Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

1
9%
1
9%
5
45%
0
N/A
1
9%
2
18%
0
N/A
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#615505 Τελικά Geo μας δείχνει τίποτα η pole ή όχι; Με μπέρδεψες. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#615506 Παλια εδειχνε πιο πολλα..Τοτε που μετρουσε ο οδηγος πιο πολυ.
Τωρα εχει ενδιαφερον η κοντρα με τον team mate. Για μενα αυτο εχει πιο πολυ αξια.

Ο Χαμι εχει να δει πολ απο την Γερμανια. Τοτε που ειχαμε καυσωνα. Δεν τα εβαψε και μαυρα.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#615535
Geo f1 έγραψε:Παλια εδειχνε πιο πολλα..Τοτε που μετρουσε ο οδηγος πιο πολυ.
Τωρα εχει ενδιαφερον η κοντρα με τον team mate. Για μενα αυτο εχει πιο πολυ αξια.

Ο Χαμι εχει να δει πολ απο την Γερμανια. Τοτε που ειχαμε καυσωνα. Δεν τα εβαψε και μαυρα.



https://twitter.com/mercedesamgf1/statu ... 84992?s=21

Ή αλλιώς, τα μαλλιά μου κάνω μπούκλες απολύομαι ψαρούκλες.

0 fucks given!


< >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615555
panos2171 έγραψε:Νίκο μιας και ξέρεις από οδήγηση σε πίστα σε πολύ πρακτικό επίπεδο μπορείς να το εξηγήσεις;


Δε χρειαζεται να ξερει καποιος απο οδηγηση σε πιστα. Οι κανονισμοι ειναι σαφεις και μπορει να τους καταλαβει ακομα και μια μοδιστρα. Ειχα βρει παλια και κατι εικονιδια που βοηθανε πολυ στην κατανοηση του κανονισμου. Για παραδειγμα στη φαση Verstappen/Leclerc στην Αυστρια, δειχνουν μια τετοια φωτο με 2 μονοθεσια και σου λενε οτι εφοσον στο απεξ ο ενας ειναι εστω και λιγο μπροστα, ο αλλος θεωρειται οτι εχει χασει τη στροφη και υποχρεουται να αφησει γκαζι. Κατι που δεν εκανε ο Leclerc φυσικα και μετα κλαιγοτανε "με εσπρωξε εκτος πιστας":

Εικόνα

Στη φαση Hamilton/Albon τα πραγματα ηταν παλι σαφη με βαση τον κανονισμο. Το κοντινοτερο που βρεθηκε ο Hamilton ηταν παλι αρκετα πισω απο το μπροστινο σημειο του Albon:

Εικόνα

Φυσικα καλα ξηγηθηκε ο Λουης και το προσπαθησε εφοσον ο Albon αφησε βλακωδως τοσο ανοικτη την πορτα, αλλα επισης σωστη ηταν η τιμωρια!

Οποτε οταν ο κανονισμος ειναι τοσο ξεκαθαρος, το τι λεει ο Πανος, ο Νικος, ο Καντονιου και ο καθε φιλαθλος εχουν μικρη σημασια...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#615568 Αν ησουν πιστος σε αυτα που γραφεις το ποστ σου θα παρεθετε απλα το σχετικο εδαφιο του Κανονισμου*. Αλλα θες να βαλεις και την προσωπικη σου πινελια, θες ΝΑ ΞΕΤΣΟΥΞΕΙΣ απο τις ταπες πανταχοθεν :iconcool:


* Εδω ακομα συζηταμε για το συμβαν Φεττελακου -Λουη στο Μοντρεαλ πχ , για να μην παω πισω στο 2007 :shifty: , πώς** δεν το σκεφτηκαμε να δουμε τι γραφει ο Κανονισμος; :roll: Αφου ειναι ακαταρριπτο επιχειρημα, τι τα θελουμε τα φορα και τα σκαμπο μου μεσα :shifty:


** Πώς πώς πώς πώς :shifty:

Επειδη ομως βλεπω οτι σου αρεσουν οι τεκνικαλιτις, ας ψειρισουμε λιγο τη μαιμου.

Γραφεις:

George_Prix έγραψε:Οι κανονισμοι ειναι σαφεις και μπορει να τους καταλαβει ακομα και μια μοδιστρα


Και προς επιβεβαιωση του εαυτου σου:

George_Prix έγραψε: στη φαση Verstappen/Leclerc στην Αυστρια, δειχνουν μια τετοια φωτο με 2 μονοθεσια και σου λενε οτι [b]εφοσον στο απεξ ο ενας ειναι εστω και λιγο μπροστα,[/b] ο αλλος θεωρειται οτι εχει χασει τη στροφη και υποχρεουται να αφησει γκαζι.


Το κοντινοτερο που βρεθηκε ο Hamilton ηταν παλι αρκετα πισω απο το μπροστινο σημειο του Albon


Το πρωτο πραγμα που θα επρεπε να κανεις ειναι βρεις ΓΙΑΤΙ τιμωρηθηκε ο Λουης. Θα το κανω εγω για σενα. :inlove:

Εικόνα


Οποτε πας εδω, κατεβασεις το Appendix L και διαβαζεις σελιδα 40, στα δεξια γραφει :

Overtaking, car control and track limits
a) A car alone on the track may use the full
width of the said track, however, as soon as
it is caught by a car which is about to lap it
the driver must allow the faster driver past at
the first possible opportunity.
If the driver who has been caught does not
seem to make full use of the rear-view
mirrors, flag marshals will display the waved
blue flag to indicate that the faster driver
wants to overtake.
Any driver who appears to ignore the blue
flags will be reported to the Stewards.
b) Overtaking, according to the
circumstances, may be carried out on either
the right or the left.
A driver may not deliberately leave the track
without justifiable reason.
More than one change of direction to defend
a position is not permitted.
Any driver moving back towards the racing
line, having earlier defended his position offline, should leave at least one car width
between his own car and the edge of the
track on the approach to the corner.
However, manoeuvres liable to hinder other
drivers, such as deliberate crowding of a car
beyond the edge of the track or any other
abnormal change of direction, are strictly
prohibited. Any driver who appears guilty of
any of the above offences will be reported to
the Stewards.
c) Drivers must use the track at all times. For
the avoidance of doubt, the white lines
defining the track edges are considered to
be part of the track but the kerbs are not.
Should a car leave the track for any reason,
and without prejudice to 2(d) below, the
driver may rejoin.
However, this may only be done when it is
safe to do so and without gaining any
advantage. A driver will be judged to have
left the track if no part of the car remains in
contact with the track.

d) Causing a collision, repetition of serious
mistakes or the appearance of a lack of
control over the car (such as leaving the
track) will be reported to the Stewards and
may entail the imposition of penalties up to
and including the exclusion of any driver
concerned.
e) It is not permitted to drive any car
unnecessarily slowly, erratically or in a
manner deemed potentially dangerous to
other drivers at any time.


Ουτε μια ροδα μπροστα, ουτε 3,6 μοιρες πισω, ουτε 15000 σαλ . :s_roses

Γιατι λοιπον τιμωρηθηκε Εκεινος; :hmmm:

Ξαναγυρνας λοιπον στην αποφαση των αγωνοδικων που βλεπαμε νωριτερα:

Car 23 [Albon] was on his normal race line. Car 44 [Hamilton] attempted to pass on the inside, but was unable to get far enough inside to accomplish the overtake and by the time he realised there would not be sufficient room he was unable to back out of the situation and the collision followed.


Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι δεν τιμωρηθηκε η προθεση , ουτε το μηκος *** :shifty: , αλλα το αποτελεσμα.



**** Ελαχιστη αποσταση για τον χχμμμμμμ...α! τον Φερνατο Αλονσο για ασφαλες ανετο ααβατο προσπεραμα σε παρομοια φαση: 20,07 micron της πισω ροδας με αεροτομη Ναντο. :metalo:

Ολοι οι υπολοιποι : Να ειναι ηδη μπροστα, σε αποσταση οση απεχει το Παρισι απο το Ντακαρ. :rtfm:

Ο κανονισμος τελικα οντως ειναι σαφης, ελπιζω να τον καταλαβες , δεν γνωριζω φυσικα με τι ασχολεισαι αλλα θεωρω οτι θα ειναι κατι πιο πολυπλοκο απο συλλογη Burda :hmmm: . Ο,τι αλλο θες ρωτα ελευθερα, με χαρα μου να σε διαφωτισω για την F1. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#615595 Ωραιος αγωνας αν και πολυ πικρος για εμας τους κοκκινους.

Ο Μαξ ηταν εξαιρετικος και καθηλωτικος ολο το τριημερο αλλα ειδικα στον αγωνα.
Ταχυτατος, αλανθαστος και τις στιγμες που χρειαστηκε ηταν παρα πολυ αποτελεσματικος σε προσπερματα και επανεκκινησεις.
Με λιγα λογια αψογος και μπραβο του.

Στα της Φερραρι σιγουρα μια πολυ κακια στιγμη με μεγαλυτερη ευθυνη του Φεττελ.
Αλλα για να ειμαι και δικαιος ηταν και λιγο ατυχοι.
Μιλαμε για μια πολυ μικρη επαφη που ομως με τη γωνια και τη δυναμικη που ειχε εκανε τεραστια ζημια και στους δυο.



Τωρα οσον αφορα τα παραπανω γραφομενα του Τζορτζ_Πριξ.

Παραθετω απο την Αυστρια.

Αρχικα ειπες οτι με βαση τον κανονισμο θα μπορουσε να τιμωρηθει ο Max, με πολλα αλλά ομως...
George_Prix έγραψε:Συμφωνα με τον κανονισμο, θα μπορουσε να τιμωρηθει ο Max. Οπως σωστα τιμωρηθηκε ο Vettel στον προηγουμενο αγωνα.

Απο εκει και περα, μιλαμε για ανομοιες περιπτωσεις!
- Ο μεν Vettel εκανε ενα ακομα λαθος στο οποιο ενας υγιης φιλαθλος που θελει να κερδιζει ο καλυτερος θα σκεφτει "να το πληρωσει το λαθος του".
- Ενω ο Verstappen απλα δαγκωσε την ταυτοτητα και βουτηξε στα φρενα. Και το εκανε γιατι ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ γινοταν να περασει. Με slipstreaming και DRS δε μπορουσε να μαζεψει καν το Leclerc στην ευθεια. Δε μπορει να κανει η Red Bull κατι προσπερασεις που κανουν οι Ferrari/Mercedes που περνανε τον αντιπαλο στην ευθεια και προλαβαινουν και ξαναμπαινουν μπροστα του ωστε να παρουν και την ιδανικη γραμμη για την επομενη στροφη. Η Red Bull οσο γρηγορη και να ειναι σε χρονο, παντα οταν κανει προσπεραση θα ειναι οριακη στα φρενα με πιθανοτητα τζαρτζαρισματος. Και οπως σωστα ειπε και ο Νικος, με το φαρδος της πιστας και την τοσο κλειστη στροφη, απλα δε γινοταν να στριψουν διπλα διπλα δυο μονοθεσια. Δε σκεφτηκε ο Verstappen "ας τον στριμωξω να τον βγαλω εκτος". Απλα να βουτηξει οριακα στα φρενα ηταν ο ΜΟΝΟΣ τροπος να περασει. Και καλα που το προσπαθησε κιολας! Οπως σωστα προσπαθησε στον προηγουμενο αγωνα ο Vettel να κρατησει τη θεση του μπαινοντας ξανα στην πιστα! Ειπαμε, αυτες οι αντιδρασεις ειναι μεσα στο DNA τους!

Κατα τα αλλα, χανετε το νοημα ρε παιδια. Ειτε ετρωγε τιμωρια ο Verstappen ειτε οχι, μου κανει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ. Δε με απασχολει αν στο τελος της καριερας του θα εχει 10 ή 30 νικες. Με απασχολει οτι τετοιοι οδηγοι ειναι ο λογος να κατσεις στην τηλεοραση να δεις F1. Ειναι ο λογος να σκεφτεις "παλι καλα που δεν εκανα τη |λογοκρισία| να παω στη θαλασσα". Και φυσικα σε αυτον τον επικο αγωνα, οι γνωστοι/αγνωστοι του petrolheads, κολλημενοι Φερραρικοι, Μακλαρενικοι, Λουιτσες και λοιποι "αντικειμενικοι", δεν ειπαν ενα "ΜΠΡΑΒΟ" στο Max. Που περασε ολα τα μεγαθηρια μεσα στην πιστα με τον αργοτερο κινητηρα του grid. Δε λεμε να χαρουνε με τη νικη του αντιπαλου, αλλα ΜΟΝΟ ενας κολλημενος οπαδος τσιγκουνευεται το "ΜΠΡΑΒΟ" σε αυτην την περιπτωση :thumbsdown:

Και κατι ακομα... Ετσι οπως ειχανε τα πραγματα, μεσα στο σπιτι της Red Bull και του Max, μετα απο τον τελευταιο αγωνα που εγινε η ασχημια (αλλος τερματισε πρωτος και αλλος ηταν ο νικητης) η αποφαση των κριτων ηταν αναμενομενη. Δυσκολα θα κανανε την ιδια ασχημια δευτερη φορα καπακι και δυσκολα θα ξενερωνανε τοσους χιλιαδες φιλαθλους που ειχαν μαζευτει στην πιστα. Αλλα οπως ειπα μικρη σημασια εχει ποιος κερδισε. Το θεμα ειναι οτι μετα απο καιρο καταφεραν να μας κρατησουν τσιτωμενους απο την αρχη μεχρι το τελος!

