- 26 Οκτ 2019, 12:07
#611265
Γιατί είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ δύσκολο να επιβεβαιωθούν χλμ, κατάσταση του οχήματος, εργασίες συντήρησης που έχουν ή δεν έχουν γίνει, κτλ... Έως αδύνατο.
Επίσης, πχ στη Γερμανία οι μάντρες συχνά έχουν τον κατιμά "Για εξαγωγή"...
Δεν αποκλείω εξαιρέσεις φυσικά (έχω δει 1-2, να υπάρχει πχ βιβλίο σέρβις και πλήρες ιστορικό αντιπροσωπείας, που συμφωνούν όλα με αυτά που βλέπουν τα μάτια σου), αλλά είναι εξαιρετικά "αστείο" το φαινόμενο ΟΛΑ τα εισαγωγής ΠΑΝΤΑ να έχουν 15Κ χλμ / έτος...
Παίρνει ο μέσος Γερμανός το ντήζελ για να κάνει μόνο 15Κ χλμ / έτος;;; ΟΚ, κάποιοι ναι, ΟΛΟΙ οι μαντράδες όμως στην Ελλάδα βρίσκουν ΜΟΝΟ τέτοια αμάξια;;;
Υποτίθεται πως το νέο νομικό πλαίσιο κάνει τέτοιες απάτες πολύ πιο δύσκολες, αλλά προσωπικά κρατάω πολύ μικρό καλάθι...
Για εμένα η λέξη "εισαγωγής" είναι λόγος απόρριψης.
Ξαναλέω, μπορεί πχ να πάει ο ίδιος στη Γερμανία και να ελέγξει το αμάξι ή να έχει δικό του άνθρωπο ή να το αγοράζει από συγγενή ή φίλο που μένει εκεί, κτλ... Απλά η άποψή μου για το μέσο όχημα εισαγωγής είναι "μακρυά"...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα