Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#614464
bill33 έγραψε:
gianik έγραψε:Για το Web check in τους ζήτησαν 11€/ατομο...

.

Μηπως διάλεξαν θέση και πληρώσαν τις θέσεις;
If you didn't select a seat during the booking process: you can check in online free of charge by requesting a random seat (subject to availability) between 7 days and 1 hour before your flight departs (with some exceptions*),
https://www.vueling.com/en/vueling-serv ... -in-online
Είναι αρκετά ξεκάθαρο στο website πως ειναι δωρεαν. Αν έγινε κάτι τετοιο θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την εταιρεία και να παραπονεθουν. Ειχαν τυπώσει το boarding pass τους ή το ειχαν σε ηλεκτρονική μορφή;
Για το overbooking ειναι κατι που όλες μα ολες οι εταιρείες κανουν συστηματικά.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#614467 Μάλλον δεν Είχαν κάνει καν check in, γι'αυτό κι έμεινε έξω αρχικά.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#614496 Η απλα εκλεισαν συγκεκριμενες θεσεις χωρις να το παρουν χαμπαρι.... Εχει συμβει αρκετες φορες!
Το ποσο ταιριαζει για θεσεις με αυξημενο χωρο για τα ποδια!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#614554 κλαιω :lol:

https://www.newsit.gr/kosmos/epivatis-t ... u/2914205/
Άβαταρ μέλους
By markvag
#615186 Ε, νομίζω πως ήταν και οι τυπικοί τίτλοι τέλους... :(

Ξαναλέω, κρίμα για τους 130+ ανθρώπους που δούλευαν και που τους οφείλονται μισθοί... Και για αρκετούς μικρο-προμηθευτές που δεν ξέρουν πότε/αν θα εξοφληθούν. :(

Σαφέστατα υπήρχαν σημάδια εδώ και καιρό και η εταιρεία είχε κάποια θέματα εδώ και 1-2 χρόνια (όχι τόσο σοβαρά βέβαια, καμία σχέση), αλλά δεν πίστευα πως θα έφτανε μέχρι αυτό το σημείο... Ήμουν σίγουρος πως το καλοκαίρι θα γυρνούσε... Σε προσωπικό επίπεδο ήμουν τυχερός προφανώς, μιας και έφυγα χωρίς θέματα (και έφυγα για λόγους που δεν είχαν να κάνουν με τα όποια σημάδια), αλλά αυτό δεν με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο για τους ανθρώπους που γνώριζα και τώρα έχουν μπλέξει...

Κάτι ακούγονται για Κινέζους που θέλουν να μπουν στην Ευρωπαϊκή αγορά "από την πίσω πόρτα" και βρήκαν ευκαιρία μόλις έμαθαν πως η εταιρεία πάει για φούντο, αλλά προσωπικά κρατάω πολύ μικρό καλάθι... Και φυσικά εύχομαι να διαψευστώ...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#615198 Για το καλο των εργαζομενων αλλα και του ανταγωνισμου εινια καλο να υπαρχει η αστρα υπο οποιοδηποτε ιδιοκτησιακο καθεστως... Μακαρι να μπορεσει να βρει το δρομο της λοιπον εστω και μεσω κινεζικων κεφαλαιων!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#615214
melos86 έγραψε:Για το καλο των εργαζομενων αλλα και του ανταγωνισμου εινια καλο να υπαρχει η αστρα υπο οποιοδηποτε ιδιοκτησιακο καθεστως... Μακαρι να μπορεσει να βρει το δρομο της λοιπον εστω και μεσω κινεζικων κεφαλαιων!


Εννοείται μακάρι, αν και προσωπικά δεν το νομίζω...
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#616884
...because the test failed so explosively at just 1% shy of meeting federal requirements, it will almost certainly not have to do a retest. Regulators will likely allow it to prove by analysis that it’s enough to reinforce the fuselage in the localized area where it failed.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#616886 To 380 πάει για scrap?? Δεν το αγοράζει ούτε 2 χέρι??

< Note >
Άβαταρ μέλους
By skous
#616910
MIXOStsi έγραψε:
...because the test failed so explosively at just 1% shy of meeting federal requirements, it will almost certainly not have to do a retest. Regulators will likely allow it to prove by analysis that it’s enough to reinforce the fuselage in the localized area where it failed.


Αλήθεια τώρα;;;;;;


< >