-Δεύτερο χέρι, το πήρα πριν από 9 χρονάκια με 90,000 (allegedly ).
-Μόνο η τελευταία που μπήκε ξέρω σίγουρα ότι ήταν ιμιτασιόν και universal, οι υπόλοιπες είναι γνήσιες (εκτός κι αν τρώω μεγάλο παπά) ή έστω όχι universal.
BTW, εκτός από τον πρώτο χρόνο που είχα κόψει φούσκα, όλες οι υπόλοιπες κόπηκαν με τις ζάντες που φοράω εδώ και 5 χρόνια (15x6.5), δηλ. με τις μαμά (14x5.5) κόπηκε μόνο μία.
Δε νομίζω να έχει σημασία αυτό όμως.
EDIT
LOBRO είναι η δικιά μου φούσκα
Δεν ξέρω αν θεωρείται καλή ή όχι.
Επαληθεύεται μάλλον ότι το φθηνό το πληρώνεις ακριβό.
bill33 έγραψε:Γιατί δεν αγοράζεις μονο σου την φούσκα να είσαι σίγουρος;
EDIT
LOBRO είναι η δικιά μου φούσκα
Δεν ξέρω αν θεωρείται καλή ή όχι.
lobro ειναι πολυ καλη μαρκα,βγαζει και σταυρους μπιλιοφορους κλπ.Την θυμαμαι εδω και 35 χρονια.
diplomat έγραψε:Δεν είμαι σίγουρος εάν γράφω σε σωστό νήμα (εάν όχι να μεταφερθεί νύχτα), όμως έχω μια απορία (και αρκετά νεύρα, όμως φοβάμαι να ξεσπάσω λόγω του νόμου περί βλασφημίας ).
Χθες τσέκαρα τις φούσκες ημιαξονίου (κάτι που κάνω τακτικά διότι υπάρχει λόγος όπως εξηγώ στην επόμενη σειρούλα) και είδα ότι η αριστερή εξωτερική έχει δακρύσει.
Η συγκεκριμένη είχε αντικατασταθεί πριν από a couple of years που λέμε και στην Βόρεια Κυνουρία, και γενικά έχω κόψει φούσκες τρεις ακόμη φορές IIRC (2 εξωτερικές δεξιά/αριστερά, 1 εσωτερική αριστερά).
Είναι φυσιολογικό αυτό το ιστορικό, ή κάνω κάτι λάθος;
Eddiet, μιλάμε για Ψορόλλα Ε11 1.3 προ φατσοσηκώματος.
α) Μην πατάς τόσο πολύ το γκάζι με 1η-2η... Αλήτη, κοντράκια!
β) Τον πήραν πίσω τον νόμο, εκφράσου ελεύθερα τέκνον...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Δύο τινά παίζουν από το τελευταίο τσεκάρισμα, ή μια αναβασούλα που έγινε στην Πάρνηθα, ή (πιθανότερα) ένα τερμάτισμα της ανάρτησης (που δεν έγινε όμως σε λακούβα).
Κόβεις και τις δύο, ή μονο απο μια μεριά? Υπάρχει περίπτωση να ειναι θέμα κατασκευαστικό του αμαξιου? Η πρώτη φούσκα πότε αλλάχτηκε?
Η πρώτη φούσκα που άλλαξα ήταν στο πρώτο έτος που το αγόρασα.
Μετά πέρασαν περίπου 3.5 χρόνια που δεν άλλαξα καμία και την τελευταία πενταετία έχω αλλάξει τρεις και με αυτήν τέσσερις.
Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά / δεν κάνω εγώ σωστά.
diplomat έγραψε:Μόνο από τη μία μεριά και είτε η εσωτερική είτε η εξωτερική/φορά, ποτέ και οι δύο μαζί.
Η πρώτη φούσκα που άλλαξα ήταν στο πρώτο έτος που το αγόρασα.
Μετά πέρασαν περίπου 3.5 χρόνια που δεν άλλαξα καμία και την τελευταία πενταετία έχω αλλάξει τρεις και με αυτήν τέσσερις.
Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά / δεν κάνω εγώ σωστά.
Σίγουρα είναι κομμένη; Μήπως δακρύζει από σφιχτήρα; Οι σφιχτήρες είναι κάτι που πολλοί μάστορες αμελούν και βάζουν ότι υπάρχει στο ράφι. Έχω δει μέχρι και tie wrap.
Megane ii 2.0
Τον απριλη στο σερβις μου ειπαν πως θελει μπαταρια, δεν την εχω αλλαξει ακομη
Οταν παω να το παρω μετα απο 4-5 μερες ακινησιας και με θερμοκρασιες <4-5 βαθμους παιρνει με την δευτερη/τριτη
Μετα απο 5 ωρες ομως, που θεωρητικα εχει κρυωσει τελειως η μηχανη, παιρνει αμεσως. Προσπαθει να μου πει κατι η μπαταρια; Εχει και το χαζοκουμπακι για on/off και δεν εχω δοκιμασει αν κρατωντας το πατημενο δινει μιζιες και παιρνει ευκολοτερα
Δευτερο. Το δεξι φλας καμια φορα δε σβηνει στην επαναφορα, ή σβηνει και ξαναναβει μονο του μετα απο κανα δυο δευτερα. Πρεπει να παιξω με αριστερο/δεξι για να σβησει τελειως και ειναι θεμα ασφαλειας, μου παιρνει την προσοχη απο το δρομο. Το εκανε μια φορα στα 100 χιλιομετρα, πλεον εχει αρχισει να γινεται συχνοτερο. Μηπως να αλλαξω τη μπαταρια πριν κανω κατι γι αυτο μπας και καπως σχετιζονται (δεν μπορω να φανταστω πως...)? Παντως βλεπω πως αλλαζει ολο το σετ χειριστηριων τιμονιου πακετο, 150-200 καινουριο, αλλα βρισκω και με 50 μεταχειρισμενο (πρεπει να επιβεβαιωσω οτι εχει τα αυτοματα φωτα ομως)
Εντωμεταξυ στο θεμα που ειχα κανει οταν εψαχνα τι να αγορασω ο δρ Ντινος ειχε αναφερει να τσεκαρω οτι τα φλας επανερχονται σωστα, αλλα μιλωντας για το 307. Πηρα το μεγκαν και δεν του ζητησα να το αναλυσει παραπανω...
< >
Το δεύτερο το περιγράφεις ακριβώς όπως συμπεριφερόταν η φλασιέρα στα 307 οπότε πιθανώς να είναι το ίδιο θέμα. Έχει ένα πλαστικό παπαράκι που φαγώνεται και μετά είτε δεν επανέρχεται είτε πάει στην αντίθετη μεριά.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
τωρα ξεκιναω μελετη για αντικατασταση αισθητηρα στροφαλου, ακουγεται φτηνο αλλα δυσπροσιτο