Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#609294 Αν δεν μικρύνει αυτή η γρίλια, δεν θα τρέχουν τα σάλια, εγώ θα τρέχω, για να σωθώ από την τρομάρα μου... :lol:

Να το πετύχεις το πρωί αγουροξυπνημένος... :omg: :help:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#609320 Σχεδόν καμία σύγχρονη BMW δεν διεκδικεί δάφνες. Και είναι λογικό, από την στιγμή που το κοινό που απευθύνεται έχει αλλάξει, δεν έχει και νόημα να προσπαθήσεις ιδιαίτερα. Από την διαφήμιση που είδαμε με την γκόμενα, είναι σαφέστατο και το κοινό, άρα ποιος ο λόγος;
Όποιος έχει λεφτουδάκια ας αγοράσει καμιά Ε30 όσο γίνεται ανέγγιχτη και με κάνα εξακύλινδρο μοτέρ. Σε λίγα χρόνια θα κάνει τα διπλά λεφτά. Επίσης ένα καλό στοίχημα είναι και η 130i ως εξακύλινδρο C segment με πίσω κίνηση προ turbo era. To συγκεκριμένο μπορείς να το απολαμβάνεις και ως daily driver μιας και δεν του λείπει τίποτε.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#609326
EDDIE_147 έγραψε:Αν κυκλοφορούσαν 7αρες και Χ7 σε προμνημονjακους αριθμούς πιστεύω θα συνηθίζαμε και την ελεφαντογριλια.


Ετσι ειναι. Το θεμα ειναι ομως και ποσο ετοιμος ειναι καποιος να δεχτει το καινουργιο στυλ καθε φορα. Και μενα μου πηρε πολυ καρο να συνειδητοποιησω οτι σουλουπι που ειχα στο μυαλο μου σαν ιδανικο αυτοκινητο (BMW M3) δεν υπαρχει πλεον στο χαρτη.

Απο οταν καταλαβα οτι "παμε γι' αλλα" και οτι η νεα ταση ειναι αυτη της υπερβολης, ειμαι πιο δεκτικος στις αλλαγες. Βλεπουμε ολα τα αμαξια οτι ειναι πλεον λες και εχεις βαλει μια τρομπα και τα εχεις φουσκωσει.

Με αυτο το σκεπτικο, απο την πρωτη στιγμη δε μου φανηκε τοσο αισχρη οσο σε αλλους η νεα μασκα της BMW και αν τη βλεπαμε σε πιο πολλα BMW καθε μερα ή αν αλλες 1-2 εταιριες τρομπαριζαν τις μασκες τους, μπορει και να αρεσε σε μερικους που την εκραξαν αρχικα...
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#609355
HighFidelity έγραψε:Σχεδόν καμία σύγχρονη BMW δεν διεκδικεί δάφνες. Και είναι λογικό, από την στιγμή που το κοινό που απευθύνεται έχει αλλάξει, δεν έχει και νόημα να προσπαθήσεις ιδιαίτερα. Από την διαφήμιση που είδαμε με την γκόμενα, είναι σαφέστατο και το κοινό, άρα ποιος ο λόγος;
Όποιος έχει λεφτουδάκια ας αγοράσει καμιά Ε30 όσο γίνεται ανέγγιχτη και με κάνα εξακύλινδρο μοτέρ. Σε λίγα χρόνια θα κάνει τα διπλά λεφτά. Επίσης ένα καλό στοίχημα είναι και η 130i ως εξακύλινδρο C segment με πίσω κίνηση προ turbo era. To συγκεκριμένο μπορείς να το απολαμβάνεις και ως daily driver μιας και δεν του λείπει τίποτε.


Θα μπορουσε να γίνει καμιά 325ix αλλά σε 167 χρόνια από τώρα. Δεν ειναι κάποιο milestone σοβαρό και ο αριθμοί παραγωγής ειναι τεράστιοι.... Διπλά λεφτά δε θα κάνει ποτέ, απλά θα κάνει παραπάνω από μια 316.
Η 130i ίσως λιγο καλύτερα αλλά λογικά θα είναι σε 166 χρόνια. Για το ότι ειναι φανταστικό daily (αν και του λείπουν πολλά όπως χώροι κι άνεση για daily) θα συμφωνήσω. Απλά η επόμενη 135 ειναι ακόμα καλύτερη κι ας μην είναι ατμοσφαιρική.