Τελος μην ξεχασω να πω ενα μπραβο στο Leclerc. Παρα τη "λανθασμενη" στρατηγικη με τα κοκκινα λαστιχα που ξεκινησε, εκανε πολυ καλο αγωνα και θα μπορουσε να κερδισει.




Μετα ο g παρεθεσε ενα αρθρο-αποψη που αναφερε αυτο που εγραψες σημερα.
g8777 έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Βασικά αυτό το 'δινω ένα πλάτος μονοθεσίου' υφίσταται σαν κανονισμός;




7. Going around the outside

The guiding principle is that the driver on the outside should be at least level (front axle in line with front axle) with the driver on the inside to have a claim to the racing line on corner exit. Depending on the type of corner and the cars involved, either the outside or inside line may be quicker through the corner, meaning the driver on the outside may gain or lose ground from corner entry to corner exit. It is relative positions of the cars at exit — not at entry or apex — that is therefore crucial in judging these cases.



If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.

If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.




Μετα ξαναειπες οτι με βαση τον κανονισμο θα μπορουσε να τιμωρηθει ο Μαξ, αλλα ο κανονισμος ειναι αστειος γιατι ειχε την εσωτερικη, γενικως ειχε τη στροφη, αρα κερδισε.
George_Prix έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Βασικά αυτό το 'δινω ένα πλάτος μονοθεσίου' υφίσταται σαν κανονισμός;


Ναι ισχυει. Πρεπει παντα να αφηνουν χωρο στον αλλο οδηγο να σταθει διπλα και οχι να πηγαινουν πλαγιομετωπικα στριμωχνοντας τον αλλο προς το γρασιδι/μπαριερες κτλ...

Συμφωνα με τον κανονισμο ο Verstappen θα μπορουσε να τιμωρηθει οπως τιμωρηθηκαν και αλλοι στο παρελθον. Αλλα για μενα αυτος ο κανονισμος ειναι αστειος. Να μη στριμωχνονται στην ευθεια και να αφηνουν ενα μονοθεσιο χωρο το καταλαβαινω. Αλλα αν ενας οδηγος εχει παρει την εσωτερικη στο φρεναρισμα και εχει τον ελεγχο του μονοθεσιου ωστε να στριψει στη στροφη, ΚΕΡΔΙΣΕ. Δε μιλαμε φυσικα για περιπτωσεις που βουταει ο αλλος στα φρενα με τετοια ταχυτητα που δε μπορει καν να στριψει ο ιδιος και σκεφτεται "μωρε ας εχω την εσωτερικη και που θα παει ο αλλος".

Αλλα σε αυτη τη φαση παιζει και αυτο:
If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.

Ο Verstappen ηταν εστω και οριακα λιγο μπροστα. Ο κανονισμος λεει οτι αν ειναι μπροστα αυτος που εχει την εσωτερικη (Verstappen), ο αλλος (Leclerc) πρεπει να αφησει γκαζι. Και ειναι και σωστο. Σου λεει εχει τη σωστη γραμμη, ειναι και λιγο μπροστα, οποτε η στροφη του ανηκει.




Εγω ειχα επισημανει οτι αυτο που ειχε παραθεσει ο g ηταν αρθρο-αποψη, πραγμα που μετα αποδεχθηκε και ο Νικος που στην αρχη το ειχε υιοθετησει. Γενικοτερα η αποψη μου ηταν η παρακατω.
Yugo_para_siempre έγραψε:Αυτη τη φορα γινεται μια πολιτισμενη κουβεντα και πραγματικα μου αρεσει αυτο.

Λοιπον οσον αφορα τον κανονισμο, μερικες επισημανσεις.

1. Αυτο που ανεβηκε ηταν ενα αρθρο και οχι καποιο επισημο εγγραφο της FIA.

2. Ακομα και αν οντως ειναι ακριβως ετσι ο κανονισμος, ας μην ειμαστε υπερβολικοι.
Οταν λεει (και αν, το τονιζω, ισχυει) οτι πρεπει να ειναι τουλαχιστον πλαι πλαι τα μονοθεσια, για να δωθει χωρος στην εξωτερικη, νομιζω πως δε δινει σημασια σε μια διαφορα σχετικης θεσης των ζαντων που κυμαινεται μεταξυ 0 και το πολυ 3-4 εκατοστων.
Ουσιαστικα ηταν ακριβως διπλα διπλα σε ολη τη διαρκεια του προσπερασματος. Δειτε το απο καθε γωνια παλι και παλι.

