- 16 Οκτ 2019, 23:53
#609658
Πήγα και το είδα από κοντά κι ήταν εμπειρία! Στα χαρτιά ήταν ιδανικό, αφού ψάχνω μικρό αυτόματο για την κυρά. Αυτό είναι μικρό, χωράει άνετα τέσσερις ενήλικες, έχει κορυφαία παθητική ασφάλεια για την εποχή του και τα χρήματά του (δε νομίζω να υπάρχει άλλο πεντάστερο με 7 αερόσακους στα 3 χιλιάρικα), σούπερ εξοπλισμό με αυτόματο κλιματισμό και πανοραμική ηλιοροφή. Φόραγε ήδη κορυφαίο σύστημα υγραερίου (ίδιας μάρκας με αυτή που έχω ήδη εμπιστευτεί στο Verso). Πολύ καλό για να είναι αληθινό.
Από το τηλέφωνο έμαθα ότι ο κάτοχος είναι ο τρίτος ιδιοκτήτης, ότι το αυτοκίνητο είχε τρακάρει γερά στο παρελθόν κι έτσι αλλάχθηκε (μεταξύ άλλων) όλη η πόρτα του συνοδηγού, ότι πέρσι πλήρωσε 350 ευρώ για τον ηλεκτρικό μηχανισμό της πόρτας του οδηγού (άρα ξένοιαζα τρόπον τινά για το θέμα των πορτών). Ότι πριν δύο χρόνια και 15Κ χιλιόμετρα άλλαξε όλο το κιβώτιο με κόστος 4.300
. Άρα ξένοιαζα κι από δαύτο για εύλογο χρονικό διάστημα.
Τόνιζε ξανά και ξανά ότι είναι μεγάλης οικονομικής επιφάνειας και δε λυπήθηκε τα έξοδα γιατί το καραγουστάρει, αλλά έχει ένα Smart κι ένα τζιπ ακόμα, οπότε έπρεπε να το δώσει. Κι ότι στενοχωριέται πολύ γιατί είναι αμαξάρα!
Από κοντά, το αυτοκίνητο είχε την ταλαιπώρια του εξωτερικά, στη μάσκα έλειπαν διάφορα πλαστικά που είχαν σπάσει, καπό και προφυλακτήρας τελείως ξεθωριασμένα, σημαδάκια και γδαρσίματα σε διάφορα σημεία. Τα ελαστικά όλα του 2017 αλλά το εμπρός δεξί σε κακή κατάσταση (εκεί που είχε γίνει η στούκα, άρα ευθυγράμμιση κουκουρούκου). Μπαίνουμε μέσα, το μοτέρ αρπάζει τσακμάκι αν κι ήταν μέρες παρατημένο (φύλλα παντού, συνολικά βρώμικο παρμπρίζ). Κατευθείαν ένδειξη fault airbag στην οθόνη. -Τι γίνεται εδώ;
-Α, δεν έχει αντικατασταθεί ο αερόσακος του συνοδηγού μετά τη στούκα.
Να τα πρώτα φίδια, εσύ δεν ήσουν ο γαλαντόμος που δε λυπήθηκε τα χρήματα; Το άφησες χωρίς αερόσακο συνοδηγού ρε κουβαρντά; Κι αυτός δεν ανοίγει μαζί με του οδηγού; Και γιατί δεν έβαψες το μπροστινό μέρος αλλά είναι σε κακό χάλι;
Κάθομαι στο κάθισμα του οδηγού, το οποίο είχε δύο μεγάλα σκισίματα στο κάτω κομμάτι. Σκισίματα να έχουν φανεί τα σίδερα του σκελετού και να σου μπήγονται στο μπούτι. Εν τω μεταξύ, όλο το κάθισμα είχε μπατάρει, ο τύπος ήταν στο ύψος μου (1.90) και τουλάχιστον 130 κιλά.
Εν τω μεταξύ, ήταν άνθρωπος της πιάτσας, εγώ να μιλάω μονίμως στον πληθυντικό κι εκείνος τα "ρε μεγάλε". Αυτά δε με αρέσουν. Να επιμένει ότι πληρώνει 1.500 ευρώ ημερησίως στους υπαλλήλους του κι ότι τα 3 χιλιάρικα είναι απλώς δύο μέρες αργίας. Ότι 3 χιλιάρικα του έδιναν ζεστά στο χέρι οι μαντράδες (χωρίς ανταλλαγή, το διευκρίνισα) κι εκείνος το δίνει τόσο για να το "χαρεί κανένας χριστιανός, που θα το πουλήσουν 5 χιλιάρικα τα λαμόγια". Να επιμένει ότι είναι εξαιρετικά πολυάσχολος κι αν το πάμε στον μάστορα να το δει, τότε εκείνος θα μου πει σίγουρα ότι είναι καλό και μετά να πάμε κατευθείαν για μεταβίβαση. Μην του αρχίσω τα μου-σου-του γιατί θα "σκοτωθούμε". Ναι ρε μεγάλε, είσαι τόσο πολυάσχολος αλλά δεν το άφησες στον μαντρά που σου έδινε 3 χιλιάρικα στο χέρι, τα κάνεις όλα για τον συνάνθρωπο!
Του ζητάω βόλτα και μου λέει "δεν προλαβαίνω, έπρεπε να έχω πάρει τον μικρό από το μπάσκετ". Μπήκε στο "τζιπ" (ένα ολοκαίνουριο C3 Aircross, μιλάμε για τρελή τζιπάρα) κι εξαφανίστηκε. Πήγα λίγο παρακάτω και περίμενα, σε δύο λεπτά ξαναπάρκαρε, προφανώς έκανε το τετράγωνο για να φύγω κι επέστρεψε.
Ηθικόν δίδαγμα: όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι! Αφήνω βέβαια ένα 0,1% να πρόκειται όντως για σούπερ φραγκάτο τύπο που απλώς βαριέται να ασχοληθεί και το αμάξι να είναι τεφαρίκι στα μηχανικά του μέρη (γιατί σε εμφάνιση προφανώς ΔΕΝ ήταν), αλλά δε θα το μάθουμε ποτέ!