Βέβαια σε σχέση με το τωρινό yaris, που είναι πιο όμορφο μόνο από το Ignis και το C3 aircross, το λες και σοβαρή βελτίωση.
Βέβαια σε σχέση με το τωρινό yaris, που είναι πιο όμορφο μόνο από το Ignis και το C3 aircross, το λες και σοβαρή βελτίωση.
Asimov έγραψε:Χάλια είναι.
Βέβαια σε σχέση με το τωρινό yaris, που είναι πιο όμορφο μόνο από το Ignis και το C3 aircross, το λες και σοβαρή βελτίωση.
Focusman91 έγραψε:Μπροστά λίγο από Φιέστα, πίσω κάτι από τ κρος. Καλό είναι.
< Note 8 >
dekouk έγραψε:Το υβριδικό θα έχει 118 άλογα με στόχο μείωση 20% της κατανάλωσης. Θα είναι τρικυλινδρος ο 1500αρης κ επιπλέον θα φτάνει τα 120 km/ hr με μπαταρίες. Στόχος το 80% της κίνηση; στην πολη να είναι με μπαταρίες... Με ΑΡΈΣΟΥΝ τα νούμερα...Και εμένα μ' αρέσουν!
< Note >
Dimsabas έγραψε:Άρα λέτε ότι δε θα υπάρχει ανταγωνιστικό μοντέλο που είναι με πρίζα; Τότε οφείλω μία συγγνώμη στην Toyota.
EDDIE_147 έγραψε:Θα υπάρχει λογικά ηλεκτρικό.
Πριζατο υβριδικό (pHEV) που λες δεν νομίζω να βγει στην κατηγορία.
Το λέω επειδή όλοι σχεδόν μιλάνε για mild hybrid.
drdino έγραψε:BEV είναι εκείνα, όχι pHEV.
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]