Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#615370 χλμ ποσα εχεις κανει? πρωτο χερι το αυτοκινητο? οταν τις αλλαζεις βαζεις γνησιες? πολλα συνεργεια εχουν universal φουσκες ιμιτασιον.Επαρχια παιζει πολυ αυτο επειδη δεν μπορουν να στοκαρουν για ολα τα μοντελα/μαρκες.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#615376 -To αυτοκίνητο έχει ~205,000.
-Δεύτερο χέρι, το πήρα πριν από 9 χρονάκια με 90,000 (allegedly :shifty: ).
-Μόνο η τελευταία που μπήκε ξέρω σίγουρα ότι ήταν ιμιτασιόν και universal, οι υπόλοιπες είναι γνήσιες (εκτός κι αν τρώω μεγάλο παπά) ή έστω όχι universal.

BTW, εκτός από τον πρώτο χρόνο που είχα κόψει φούσκα, όλες οι υπόλοιπες κόπηκαν με τις ζάντες που φοράω εδώ και 5 χρόνια (15x6.5), δηλ. με τις μαμά (14x5.5) κόπηκε μόνο μία.
Δε νομίζω να έχει σημασία αυτό όμως.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#615378 Γιατί δεν αγοράζεις μονο σου την φούσκα να είσαι σίγουρος;
EDIT
LOBRO είναι η δικιά μου φούσκα :lol:
Δεν ξέρω αν θεωρείται καλή ή όχι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#615387
bill33 έγραψε:Γιατί δεν αγοράζεις μονο σου την φούσκα να είσαι σίγουρος;
EDIT
LOBRO είναι η δικιά μου φούσκα :lol:
Δεν ξέρω αν θεωρείται καλή ή όχι.


lobro ειναι πολυ καλη μαρκα,βγαζει και σταυρους μπιλιοφορους κλπ.Την θυμαμαι εδω και 35 χρονια.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#615398
diplomat έγραψε:Δεν είμαι σίγουρος εάν γράφω σε σωστό νήμα (εάν όχι να μεταφερθεί νύχτα), όμως έχω μια απορία (και αρκετά νεύρα, όμως φοβάμαι να ξεσπάσω λόγω του νόμου περί βλασφημίας :lipsealed: ).

Χθες τσέκαρα τις φούσκες ημιαξονίου (κάτι που κάνω τακτικά διότι υπάρχει λόγος όπως εξηγώ στην επόμενη σειρούλα) και είδα ότι η αριστερή εξωτερική έχει δακρύσει.
Η συγκεκριμένη είχε αντικατασταθεί πριν από a couple of years που λέμε και στην Βόρεια Κυνουρία, και γενικά έχω κόψει φούσκες τρεις ακόμη φορές IIRC (2 εξωτερικές δεξιά/αριστερά, 1 εσωτερική αριστερά).

Είναι φυσιολογικό αυτό το ιστορικό, ή κάνω κάτι λάθος; :vava:

Eddiet, μιλάμε για Ψορόλλα Ε11 1.3 προ φατσοσηκώματος.



α) Μην πατάς τόσο πολύ το γκάζι με 1η-2η... Αλήτη, κοντράκια! :x :shifty:

β) Τον πήραν πίσω τον νόμο, εκφράσου ελεύθερα τέκνον... :twisted:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#615399 Δε νομίζω ότι έχει να κάνει με ανοίγματα και σπασμένες πρωτοδευτέρες, συγκεκριμένα για τη τελευταία φούσκα εννοώ.

Δύο τινά παίζουν από το τελευταίο τσεκάρισμα, ή μια αναβασούλα που έγινε στην Πάρνηθα, ή (πιθανότερα) ένα τερμάτισμα της ανάρτησης (που δεν έγινε όμως σε λακούβα).
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#615444 Σε καμία περίπτωση δεν ειναι λογικό. Φαντάσου εγώ με 450.000 δεν έχω κόψει ποτέ φουσκα, και στις 300.000 τις άλλαξα προληπτικά χωρίς να υπάρχει ένδειξη κυρίως για να μπορέσω να γρασάρω τους μπιλιοφόρους.

Κόβεις και τις δύο, ή μονο απο μια μεριά? Υπάρχει περίπτωση να ειναι θέμα κατασκευαστικό του αμαξιου? Η πρώτη φούσκα πότε αλλάχτηκε?
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#615449 Μόνο από τη μία μεριά και είτε η εσωτερική είτε η εξωτερική/φορά, ποτέ και οι δύο μαζί.

Η πρώτη φούσκα που άλλαξα ήταν στο πρώτο έτος που το αγόρασα.
Μετά πέρασαν περίπου 3.5 χρόνια που δεν άλλαξα καμία και την τελευταία πενταετία έχω αλλάξει τρεις και με αυτήν τέσσερις.

Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά / δεν κάνω εγώ σωστά.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#615547
diplomat έγραψε:Μόνο από τη μία μεριά και είτε η εσωτερική είτε η εξωτερική/φορά, ποτέ και οι δύο μαζί.

Η πρώτη φούσκα που άλλαξα ήταν στο πρώτο έτος που το αγόρασα.
Μετά πέρασαν περίπου 3.5 χρόνια που δεν άλλαξα καμία και την τελευταία πενταετία έχω αλλάξει τρεις και με αυτήν τέσσερις.

Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά / δεν κάνω εγώ σωστά.


Σίγουρα είναι κομμένη; Μήπως δακρύζει από σφιχτήρα; Οι σφιχτήρες είναι κάτι που πολλοί μάστορες αμελούν και βάζουν ότι υπάρχει στο ράφι. Έχω δει μέχρι και tie wrap.