Disclaimer: τα παραπάνω ειναι γνώμη μου έχοντας εμπειρία κι από τους 2 άσσους. 325ιχ δεν έχω ψάξει γτ και να βρω δε θα είναι 325 :P
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#609357 Υποθέτω λες την 140i ως την επόμενη; Η 135i ήταν μόνον η coupe (Ε82) στην 1 πρώτης γενιάς ή κάνω λάθος;

EDIT: Κάνω λάθος. Υπήρχε 135i και F20.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#609389
HighFidelity έγραψε:Σχεδόν καμία σύγχρονη BMW δεν διεκδικεί δάφνες. Και είναι λογικό, από την στιγμή που το κοινό που απευθύνεται έχει αλλάξει, δεν έχει και νόημα να προσπαθήσεις ιδιαίτερα. Από την διαφήμιση που είδαμε με την γκόμενα, είναι σαφέστατο και το κοινό, άρα ποιος ο λόγος;
Όποιος έχει λεφτουδάκια ας αγοράσει καμιά Ε30 όσο γίνεται ανέγγιχτη και με κάνα εξακύλινδρο μοτέρ. Σε λίγα χρόνια θα κάνει τα διπλά λεφτά. Επίσης ένα καλό στοίχημα είναι και η 130i ως εξακύλινδρο C segment με πίσω κίνηση προ turbo era. To συγκεκριμένο μπορείς να το απολαμβάνεις και ως daily driver μιας και δεν του λείπει τίποτε.


Nομιζω οτι υπερβαλλεις. Ολα τα τελευταια αμαξια με τον Β58 ειναι πολυ καλυτερα απο αυτα που αναφερεις ειδικα αν εχουν Μ Σπορτ σπεκ με το μπλοκε (δηλ νεο 340 και επερχομενα νεα 440, Ζ4, Σουπρα). Επισης Μ2, Μ3, Μ4 (competition ή μη) ειναι πολυ καλυτερα απο τα παλια. Και επηδη υπαρχει πολυ παραγωγη απο τα καινουρια μοντελλα και τον Β58 τον βρισκεις παντου απιθανο τα παλαιοτερα να εχουν καποια σοβαρη αξια ειδικα τωρα που εχει ξεφουσκωσει η φουσκα των κλασσικων.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#609399 Όλες οι εμπροσθοκινητες Celica είχαν πολύ πολύ καλύτερα μοτέρ από τις παλιότερες πισωκίνητες. Σχεδόν 50% καλύτερη απόδοση. Σε ότι αφορά την αγορά, οι πρώτες είναι ήδη classic ενώ οι δεύτερες είναι αστείο και να το κουβεντιάζουμε.
Παρόμοιο φαινόμενο παρατηρείται και στις μοτοσυκλέτες. Δείτε λίγο πώς ξαναέγινε μόδα το στυλ Cafe Racer και ποιες τελικά μηχανές ψάχνει και αγοράζει ο κόσμος. Δείτε επίσης πόσο κάνει μια καινούρια Norton Commando σήμερα.
Εικόνα
http://www.nortonmotorcycles.com/
Φαντάζομαι είναι πολλές φορές χειρότερη παντού από μια V-strom ξέρω γω, αλλά παραδόξως κοστίζει τα 5-πλάσια. :ninja:

Τέσπα, μην το κουράζουμε. Προφανώς και η αξία ενός αυτοκινήτου δεν κρίνεται τόσο εύκολα. Οι καλές Ε30 πάντως ήδη είναι σπάνιες και ακριβές (τηρουμένων των αναλογιών). Ακόμη και σε 316.
:s_dance
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#609432 Γιατί ντε και καλά Ε30, δεν μπορεί κάποιος να πάρει Ε36 που είναι νεότερες και φθηνότερες; Ειδικά με εκείνα τα μοτεράκια 1.900 κυβικών (αυτά που μετά τα κόψανε λόγω ρύπων) ήταν μούρλια.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#609436 kouladi αν θες να δεις πιουρίστες να χορεύουν τσάμικο απ' τη χαρά τους η απάντηση είναι μια

