Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#609928 Εντάσσεται στο "αν δεν έχει απενεργοποιηθεί": είτε από τον οδηγό (μηχανικός/ηλεκτρονικός διακόπτης) είτε από τον αισθητήρα παρουσίας, αν διαθέτει το αμάξι. Σε κάθε περίπτωση, θα υπάρχει αντίστοιχη ενημέρωση μέσω ενδεικτικής λυχνίας.
Άβαταρ μέλους
By Anphonic
#615781 https://www.car.gr/24356555-peugeot-307-2007
Μιας δεν παίζει εκει πέρα spotmechanic, υπάρχει σοβαρή τοπική αντιπροσωπεία ή κάποιο καλό συνεργείο να το κοιτάξει καλά;
Από τη μια σκέφτομαι να ανέβω με κανά φίλο βασικά, έτσι και για τη βόλτα. Από την άλλη δεν ξέρω αν αξίζει καν να ασχοληθώ...
Άβαταρ μέλους
By bill33
#615829 Λίγα χλμ για την ηλικία του,πολλά τα προβλήματα για τα λίγα χλμ.Σίγουρα είναι 2ος ιδιοκτήτης καθώς έχει αθηναικές πινακίδες.Λίγα και τα λεφτά απο την άλλη.
Άβαταρ μέλους
By Anphonic
#615866 Εμένα αναμενόμενα μου φαίνονται τα προβλήματα για την ηλικία του. Το θέμα είναι ποιος θα τα επισκευάσει και θα το ελέγξει για περαίτερω θέματα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#615868 Σε τοπικό αντιπροσωπο καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#615870 Εγω εστίασα στα λίγα χλμ ,φοβάμαι ότι είναι ψευτικα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#615887 Για 12 ετών αμάξι δεν είναι και τόσο λίγα... Το πιο ύποπτο είναι πως είναι ΑΚΡΙΒΩΣ 15Κ / έτος... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anphonic
#615901 bill κατά την άποψή μου τακάκια, ζαμφόρ και ουρανός δεν είναι πολλά προβλήματα για 179k. Δεν είμαι και γνώστης βέβαια...

Θα μιλήσω με τον ιδιοκτήτη για περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με την κατάσταση του αυτοκινήτου. Από εκεί θα κρίνω αναλόγως αν αξίζει να ανέβω να το πάμε για έλεγχο στο τοπικό.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#615902 Η τιμη του ειναι κατω απο τα μισα χρηματα που ζητουν για ιδιας χρονιας 307. Αυτο κατι λεει κατα την γνωμη μου. Πολλες φορες το φτηνο βγαινει ακριβο.

Αν μιλησεις παντως μαζι του ζητησε του προσφατες φωτογραφιες γιατι αυτες μπορει να ειναι παλιες.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#615913 Δες για 1600αρι, σαφώς καλύτερο αμάξι. Ζανφορ μάλλον εννοεί τα ντιζακια, δεν είναι καμία σοβαρή βλάβη αυτή, τα τακακια είναι αναλώσιμα. Ο ουρανός επίσης αναμενόμενος, και το δικό μου 307 μετά από 14 χρόνια θέλησε επισκευή.

Απλό αμάξι είναι το 307, βλέπεις ό,τι και σε κάθε μεταχειρισμένο. Επίσης, ψώνισε με βάση την κατάσταση του αυτοκινήτου. Χρονολογία/χλμ είναι δευτερεύοντα σε τέτοια κατηγορία μτχ.
Άβαταρ μέλους
By Pantelis
#617743 Καλημέρα και καλώς σας βρήκα ,
Πριν λίγες μέρες έγινα κάτοχος ενός 308 vti 1.6 2009...,
Τυφλώθηκα και εγώ από την τσαχπινια του ..προερχόμενος από οκτάβια 5 με διάφορα μηχανικά θέματα ήθελα κάτι πιο δυνατο σε λογικά πλαίσια .
Δεν ξέρω εάν τα συγκεκριμένα μοτέρ βγάζουν θέματα ..το δικό μου το αγόρασα με λίγα σχετικά χιλιόμετρα ....αλλά αυτό είναι και σχετικό.....
Τώρα τα πρωινά που κάνει κρύο εδώ πάνω Βέροια ...κάνει αρκετα τραχύ ήχο η μηχανή ενώ μολις ζεσταθει είναι ήσυχη.
Σκέφτομαι να του αλλάξω λάδια και να πάω σε 5-30 η 5-40 συνθετικά .

Εάν έχετε κάποια αποψη η γνώμη θα ήθελα να ην ακούσω ευχαρίστως ..καθότι νέος στο συγκεκριμένο γκρουπ....

.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#617805 Tι λάδια έχει τώρα και τι λέει ο κατασκευαστής;
Άβαταρ μέλους
By Pantelis
#617818 Λογικά φοράει 5 30 αν και έχω την εντύπωση σε κουβέντα που έκανα με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ότι έβαλε αλλά ..εννοώντας ότι μάλλον έβαλε πιο χοντρά.
Και επειδή φοβάμαι μην πάθει ζημιές σε περίπτωση που έβαλε πιο χοντρά ,σκέφτομαι σήμερα να κάνω αλλαγή και να βάλλω 5 30 η 5 40 αλλά κάτι σε ligui Molly..απλά δεν ξέρω εάν θα έχω κάποιο θέμα εάν δεν βάλω τα total..
Το μόνο σίγουρο είναι ότι πίνει λαδακι το συγκεκριμένο μοτέρ και θέλω να μετρήσω ποια 3ιναι η κατανάλωση του....

.