3. Πολλες φορες στο παρελθον εχουμε δει σε μαχες, με μονοθεσια που ειναι σχεδον πλαι πλαι, με αυτον που ειναι στην εξωτερικη να ειναι ακομα και πανω απο μια ροδα πισω (0.5 - 1 μετρο) στην εξοδο, να διδεται χωρος ωστε να χωρεσουν και οι δυο. Μαλιστα αρκετες φορες εχει βγει νικητης αυτος που ειναι στην εξωτερικη και λεμε και μπραβο για την καθαρη και ωραια μαχη.

4. Εχω την εντυπωση οτι οταν οι αγωνοδικες εχουν αναφερθει σε σχετικη θεση των μονοθεσιων, δεν υπηρχε ποτε ενας σαφης κανονας, αλλα οτι πανω κατω θεωρουσαν οτι αν πανω απο μισο μονοθεσιο (2.5+ μετρα) εχει περασει μπροστα, τοτε ναι δεν χρειαζοταν να αφησει τοσο μεγαλο χωρο ωστε να χωρεσει και ο αλλος.




Σημερα υιοθετεις οτι ηταν κανονισμος το αρθρο-αποψη που παρεθεσε τοτε ο g, ενω εκεινη τη μερα ελεγες οτι με βαση τον κανονισμο επρεπε να τιμωρηθει ο Μαξ, αλλα θα ηταν κατι το υπερβολικο.

Τελικα τι ισχυει;
Δεν αναφερεσαι στον ιδιο κανονισμο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615600 @Yugo_para_siempre και @g8777 πολυ ελευθερο χρονο εχετε!

Yugo_para_siempre έγραψε:Αρχικα ειπες οτι με βαση τον κανονισμο θα μπορουσε να τιμωρηθει ο Max, με πολλα αλλά ομως...

Να σου πω την αληθεια το τρακαρισμα Max-Leclerc δεν το ειχα δει τοσο προσεκτικα οσο σημερα που εψαχνα φωτο για να ποσταρω το παραδειγμα με τους Hamilton/Albon. Σε πρωτη φαση (πανω στον αγωνα) ειχα σκεφτει "παρατραβηγμενη κινηση του Max". Σημερα που εψαχνα φωτο απο τρακαρισματα ειδα οτι στη συγκεκριμενη ο Max ειναι ελαφρως μπροστα, οποτε το πραγμα αλλαζει.

Στην προσπαθεια σου να μου την πεις, χανεις ομως το ζουμι φιλε... Το ζουμι ειναι οτι απο την πρωτη στιγμη δεν εδωσα καμια βαση στο συγκεκριμενο τρακαρισμα οπως επισης δεν εδωσα βαση σε τρακαρισματα που εφαγε ο Max χωρις να φταει. Ειπα την αποψη μου και παμε παρακατω. Γινονται αυτα. Οπως επισης δεν ειμαι απο αυτους που κολλανε και λενε για τις αδικες (κατα την αποψη τους) αποφασεις ξανα και ξανα. Ειλικρινα δε με απασχολει καθολου αν στην Αυστρια κερδιζε ή οχι ο Max. Εγω με τον αγωνα που ειχα δει εκεινη τη μερα ημουνα χορτατος. Οπως χορτατο με εχουν αφησει και αλλοι οδηγοι φυσικα, ακομα και σε αγωνες που δεν ανεβηκαν καν στο βαθρο.

g8777 έγραψε:
Car 23 [Albon] was on his normal race line. Car 44 [Hamilton] attempted to pass on the inside, but was unable to get far enough inside to accomplish the overtake and by the time he realised there would not be sufficient room he was unable to back out of the situation and the collision followed.


Ας ακολουθησουμε τη συμβουλη σου λοιπον και ας μεινουμε στην ποινη που δοθηκε...

"but was unable to get far enough inside to accomplish the overtake"

Αυτο που ειπα κι εγω δηλαδη, οτι ηταν ακομα πισω απο τον Albon. Τι ακριβως δεν καταλαβες?

g8777 έγραψε:Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι δεν τιμωρηθηκε η προθεση , ουτε το μηκος *** :shifty: , αλλα το αποτελεσμα


Ειναι προφανες οτι αν το αποτελεσμα δεν ηταν το τρακαρισμα, δε θα τιμωρουσαν το Hamilton. Επρεπε να το αναφερω κι αυτο ή μηπως θα ηταν προσβολη προς τους υπολοιπους χρηστες του petrolheads να δωσω βαση σε κατι αυτονοητο?
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#615602 Αν δεις ποσα ποστ εχω κανει συνολικα οσο καιρο εισαι στην παρεα μας δε νομιζω να βγαινει το συμπερασμα οτι εχω και τοσο ελευθερο χρονο.

Τονιζεις οτι προσπαθω να σου την πω.
George_Prix έγραψε:Στην προσπαθεια σου να μου την πεις, χανεις ομως το ζουμι φιλε...


Δε λεω οτι δεν την εχω πει σε καποιον σε αυτο το φορουμ γενικοτερα, εννοειται το εχω κανει.
Ελπιζω οτι δεν το πραττω συχνα και οτι προσπαθω τιμια να το μειωσω.

Εσυ ομως;
Σχεδον καθε σου ποστ εχει ενταση, κοντρα, "προσπαθει να την πει" και βρισκει χαζους αντιπαλους.

Οταν λοιπον για πολλοστη φορα χρησιμοποιεις αλαζονικη, σιγουρη και μειωτικη διατυπωση οπως η παρακατω, ενω την ιδια στιγμη για το θεμα στο οποιο αναφερεσαι εχεις πεσει σε αντιφασεις, νομιζω οτι παραπαει να μεινει ασχολιαστο.
George_Prix έγραψε:Δε χρειαζεται να ξερει καποιος απο οδηγηση σε πιστα. Οι κανονισμοι ειναι σαφεις και μπορει να τους καταλαβει ακομα και μια μοδιστρα. Ειχα βρει παλια και κατι εικονιδια που βοηθανε πολυ στην κατανοηση του κανονισμου. Για παραδειγμα στη φαση Verstappen/Leclerc στην Αυστρια, δειχνουν μια τετοια φωτο με 2 μονοθεσια και σου λενε οτι εφοσον στο απεξ ο ενας ειναι εστω και λιγο μπροστα, ο αλλος θεωρειται οτι εχει χασει τη στροφη και υποχρεουται να αφησει γκαζι. Κατι που δεν εκανε ο Leclerc φυσικα και μετα κλαιγοτανε "με εσπρωξε εκτος πιστας":


Προσωπικα θεωρω οτι και μυαλο εχεις και σωστα πραγματα λες αρκετες φορες και μπορει να ειχες δει κατι που να μην ειδαμε εμεις νωριτερα σε καποιες περιπτωσεις.

Ομως ο χαρκτηρας σου ειναι προβληματικος και παθογενης σε βαθμο ενοχλητικο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615604
Yugo_para_siempre έγραψε:Αν δεις ποσα ποστ εχω κανει συνολικα οσο καιρο εισαι στην παρεα μας δε νομιζω να βγαινει το συμπερασμα οτι εχω και τοσο ελευθερο χρονο.

Τονιζεις οτι προσπαθω να σου την πω.
George_Prix έγραψε:Στην προσπαθεια σου να μου την πεις, χανεις ομως το ζουμι φιλε...


Δε λεω οτι δεν την εχω πει σε καποιον σε αυτο το φορουμ γενικοτερα, εννοειται το εχω κανει.
Ελπιζω οτι δεν το πραττω συχνα και οτι προσπαθω τιμια να το μειωσω.

Εσυ ομως;
Σχεδον καθε σου ποστ εχει ενταση, κοντρα, "προσπαθει να την πει" και βρισκει χαζους αντιπαλους.

Οταν λοιπον για πολλοστη φορα χρησιμοποιεις αλαζονικη, σιγουρη και μειωτικη διατυπωση οπως η παρακατω, ενω την ιδια στιγμη για το θεμα στο οποιο αναφερεσαι εχεις πεσει σε αντιφασεις, νομιζω οτι παραπαει να μεινει ασχολιαστο.
George_Prix έγραψε:Δε χρειαζεται να ξερει καποιος απο οδηγηση σε πιστα. Οι κανονισμοι ειναι σαφεις και μπορει να τους καταλαβει ακομα και μια μοδιστρα. Ειχα βρει παλια και κατι εικονιδια που βοηθανε πολυ στην κατανοηση του κανονισμου. Για παραδειγμα στη φαση Verstappen/Leclerc στην Αυστρια, δειχνουν μια τετοια φωτο με 2 μονοθεσια και σου λενε οτι εφοσον στο απεξ ο ενας ειναι εστω και λιγο μπροστα, ο αλλος θεωρειται οτι εχει χασει τη στροφη και υποχρεουται να αφησει γκαζι. Κατι που δεν εκανε ο Leclerc φυσικα και μετα κλαιγοτανε "με εσπρωξε εκτος πιστας":


Προσωπικα θεωρω οτι και μυαλο εχεις και σωστα πραγματα λες αρκετες φορες και μπορει να ειχες δει κατι που να μην ειδαμε εμεις νωριτερα σε καποιες περιπτωσεις.

Ομως ο χαρκτηρας σου ειναι προβληματικος και παθογενης σε βαθμο ενοχλητικο.


Αρχικα να πιασω τις "αντιφασεις" οσον αφορα τον κανονισμο. Οπως ειπα και νωριτερα, κατα τη διαρκεια του αγωνα (η πρωτη σκεψη/εντυπωση) ηταν οτι ο Max εκανε χοντραδα και το ειπα κιολας εδω μεσα. Στη συνεχεια μετα απο καμποσα ριπλει και φωτο που παιχτηκαν στο νετ, φανηκε οτι ο Max ηταν εστω και ελαχιστα μπροστα, που συμφωνα με τον κανονισμο "εχει" τη στροφη. Ακομα κι αν το ανεφερα αυτο δεν αποτελει κωλοτουμπα ουτε αντιφαση. Οτι βλεπω λεω καθε φορα. Και αν μου ξεφυγει κατι και το δω μετα, παλι θα πω την αποψη μου ειτε με συμφερει ειτε οχι. Απλα να θυμασαι οτι δεν κολλησα καθολου με το θεμα της Αυστριας και το ποιος ειχε δικιο/αδικο. Ακομα και αργοτερα που ειχαμε την κουβεντα οτι ο Leclerc κανει τα ιδια με το Max που το ξεκινησε κτλ δεν ειπα ποτε "μα ο Max συμφωνα με τον κανονισμο δεν εκανε τιποτα μπλα μπλα μπλα". Γιατι απλα δε με νοιαζουν οι αποφασεις των κριτων και γιατι μιλαμε για οριακες φασεις που ακομα κι εμεις δεν ειμαστε σιγουροι απο μεσα μας για το σωστο και το λαθος πολλες φορες. Τελος παιζουν αναλογα και με την πιστα/χωρα. Οταν βλεπουμε να μην τιμωρειται ο Max στην Αυστρια και να μην τιμωρουνται οι Vettel/Leclerc στην Ιταλια, κανουμε τουμπεκι και παμε παρακατω, γιατι απλα ετσι εχουν τα πραγματα μερικες φορες!

Στη συνεχεια θα σε ευχαριστησω για την κριτικη σου απεναντι μου. Ευγενικη και καλοπροαιρετη, οποτε ευπροσδεκτη. Δε θα μπω στη διαδικασια να σου πω "ειπα εκεινο" και "ο αλλος μου ειπε το αλλο". Απλα θα σου πω το εξης. Αν εχεις ποτε χρονο και διαθεση, μπες και διαβασε τα ποστς μου σε αλλα τοπικα. Ποτε δεν αρπαχτηκα με κανεναν. Εγραψα, ρωτησα, εμαθα, ειπα τη γνωμη μου, συμφωνησα/διαφωνησα και παμε παρακατω. Εδω στα τοπικα της F1 ειναι το προβλημα, που καποιοι δε μπορουνε καν να δεχτουνε την αντιθετη αποψη και που επισης μου πανε κοντρα ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ. Και οσο και να διαφωνει καποιος μαζι μου, δε λεω και παντα μαλακιες, ωστε να ξεκινανε ΠΑΝΤΑ πειραγματα απο το πουθενα.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#615680 Δηλαδή ο κανονισμός λέει ότι αν περασες 5 εκατοστά μπροστά έχεις το δικαίωμα να πετάξεις τον άλλον εκτός πίστας;
Η μανούβρα για την προσπέραση που έκανε τότε ο Max, τον οδήγησε στην άκρη της πίστας παρότι υπήρχε μονοθέσιο δίπλα. Επαναλαμβάνω λοιπόν, τον πέταξε έξω.

Στην φάση Albon-Lewis ναι μεν συμφωνώ ότι καλώς πήγε στο κενό ο Λούης και ο Albon ακολουθεί περίεργη γραμμή και δεν λαμβάνει καθόλου υπόψιν του το άλλο μονοθέσιο (το έφαγε λοιπόν το κεφάλι του) αλλά αφού ο Hamilton δεν πρόλαβε να φτάσει παρά μόνο στους πίσω τροχούς του Albon ήταν δική του η ευθύνη αποφυγής της σύγκρουσης και επομένως σωστά τιμωρήθηκε.
Άσχετο παράδειγμα από τον δρόμο: Πατάει ο μπροστά απότομα φρένο στην ευθεία χωρίς λόγο (κοινώς κάνει παπαριά) και πέφτεις πάνω του. Βάσει κοκ φταις εσύ.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615683
ripper έγραψε:Δηλαδή ο κανονισμός λέει ότι αν περασες 5 εκατοστά μπροστά έχεις το δικαίωμα να πετάξεις τον άλλον εκτός πίστας;
Η μανούβρα για την προσπέραση που έκανε τότε ο Max, τον οδήγησε στην άκρη της πίστας παρότι υπήρχε μονοθέσιο δίπλα. Επαναλαμβάνω λοιπόν, τον πέταξε έξω.


ΑΝ θυμαμαι καλα, ο κανονισμος στην περιπτωση που ειναι καποιος στην εσωτερικη εστω και ελαχιστα μπροστα εχοντας τον ελεγχο του μονοθεσιου, αναφερει οτι ειναι ευθυνη του αλλου οδηγου (του πισω δηλαδη) να δωσει τον απαιτουμενο χωρο. Επαναλαμβανω ΑΝ θυμαμαι/καταλαβα καλα, ο κανονισμος σημαινει οτι σε αντιστοιχες περιπτωσεις με αυτη των Max/Leclerc στην Αυστρια, εφοσον ο Max ειχε την εσωτερικη και ηταν ελαχιστα μπροστα, ο Leclerc επρεπε να "αφησει γκαζι" αντι να τρακαρουν ή αντι να βγει εκτος πιστας στην εξωτερικη της στροφης.

Και ειλικρινα φιλε δεν εχω καμια διαθεση για αναλυση τοσο παλιου αγωνα και νεες κοντρες. Αν ξερει καποιος αλλος στα σιγουρα τον κανονισμο, ας με διορθωσει. Σε ενα αλλο forum παλιοτερα καποιος ειχε ποσταρει κατι πολυ ωραια σκιτσα με πολλες διαφορετικες περιπτωσεις και με ειχε βαλει στη θεση μου που εκανα λαθος στην προκειμενη. Πολυ καλοφτιαγμενα σκιτσα που δεν αφηναν περιθωριο αμφισβητησης και καλυπταν καθε πιθανο σεναριο. Αλλα δε θυμαμαι καθολου ρε γμτ που ακριβως ηταν για να τα ψαξω. Θα μας βοηθουσαν ολους πολυ. O Geo f1 μηπως?
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#615691 Μόνο που το μετράμε στην ΕΞΟΔΟ της στροφής

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Πιο πολύ για την πάνω περίπτωση φαίνεται και από μακριά στην έξοδο και τη στιγμή της επαφής σε καμία περίπτωση δε φαίνεται να είναι μπροστά ο Μαξ. Πάντως τώρα που ξαναείδα τον κανονισμό αν είχαμε ατύχημα θα ήταν racing incident. Για forcing out of the track δεν ξέρω και βαριέμαι να ψάξω. Η στάση πάντως της ΦΙΑ απέναντι στον Λεκλέρκ τους επόμενους αγώνες κάτι μας λέει.

Το εξηγεί με βάση το παράδειγμα Χάμιλτον - Ρόζμπεργκ όπου ο Χάμιλτον είναι ελάχιστα πιο μπροστά από ότι ο Φερστάπεν αλλά δε νομίζω να αλλάζουν πολλά

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By ripper
#615694 ...manoeuvres liable to hinder other
drivers, such as deliberate crowding of a car
beyond the edge of the track or any other
abnormal change of direction, are strictly
prohibited...

Ρε παίδες τι να το κάνουμε το σκίτσο;
Βουτάει για προσπέραση, είναι δίπλα δίπλα τα μονοθέσια (5cm +- μικρή σημασία έχει), είναι δίπλα και στην έξοδο και δεν του αφήνει καθόλου χώρο. Στον ακριβώς προηγούμενο γύρο έχει αφήσει και ο Leclerc τον ξαναπερνάει.
Έχει κάνει άλλες 5 προσπεράσεις στο ίδιο σημείο, σε όλες αφήνει χώρο.
Τον πετάει έξω για να περάσει.
Δεν τον τιμωρούν και ξαφνικά όλοι πετάνε τον δίπλα εκτός πίστας.