Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

1
13%
0
N/A
3
38%
1
13%
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#609348 Και πολύ καλά κάνεις. Εγώ δεν έκανα πολύ καλά που άνοιξα την κουβέντα όμως. Τα 15 χρόνια πού τα βρήκες; Πήγαινε μόλις λίγα χρόνια παραπίσω όταν ο Rosberg του "έκλεψε" το πρωτάθλημα. Over and out.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#609349
George_Prix έγραψε:
Εγω μπορω να σου φερω καμποσα παραδειγματα που μιλησα για λαθη των πουλεν μου.
:


Φερ τα....

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#609350
panos2171 έγραψε:
George_Prix έγραψε:
Εγω μπορω να σου φερω καμποσα παραδειγματα που μιλησα για λαθη των πουλεν μου.
:


Φερ τα....

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Παρ τα.... :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#609356 Να πουμε και το εξης, επειδη πραγματι ηταν ασυνηθιστο και ασκηθηκε κριτικη (σωστα) για το οτι δεν αποφασισαν για ποινη στον Εκλερ μεσα στον αγωνα:
Κακο του εκαναν, γιατι αν η ποινη ηταν γνωστη, θα φροντιζε να κρατησει τη διαφορα πανω απο τα 15", δεν θα εκανε το πιτ στοπ και δεν θα εχανε τη θεση.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#609358 Ακριβώς αυτό ήταν το τραγικότερο όλων, πέραν του ότι δεν υπάρχει καμία ποινή στην φάση της εκκίνησης :iconcool: (τα 10 σεξ ήταν δίκαια).
Γίνεται ένα συμβάν στο πρώτο χιλιόμετρο του αγώνα και δεν προλαβαίνεις να βγάλεις απόφαση μέσα σε 2 ώρες; Ήμαρτον.
Πήγε για το +1 βαθμό ο Λεκλερκ και τελικά έχασε 2 επειδή βαρούσαν βιολί οι αγωνοδίκες. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#609360 Μπερδεύεις το "καλά έκανε ο Χ" με το "λογικό είναι που έκανε έτσι ο Χ". Ο Λεκλέρ τιμωρήθηκε για την επαφή στην πρώτη στροφή άρα δεν καταλαβαίνω το τσούξιμο. Τι ήθελες; Να τον εκτελέσουν επειδή έβγαλε έξω τον Μαξ και τώρα ο Μαξ χάνει από τον Άλμπον στους αγώνες που είναι team mates; ¨τσιφτι¨
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#609363 Ο Λεκλέρ τιμωρήθηκε επειδή το έκανε στην πρώτη στροφή και στέρησε το πουλέν από τους φαν του. Αν το έκανε στο τέλος του αγώνα θέλω να πιστεύω οτι δε θα είχε τιμωρηθεί.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#609364 Εννοείται πως είναι fan serve η όλη φάση. Σε Αυστρία, Ιαπωνία, σύντομα και Ολλανδία υπάρχει το άβατο και ανέγγιχτο. Παρομοίως στην Ιταλία για εμάς, μη γελιόμαστε, και αυτό έκανε εκεί πιο αστεία την κλάψα του Χάμιλτον.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#609366
ripper έγραψε:Δεν είναι βλαξ.

Ο Καρολος δεν βλαξ
και ολο κυνηγαει τον Μαξ
Οξω τον ζμπρωχνει οπου τον βρει,
Ευρωπη, Ασια, Αμερικη

Ειναι εκλεκτη η καταγωγη του,
στο Μονακο μονιμως μενει.
Κι ομως, παρα την αγωγη του,
μεσα στην πιστα επιμενει.

Ειναι γλυκουλης σαν Εκλερ
και τον ζηταει το Marie-Claire
Εξωφυλλο για να τον κανει
και τα κοριτσια να τρελανει

Ο Μαξ ειναι ολιγον βλαχος
εχει και μουρη πατημενη
ολα τα βραδια ειναι μονάχος,
γυναικα δεν τον περιμενει.

Κι ετσι με το X-BOX τη βγαζει,
η μοναξια δεν τον πειραζει
Εχει τον Γιος για να μιλαει,
και στη Φερραρι θελει να παει.
:tomato:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#609386 :lol: :lol: :lol:

Για τις τιφοζιες νωρίτερα δεν έχω να πω κάτι. ΤΟΣΟΙ ΉΤΑΝΕ.

Μάλλον έχω.

ΤΌΣΗ ΉΤΑΝ.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#609421 :lol: :lol: :lol:

Σχεδόν άψογος. Σχεδόν γιατί λείπει ένα είναι χαχα :)

Εγώ δεν εστιάζω σε κανέναν Max πάντως. Το θέμα είναι το fan serve που είπε και ο Κόρτο.
Αν είχαν τιμωρήσει τον Max και ο Leclerc θα παρέμενε ήρεμος και ο Max θα το ξανασκεφτόταν. Κάποτε και ο Λούης ήταν φουλ επιθετικός. Μάζεψε ποινές και αεροτομές και τώρα πάει για GOAT.
Ο κόσμος πάντα θα γκρινιάζει ανάλογα με τι υποστηρίζει, η FIA δεν θα έπρεπε να ακούει.
Άβαταρ μέλους
By thazio
#609490 Βασικά σε σχέση με τις προσπεράσεις έχει δημιουργηθεί μια κατά τη γνώμη μου ηλίθια τάση του μένω δίπλα σου στην εξωτερική λες και είναι WTCC ή καρτ.Οι μάχες με γρήγορα μονοθέσια θέλουν έναν βαθμό συναίνεσης γιατί είναι πολύ εύκολο να μείνεις στην εξωτερική εκμεταλλευόμενος τον κανόνα του ενός μονοθέσιου αφού ή τόσο διαφορετική τροχιά σε σχέση με τον άλλο της εσωτερικής (ειδικά στις κλειστές) σου δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στην ταχύτητα εξόδου.Αλλά είναι ανούσιο αφού οι κακοί υπολογισμοί και η κακή ορατότητα καταλήγουν πάρα πολύ συχνά σε χτυπήματα. Προσωπικά αναπολώ και από άποψη θεάματος την προσπάθεια του αμυνόμενου για τέλεια έξοδο μετά το προσπέρασμα σε σχέση με τον επιτιθέμενο (ο οποίος έχει εκ των πραγμάτων καταστρέψει την γραμμή του) με σκοπό την αντιστροφή του προσπεράσματος στην επόμενη στροφή.Άντε μόνο σε πολύ γρήγορες καμπές να έχει πραγματικά και νόημα και θέαμα.

Κατάλαβε κανείς τίποτα; :s_biggrin