Δε νομιζω οτι υπαρχει απολυτα σαφης κανονισμος για τη σχετικη θεση των μονοθεσιων με τοσο μεγαλη ακριβεια.
Ειναι σχεδον απιθανο αν δυο μονοθεσια ειναι στους +-10 ποντους, μια το ενα μπροστα, μια το αλλο μπροστα, να μην πρεπει αυτος που ειναι στην εσωτερικη να αφησει χωρο, απλα και μονο επειδη ετυχε να βρεθει 5-10 ποντους πιο μπροστα.
Υπαρχουν περιπτωσεις που αυτος που ηταν στην εξωτερικη ηταν ακομα και 1.5+ μετρο πισω και του δοθηκε χωρος και μπορει στο τελος να κερδισε τη μαχη.
Χοντρικος κανονας, σε καμια περιπτωση επισημος, ισως ειναι το να εχει περασει τουλαχιστον μισο μονοθεσιο μπροστα (2.5 μετρα) για να πει καποιος οτι εχει τη στροφη, αλλα και παλι δεν ειναι σιγουρο γιατι ο αλλος ειναι ακομα σε μεγαλο ποσοστο διπλα σου.
Αν φτασουμε στο σημειο εμπρος ροδα του ενος με πισω ροδα του αλλου, τοτε καπου εκει ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα, οπως στην περιπτωση Αλμπον - Λουη, που παρα την αδρανεια του Αλμπον δικαιως τιμωρηθηκε ο Λουης.