Amen and a-women!
Αν είχα περίσσευμα θα την αγόραζα για γύρω γύρω.
Amen and a-women!
@Lap , καλό είναι , το έχουν δοκιμάσει και έξω οπότε διάβασε και κάνα review . Απλά δεν είναι τίποτα το φοβερό , τα περιφερειακά του είναι ακριβώς ότι περιμένεις σε μια μικρή μηχανή τέτοιας τιμής (π.χ το USD του φαίνεται πολύ φθηνό )
Θα τσέκαρα ένα τέτοιο ή καλύτερα ένα PCX / NMax για πόλη, είναι καταπληκτικά
https://www.bikeit.gr/nea-kawasaki/item ... 67OXLEZ1TU
...και για λίγο πιο "νορμάλ" καταστάσεις :
https://www.bikeit.gr/nea-kawasaki/item ... -ninja-250
Το honda δεν εχει abs αλλα εχςι κατσε καλα hardware..διπλα αμορτισερ, μεγαλο δισκοφρενο..κτλ
Το cvtποσο κραταει σε αυτα κατα μεσο ορο;;;;
Τι ειν τουτο;;;;
https://youtu.be/4nnHqqa7_oo
Amen and a-women!
Lap έγραψε:Ειδα δοκιμες....οντως ειναι πολυ ωραια σκουτερακια...
Το honda δεν εχει abs αλλα εχςι κατσε καλα hardware..διπλα αμορτισερ, μεγαλο δισκοφρενο..κτλ
Το cvtποσο κραταει σε αυτα κατα μεσο ορο;;;;
Τα διπλα αμορτισερ δεν ειναι καλο πραγμα. Αποτομες αντιδρασεις, σκληρα, γρηγορη επαναφορα, σου κανουν την μεση κομματια.
Το CVT κραταει ανετα δυο ιμαντες, οι οποιοι αναλογα τον κατασκευαστη κρατουν απο 15 μεχρι 25 χιλ χλμ. Αλλα η αλλαγη δεν ειναι φτηνη. Κοστιζουν περισσοτερο απο τα κλασικα αλυσιδογραναζα ομως εχουν το πλεονεκτημα της μηδενικης συντηρησης.
Γενικα υπαρχει η αισθηση στον κοσμο οτι τα σκουτερ ειναι οικονομικοτερα των μοτοσυκλετων αλλα δεν ισχυει. Χωρις να βαλω μεσα το ενδεχομενο πτωσης που σε μια μοτοσυκλετα μπορει αν ειναι ενα φλας η καθρεφτης ενω σε σκουτερ τα πλαστικα μιας μεριας.
Απο την αλλη ειναι πρακτικα, δεν βρεχεσαι απο τα νερα του δρομου, εχουν χωρους, ειναι αυτοματα.
Lap έγραψε:Τι ειν τουτο;;;;
https://youtu.be/4nnHqqa7_oo
Μια μ@λ@κ$α, μην δινεις σημασια
Fiat Panda 7,6l/100km
MIXOStsi έγραψε:Δεν ξέρω αν παρακολουθείτε F9, αλλά έχει πολύ ωραίο υλικό..
το βασικό όμως πρόβλημα με το κιβωτόλαδο ειναι οτι θα μαζεύει βρωμιά. Εγώ χρησιμοποιώ για χρόνια το motorex που αφήνει μια άσπρη πάστα, και είμαι πολύ ευχαριστημένος, και σε προβληματικές συνθηκες ολλανδίας
πιο πολύ με ανησύχησε η kerosene για το καθάρισμα...
Amen and a-women!
Νίκος Παππάς έγραψε:Lap έγραψε:Ειδα δοκιμες....οντως ειναι πολυ ωραια σκουτερακια...
Το honda δεν εχει abs αλλα εχςι κατσε καλα hardware..διπλα αμορτισερ, μεγαλο δισκοφρενο..κτλ
Το cvtποσο κραταει σε αυτα κατα μεσο ορο;;;;
Τα διπλα αμορτισερ δεν ειναι καλο πραγμα. Αποτομες αντιδρασεις, σκληρα, γρηγορη επαναφορα, σου κανουν την μεση κομματια.
Το CVT κραταει ανετα δυο ιμαντες, οι οποιοι αναλογα τον κατασκευαστη κρατουν απο 15 μεχρι 25 χιλ χλμ. Αλλα η αλλαγη δεν ειναι φτηνη. Κοστιζουν περισσοτερο απο τα κλασικα αλυσιδογραναζα ομως εχουν το πλεονεκτημα της μηδενικης συντηρησης.
Γενικα υπαρχει η αισθηση στον κοσμο οτι τα σκουτερ ειναι οικονομικοτερα των μοτοσυκλετων αλλα δεν ισχυει. Χωρις να βαλω μεσα το ενδεχομενο πτωσης που σε μια μοτοσυκλετα μπορει αν ειναι ενα φλας η καθρεφτης ενω σε σκουτερ τα πλαστικα μιας μεριας.
Απο την αλλη ειναι πρακτικα, δεν βρεχεσαι απο τα νερα του δρομου, εχουν χωρους, ειναι αυτοματα.Lap έγραψε:Τι ειν τουτο;;;;
https://youtu.be/4nnHqqa7_oo
Μια μ@λ@κ$α, μην δινεις σημασια
Ποια μηχανάκια εχουν cvt με αλυσιδα...ολες οι εταιριες εχουν ή καποιες συγκεκριμενες;;;;
Εγω μονο απο παπακια ξερω που ανεβαζω σιριακα τις σχέσεις χωρίς συμπκεκτη (αυτος δεν ειναι ο πιο αξιοπιστος τρόπος;;;;)
Δεν το ξερα αυτο για τα διπλα αμορτισερ...δηλαδη δεν ειναι τσιγκουνια αλλα επιλογη.....αρα προς yamaha η πλαστιγγα.
-καλα τωρα που ειπατε να μην ασχοληθω....τωρα ειναι που θα ασχοληθω...
Σε αυτην με τους τεσσερις τροχους λεει πως παιρνεις μεγαλυτερες κλιαεις απο τα απλα διτροχα.
Επιαης λεει πως δεν πεφτεις με ΤΙΠΟΤΑ...βασικα στεκεται μονο του το μηχανακι...γιατι ειναι λοιπον κακο αυτο;;;
Lap έγραψε:
Ποια μηχανάκια εχουν cvt με αλυσιδα...ολες οι εταιριες εχουν ή καποιες συγκεκριμενες;;;;
Εγω μονο απο παπακια ξερω που ανεβαζω σιριακα τις σχέσεις χωρίς συμπκεκτη (αυτος δεν ειναι ο πιο αξιοπιστος τρόπος;;;;)
Δεν το ξερα αυτο για τα διπλα αμορτισερ...δηλαδη δεν ειναι τσιγκουνια αλλα επιλογη.....αρα προς yamaha η πλαστιγκα.
-καλα τωρα που ειπατε να μην ασχοληθω....τωρα ειναι που θα ασχοληθω...
Σε αυτην με τους τεσσερις τροχους λεει πως παιρνεις μεγαλυτερες κλιαεις απο τα απλα διτροχα.
Επιαης λεει πως δεν πεφτεις με ΤΙΠΟΤΑ...βασικα στεκεται μονο του το μηχανακι...γιατι ειναι λοιπον κακο αυτο;;;
Τα περισσοτερα σκουτερ εχουν ιμαντα. Μονο σε κανενα μεγαλο πανω απο 500 κεκ θα βρεις τελικη μεταδοση με αλυσιδα και στο SYM MAXSYM TL το οποιο δεν εχει ερθει ακομα.
Τα διπλα αμορτισερ ειναι ο πιο απλος τροπος αναρτησης σε διτροχο, αρα η οικονομια ειναι ο λογος.
Τα μεγαλα σκουτερ Τ-ΜΑΧ, Integra, AK 550, C650 οπως και το Maxsym TL εχουν μονο αμορτισερ πισω, αλλα με μοχλικο, αλλα οχι.
Παιρνεις μεγαλυτερες κλισεις γιατι εχουν περισσοτερη προσφυση, αλλα απο ενα σημειο και μετα η θα φυγει με τα μουτρα η θα φυγει με τον κωλο
Το μηχανακι δεν στεκεται μονο του. Αν το αφησεις θα πεσει. Σε καποια υπαρχει ενα συστημα που κλειδωνει το μπροστινο μερος και τοτε στεκεται αλλα δεν κινειται ετσι.
Fiat Panda 7,6l/100km
Θενξ για τις πληροφοριες για τα μηχακια με αλυσιδα..
Στο άλλο ειχα διαβασει αυτό.....
For starters the tilting system is different to the other manufacturers, it’s a Dual Hydraulic Tilting System. This means the scooter can balance in the upright position (MP3’s etc. need to be locked manually). Trusting what still feels like a two wheeled machine to stay upright at a standstill with your feet off the floor takes a bit of trust, so practice that before going any further. There’s also a tilt lock handle so the scooter can be locked upright whilst parked and there’s a handbrake that can only be taken off whilst the key is in the ignition. The scooter can’t be ridden with the tilt locked, or the handbrake on.
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/r ... -road-test
Τι σημαινει αυτο δηλαδη, εχω μπερδευτει.