Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#609297 Τώρα, να πω ότι το έχω ερωτευθεί το φορτηγό αυτό;;; :inlove: Θα το πω... :inlove:

Όσο για τις τιμές, νομίζω πως οφείλεται σε κάποιον βαθμό στο ότι χρησιμοποιούνται πολύ απ' όσο ξέρω σε dragster και γενικώς σε διάφορες μετατροπές... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#609310
markvag έγραψε:Τώρα, να πω ότι το έχω ερωτευθεί το φορτηγό αυτό;;; :inlove: Θα το πω... :inlove:

Όσο για τις τιμές, νομίζω πως οφείλεται σε κάποιον βαθμό στο ότι χρησιμοποιούνται πολύ απ' όσο ξέρω σε dragster και γενικώς σε διάφορες μετατροπές... :hmmm:
Δεν είναι μόνο αυτό, για πολλούς είναι και μέσο συμμετοχής σε φεστιβάλ εκδηλώσεις κλπ, η νοσταλγία είναι έντονη, πολλοί μεγάλωσαν με τέτοια φορτηγά που είχε ο πατέρας τους ή ο παππούς τους και μην ξεχνάμε ότι η κουλτούρα των pick up είναι πολύ δυνατή στις ΗΠΑ ιδίως στον νότο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By edmond
#616693 New entry στον στόλο απο αρχές Οκτώβρη.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Το εργαλjείο απλά δεν παίζεται!!
Επί 13 συναπτά οδηγώ το προηγούμενο μοντέλο(sprinter 413cdi σασί-κόφα) και ετούτο εδώ μου φαίνεται σαν απο άλλο πλανήτη. Για πολλές κλάσεις πάνω.
Εν συντομία: 313cdi με τα γνωστά 2143cc, 129 αλόγατα, 6άρι θεόμακρο σασμάν, 4,3m μήκος καρότσας, 2.55m ύψος(θέλαμε όριο 2.70m για να περνά την ΑΟ με 2,80€), 3,5t μεικτό-->όχι Γ' κατηγορίας δίπλωμα δηλαδή, ούτε ταχογράφος, ούτε απαγορεύσεις σε διόδια κτλ.
Μοντέλο 3ος/14, euro5(απαραίτητο για Αθήνα), 167.000km.
Το αμάξι είχε και χαρτιά απο γερμανικό ΚΤΕΟ, έτσι είχαμε έναν μπούσουλα περί πραγματικών ή όχι χλμ. Υπόψιν ότι το αμάξι καθόταν στην μάντρα εδώ στην Ελλάδα 1 χρόνο. Τσιμπημένη η τιμή του, γι' αυτό ίσως δεν το πλησίαζε κάποιος, ωστώσο αν κρίνω και απο την κατάσταση των φθηνότερων που βρίσκαμε ακόμα και εδώ Αθήνα, μάλλον τσάμπα μας ήρθε :)
Απο λαμαρίνες είναι απείραχτο, άβαφο τελείως. Το ίδιο άψογη είναι και η μηχανική του κατάσταση. Για χάρη του πήγαμε 2 φορές έξω απο την Κατερίνη απ' όπου και ο μαντράς για να γίνει το deal. Μια για να το δούμε συνοδεία φαναρτζή και μια για τα χαρτιά.
Έγινε το απαραίτητο service και αμέσως μπήκε on duty. Σημείωση: το μοτέρ φαίνεται να είναι το ίδιο τόσα χρόνια που το φοράει η Mercedes ακόμα και στα επιβατικά της, μόνο ίδιο δεν είναι όμως όπως με διαβεβαίωσε ο σχετικός μάστορας.
Το πάτημα του απλά δεν το φτάνει κανένα. Κάπου απο μακριά το κοιτάζει το Transit. Καλά, για κάτι PSA, Renault και λοιπές...μετριότητες ούτε λόγος. Όλες οι λειτουργίες του, απο τα χειριστήρια μέχρι ανοιγόκλειμα πορτών είναι...εμπειρία :lol: . Συγκεκριμένα η λειτουργία του συμπλέκτη, με έχει αφήσει άφωνο, μην πω κάτι άλλο :lol: . Τέτοια προοδευτικότητα ασχέτως φορτίου σε συνδυασμό με την ελαφρότητά του, ούτε σε ΙΧ ξέρωγω. Σε κάνει να ξεχνάς τα αυτόματα. Εντάξει, καταλάβατε τι θέλω να πω :roll:
Τρεχαλατζίδικο γενικώς, φτάνεις τα 120 και δεν το πιστεύεις! Το πάτησα μια φορά μέχρι τα 160 και δεν χαμπάριασε, αθόρυβο τελείως. Οι 129 ίπποι μπορεί να φαίνονται οριακοί για πρπ 2,5t απόβαρου, στην πράξη όμως είναι επαρκέστατοι. Η κατανάλωση έχει στρογγυλοκάτσει στα 10lt χωρίς καμία απολύτως προσπάθεια οικονομίας. Απλά ακολουθώ την ροή με ΙΧτζίδικες ταχύτητες έχοντας ξεφύγει βέβαια απο τις πιο...φορτηγατζίδικες που μου επέβαλε εξάλλου ο ρουφιαν... εχμ ο ταχογράφος θέλω να πω :iconcool:
Κάποια περιφεριακά gadget όπως κάμερα οπισθοπορείας, εργοστασιακό GPS, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού, ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ ηχοσύστημα, απλά απογειώνουν την όλη διαδικασία. :metalo: Ο εργοδότης μου μάλιστα, μου πρότεινε μείωση αποδοχών μιας και με βλέπει να παράγω το ίδιο έργο με σαφώς λιγότερο κόπο :ninja: :lol: :lol:
Εν κατακλείδι, φτιάχνουν αμαξάρες οι πσταράδες οι Mercedαίοι. Σ' αυτές τις κατηγορίες άντε μέχρι Atego ξέρωγω είναι άπιαστοι. Απο εκεί και πάνω βέβαια μπαίνουν και άλλοι σοβαροί παίχτες μέσα κυρίως απο Σκανδιναβία μεριά :s_wink
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#616696 καλα χλμ να εχεις Εντμοντ.
Δεν εχω εμπειρια απο τετοια οχηματα,αλλα ενα τρανζιτ που εχουμε για πρακτορεια και τωρα τελευταια χρειαστηκε να το οδηγησω,μου αφησε κακιστες εντυπωσεις η πισω αναρτηση,πηδαει αδικαιολογητα ακομα και σε μικρες ανωμαλιες.Καινουριο αγορασμενο,σερβις σε αντιπροσωπεια τα πρωτα χρονια,εχει μονο καπου 90κ χλμ
Βενζινη ειναι 2λιτρο αποτι ξερω,αρκουντως δυνατο παντως το μοτερακι,ακομα και αρκετα φορτωμενο.
Αυτο εδω το μοντελο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#616699 Καλά χιλιόμετρα. Δεν είναι τυχαία η παντοκρατορία της Mercedes στην κατηγορία. Αναρωτιέμαι αν το αδελφάκι μέχρι πρότινος από την VW είναι εξίσου καλό. Διαφορετικό μοτέρ σασμάν νομίζω μόνον.
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Crafter
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#616700 Καλά χιλιόμετρα και ξεκούραστα!

Ωραίο μέσα!

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#616702
dimviii έγραψε:Βενζινη ειναι 2λιτρο αποτι ξερω,αρκουντως δυνατο παντως το μοτερακι,ακομα και αρκετα φορτωμενο.
Αυτο εδω το μοντελο.
Εικόνα


2.3 IIRC το φατσοσηκωμένο τράνζιτ, είχα καβαλήσει κι εγώ ένα ακριβώς ίδιο για μερικά φεγγάρια το μακρινό 2011.
Επιβεβαιώνω ότι πήγαινε καλά.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#616704 ναι ψαχνωντας οντως ειναι 2,3 λιτρα,για αυτο το βρηκα ψυχωμενο για 2λιτρο :lol:
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#616706
HighFidelity έγραψε:Καλά χιλιόμετρα. Δεν είναι τυχαία η παντοκρατορία της Mercedes στην κατηγορία. Αναρωτιέμαι αν το αδελφάκι μέχρι πρότινος από την VW είναι εξίσου καλό. Διαφορετικό μοτέρ σασμάν νομίζω μόνον.
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Crafter

Το αδερφάκι από τη φάου βε είναι για κλωτσιές σε βάθος χρόνου. Τρελλά θέματα αξιοπιστίας. Επίσης πολλά σπριντεράκια ενώ είναι κλάσεις ανώτερα από τον ανταγωνισμό έχουν σωβρακοποιηθεί λόγω κακής συντήρησης είτε από τη μεριά των ιδιοκτητών είτε από ασχετοσύνη των συνεργείων. Σε γενικές γραμμές τα δύο πιο εξαιρετικά χαρακτηριστικά της σειράς των Sprinter είναι η αίσθηση πως οδηγείς ένα μεγαλό καλό επιβατικό (πράγμα που δεν το έχει πλησιάσει ο ανταγωνισμός χρόνια τώρα) και από την άλλη οι αμέτρητες εκδόσεις που έχει. Κυριολεκτικά χάνεσαι από τις επιλογές μήκους, κινητήρων, τοννάζ, χώρου φόρτωσης ή θέσεων σε περίπτωση λεωφορείου.
Τέλος σε σχέση με αυτά που είπε ο edmond (καλά χιλιόμετρα αγαπητέ :s_howdy ) πρόσθεσε την ακόμη καλύτερη αίσθηση στις εκδόσεις λεωφορείων παρ όλη την ύπαρξη κόφτη στα 100 που περιορίζει τη χαρά ειδικά αν οδηγείς 519 ή ακόμη καλύτερα 524.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#616720
dimviii έγραψε:ναι ψαχνωντας οντως ειναι 2,3 λιτρα,για αυτο το βρηκα ψυχωμενο για 2λιτρο
Τι έχετε υγραέριο ή χτυπάτε 30 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#616748
Dimsabas έγραψε:
dimviii έγραψε:ναι ψαχνωντας οντως ειναι 2,3 λιτρα,για αυτο το βρηκα ψυχωμενο για 2λιτρο
Τι έχετε υγραέριο ή χτυπάτε 30 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα;

δεν πρεπει να καιει τοσο πολυ.Δεν το εχω μετρησει,αλλα 2-3 μερες που το οδηγησα συνεχομενα,δεν ειδα τον δεικτη να κατεβαινει σημαντικα.
Μετα τον Μητσο, ουτε 2,3 τρανζιτ βενζινη με 1,5 τονο φορτιο,και σταματα ξεκινα σε πρακτορεια δεν σου κανει εντυπωση. :lol:
Μητσος,η πιο γρηγορη βελονα βενζινης που εχω δει. :rtfm: