Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#611994
Lap έγραψε:Δεν το ξερα αυτο....οποτε λυθηκε το θεμα με τα αμορτισερ.....

Θενξ για τις πληροφοριες για τα μηχακια με αλυσιδα..


Στο άλλο ειχα διαβασει αυτό.....

For starters the tilting system is different to the other manufacturers, it’s a Dual Hydraulic Tilting System. This means the scooter can balance in the upright position (MP3’s etc. need to be locked manually). Trusting what still feels like a two wheeled machine to stay upright at a standstill with your feet off the floor takes a bit of trust, so practice that before going any further. There’s also a tilt lock handle so the scooter can be locked upright whilst parked and there’s a handbrake that can only be taken off whilst the key is in the ignition. The scooter can’t be ridden with the tilt locked, or the handbrake on.
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/r ... -road-test

Τι σημαινει αυτο δηλαδη, εχω μπερδευτει.

Το MP3 της Piaggio εχει τετοιο συστημα που κλειδωνει το πλαγιασμα και καθεσαι στα φαναρια με τα ποδια στο μαρσπιε.
Επειδη ομως ως τριροδο δημιουργει ενα τριγωνο που μπορει να ισορροπησει αν το εξασκησεις μπορεις να στεκεσαι.

Aυτο ομως που δεν ειναι σκουτερ αλλα μοτοσυκλετα δεν εχει τετοια κολπα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#612092 H εταιρία του ήταν ιταλική (Marabese Design) και μετά πέρασε σε Ελβετούς
Ο κινητήρας είναι της ταιβανέζικης AEON και η κατασκευή επίσης , γίνεται εκεί.

https://www.motorcyclespecs.co.za/model ... o_QV3.html

στο ψητό , φαίνεται ασφαλές ,παίρνει εντυπωσιακές κλίσεις οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου , δενκακό συνολικά

στο ωμό, είναι βαρύ για αυτά τα κυβικά, οι επιδόσεις είναι πολύ μέτριες για τα κυβικά , το ίδιο και η κατανάλωση

medium rare : υποστήριξη Γκοργκόλης
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#612116 Πάντως σε επικοινωνία ενδιαφερομενου χθες, του είπαν ότι εξαντλήθηκαν. Για τόσο αντιεμπορικό μοντέλο να εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από μια εβδομάδα 24 τεμάχια, το θεωρώ σχεδόν απίθανο (προσωπικά).
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#612119
georgetz έγραψε:medium rare : υποστήριξη Γκοργκόλης

Αυτο κατ΄ αλλους ειναι αψητο τελειως αφου αλλη η υποστηριξη στα παπια και εντελως αλλη στα υπολοιπα που φερνει
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#612165 έχω ακούσει καλά λόγια απο κάποιους γιατί είναι μια μονάδα που πουλά στην Ελλάδα και έχει δίκτυο απο την άλλη σε παπί για της πλάκας πρόβλημα και τα μασούσανε ...
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#612242 OK thanks.
Απλά μου έκανε εντύπωση γιατί δεν ήξερα καν τη μάρκα.
Ακόμα και να ίσχυε η έκπτωση πάλι δεν θα το αγόραζα βέβαια. Με τα ίδια λεφτά παίρνεις πολύ καλύτερο μηχανάκι.

< >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#612805 Είναι γενικά ακριβά τα τρικυκλα αλλά απευθύνονται σε αυτούς που θα'θελαν να έχουν μηχανάκι αλλά δεν το έχουν τολμήσει ποτέ.
Έτσι το τόλμησα και εγώ το 2010 αγοράζοντας καινούριο τότε ένα mp3 250 LT με 6500 ευρώ, με το οποίο έκανα καμιά 40αριά χιλ χλμ σε 2,5 χρόνια. Αυτό ήταν το πρώτο βήμα και μετά, μετοίκησα στα δίκυκλα :)
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#612894 Όχι μόνο, είναι και κόσμος που θέλει ένα κλικ παραπάνω πρόσφυση και ξεγνοισιά και είχαν δίκυκλο πιο πριν αλλά παραδέχθηκαν την αλλαγή πλεύσης στις προτιμήσεις τους

Διάβαζα το οδοιπορικό ενός έμπειρου αναβάτη (FJR, R1 κλπα) , με Yamaha Niken , απο εξωτερικό προς Ελλάδα και πόσο άνετα αισθάνθηκε στο δρόμο, τι πλάκα έκανε στους local heroes σε στροφιλίκια και πόση raw πρόσφυση παραπάνω απολάμβανε με το καλημέρα.

Ε , το παρήγγειλε :lol:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#612897 raw Προσφυση ηθελε ο τυπος, αλλα περιορισμενη κλιση.
τα χέρια δεν αγοραζονται, αλλα να κανει πλακιτσα το τραβαει ο οργανισμος του.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#612937 Κυκλοφορεί στα tubes video που κάνει πλάκα Niken turbo σε SS επιδόσεων σε πίστα.

Φτάνουμε σε εποχές που τα χέρια θα είναι περιττά.

< >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#612998 ξέρει σε τι ανεβαίνει ο Marc Marquez :lol:

τύλιξε μου ένα δεινόσαυρο για πακέτο στο 3 , παρακαλώ

Εικόνα

(κ ας ξεπατώνονται ώμοι και γόνατα με τα κιλά της)

αν και η πιο ορθολογική σύγχρονη επιλογή με 2 δράμια στυλ απο την εταιρία

Εικόνα