-->


^Ντίμης approves :s_yes



Τούτοι δω βγάλαν πιο Μ τη CSL με SMG :omg:

ΥΓ: το 99,9% των οδηγών μόλις οδηγήσει μια σύγχρονη Μ θα χύσει κι απ' τα ρουθούνια.
Όλα τα άλλα είναι για καλή χώνεψη.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#609550 Aπο Ε30 η 318is είναι η πιο ρεαλιστική λύση για Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#609557 Υπάρχουν ελάχιστες σε καλή κατάσταση πάντως. Και συμφωνώ πως είναι πολύ καλή περίπτωση. Αντίστοιχα και σε Ε36 που ειπώθηκε, απλώς είναι πιο καινούρια μοντέλα και δεν θα βγάλουν σύντομα πινακίδες ιστορικού, ενώ δεν είναι και ό,τι καλύτερο για daily commuting, καλύτερα μια Ε46 ή μια Ε8x ή Ε9x που είναι απολύτως σύγχρονα αυτοκίνητα και μπορείς να τα χαίρεσαι κάθε μέρα, ενώ και οι τιμές τους είναι πολύ καλές γι' αυτό που είναι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#609561 Για εμένα μία Ε36 318is (1,8 143 άλογα) ή 320i (αν αντέχεται το δίλιτρο). Έχει κάποιες βασικές ανέσεις (AC για μένα, που δεν μπαίνει εύκολα εκ των υστέρων, ηχοσύστημα βάζεις ότι θέλεις) και ένα βασικό επίπεδο ασφάλειας (ABS, αερόσακους και συνήθως εικονίτσα :lol: ) και απ΄ότι θυμάμαι δεν είναι ιδιαίτερα πιο ακριβές από μία Ε30. Απλά νομίζω μία Ε36 είναι πιο εύκολη στην καθημερινότητα... Η 1,8 έχει 300 ευρώ τέλη και σχετικά χαμηλό τεκμήριο και νομίζω, επειδή το αμάξι είναι σχετικά ελαφρύ (κάπου 1200-1250 κιλά), συν το ότι η ανάρτηση δεν είναι ρυθμισμένη για το μέγιστο κράτημα ( :shifty: :innocent: ) θα είναι αρκετά διασκεδαστική, ακόμα και ως απλή 118i...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#609567 Δεν εννοούσα να έχεις την Ε30 για καθημερινο...
Ούτε με Ε36 θα το έκανα αυτό.
Αν μιλάμε για 3αρα coupe με καθημερινή χρήση προσωπικά θα διάλεγα μια Ε46 coupe ,ιδανικά εξακύλινδρη 2.0 ή 2,2.
Υπάρχουν αρκετές ,μερικές σε άψογη κατάσταση.
Επίσης εχω βρει μια φοβερη Ε30 318is με 40.000km σαν καινούρια ,αλλά δε πουλιέται..
Άβαταρ μέλους
By markvag
#609613 Ναι μωρέ, απλά επειδή κι εμένα μου μπαίνουν ώρες ώρες κάτι σκέψεις για κανένα φθηνό fun car το έχω σκεφτεί πολλές φορές... :s_blush Και επειδή θα ήθελα να μπορώ να το οδηγώ με ΣΧΕΤΙΚΗ άνεση και ασφάλεια και καθημερινά, θέλω κάτι που να έχει AC, ABS τουλάχιστον. Με βάση το τι σκέφτομαι θα ήμουν προσωπικά μεταξύ μίας Ε36 και ενός ΜΧ5... :s_blush

Η Ε46 επειδή βάρυνε αρκετά και δεν είχε καλό μοτέρ κάτω από 2λίτρα για εμένα φεύγει από τις επιλογές... Μία χειροκίνητη 6κύλινδρη 2,2 βέβαια Ε46 είναι εξαιρετική! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#609628 https://www.car.gr/22858829-bmw-z3-face ... -6cylinder

Ελ φουτουρο κλασικο δεν είναι αλλά πολύ σπάνιο πτηνό.