kostis20 έγραψε:1.5tsi fwd ...72k τιμή εκθέματος
Δε πάνε καλά...
αρχιζουν να δειχνουν ευκαιρια οι πορσε.
dimviii έγραψε:Μααααγος είσαι!!!! Το λέω πολλά χρόνια αυτό, αλλά βλέπεις η γερμανική ποιοτητα über alles!!!kostis20 έγραψε:1.5tsi fwd ...72k τιμή εκθέματος
Δε πάνε καλά...
αρχιζουν να δειχνουν ευκαιρια οι πορσε.
< Note >
Ok πρώτη βλάβη στα 140Κ.
Το διαγνωστικό έβγαλε φτωχό μείγμα.Ελπιζω να είναι ο πρώτος λάμδα...
< A3003 >
kostis20 έγραψε:1.5tsi fwd ...72k τιμή εκθέματος
Δε πάνε καλά...
< A3003 >
Aυτο που εχουν τωρα εκει ειναι 1968 κυβικα TDI 150 HP. Νομιζω 76κ με τον εξοπλισμο απο 35κ βασικη. Ωραιο φαινεται παντως.
Αν και οι επιδοσεις ειναι χειροτερες απο το 1.5 δικο μου που μαλλον θα ειναι βαρυ.
Ερωτηση: Τα 1968 κυβικα εχουν φορο πολυτελειας;
kostis20 έγραψε:1.5tsi fwd ...72k τιμή εκθέματος
Δε πάνε καλά...
Τα Q μου φαίνονται και λίγο λογικό να είναι υπερτιμημένα. Εδώ οι μαζικοί είναι ακριβοί...
Εκεί που εγώ ένιωσα σοκ και δέος ήταν στο Α1.
200 ευρώ διαφορά το βασικό Α1 με το αντίστοιχο Α3 στα 1000ρια με τα 115...
Το δε Α1 1,5 ευκολοτατα με τα έξτρα μπορεί να ξεπεράσει τα 35000€...
Βγαίνοντας από την αντιπροσωπεία, αναρωτιόμουν αν πράγματι συζητούσα για supermini!
Με αυτά τα δεδομένα ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΖΗΤΑΝΕ Είναι και πρήμιουμ, έχουν και γερμανική ποιότητα! Πες τα ρε ντίμη, εγώ θα τα λέω όλα;;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
< Note >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Εχει πλάκα αυτό το εσωτερικό conflict, απο τη μια γουστάρετε την όλη φάση πρεμιουμιλας και το παραμύθι γύρω απο το exclusivity, απο την άλλη το θέλετε για τις μάζες, φτηνό για όλους .