Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#608464
Govus έγραψε:Ίδια ποσά ή μειωμένα κατά περίπτωση βλέπω :hmmm: ...

Να κάνουμε την άσκηση για την πιο δημοφιλή κατηγορία, τα 17Κ ΛΤΠΦ.
-Πριν: 17Κ*8%=1360€
-Μετά: 14Κ*4%+3Κ*30%=560€+900€=1460€
Δεν ξέρω αλλού αν είναι μειωμένα, αυτό είναι αυξημένο.
Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο έγινε η αλλαγή, εκτός αν μιλάμε μόνον για τα πολύ ακριβά, που έπρεπε να φθηνήνουν για κάποιο λόγο που μου διαφεύγει.
:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#608530 Είναι κίνητρο για να αγοράσει ο κόσμος αμάξια με όλα τα συστήματα ασφαλείας, εξοπλισμό κτλ, αντί για τις βασικές εκδόσεις. :-)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#608532
Anonymous Founder έγραψε:Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο έγινε η αλλαγή, εκτός αν μιλάμε μόνον για τα πολύ ακριβά, που έπρεπε να φθηνήνουν για κάποιο λόγο που μου διαφεύγει.
:s_dunno


Γιατί το πρόβλημα της Ελληνικής οικονομίας ήταν ότι τα ακριβά αυτοκίνητα ήταν υπερβολικά ακριβά. :rtfm:

Τι θες τώρα;; Να γίνουμε σοβιετία;; :x Όλοι με Λάντα να κυκλοφορούμε;;; :x Αυτό θέλεις;;; :x
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608536 Το πρόβλημα του τωρινού συστήματος είναι ότι για μισό ευρώ επιπλέον στην αξία του αυτοκινήτου --> το τέλος ταξινόμησης αλλάζει κλίμακα --> αυξάνεται η τιμή του αυτοκινήτου τελείως δυσανάλογα.

Αυτό που παρουσιάζεται σαν πρόταση (δεν νομίζω ότι είναι τελικό) είναι σωστό σαν λογική (επιβαρύνεσαι επιπλέον φόρο αναλογικά με την επιπλέον αξία) αλλά δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη υλοποίηση.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#608546 Σωστός. Με τις αλλαγές, δεν τιμωρείσαι αν θέλεις να βάλεις 1-2 εξτρά, αλλά από ό,τι έχω δει, είναι λίγο πιο ακριβό από το προηγούμενο. Εξακολουθώ βέβαια να μην καταλαβαίνω την αβάντα στα ακριβά άνω των 25Κ, ή μάλλον μια χαρά την καταλαβαίνω...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#608570
EDDIE_147 έγραψε:Το πρόβλημα του τωρινού συστήματος είναι ότι για μισό ευρώ επιπλέον στην αξία του αυτοκινήτου --> το τέλος ταξινόμησης αλλάζει κλίμακα --> αυξάνεται η τιμή του αυτοκινήτου τελείως δυσανάλογα.

Αυτό που παρουσιάζεται σαν πρόταση (δεν νομίζω ότι είναι τελικό) είναι σωστό σαν λογική (επιβαρύνεσαι επιπλέον φόρο αναλογικά με την επιπλέον αξία) αλλά δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη υλοποίηση.


Σύμφωνοι, απλά δεν νομίζω πως αυτό ήταν το πρόβλημα της χώρας... Ιδίως αν τα αυτοκίνητα που αγοράζουν οι περισσότεροι επιβαρυνθούν...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608572 ΙΜΟ στόχος ενός τέτοιου μέτρου είναι να βγάζει περισσότερα λεφτά το κράτος μακροπρόθεσμα (μακροπρόθεσμα --> με ωφέλιμο τρόπο για την οικονομία).

Η λογική του 2010-2015 ήταν τελείως βραχυπρόθεσμη (ρίξε τσεκούρι και ότι αρπάξουμε εφέτο --> για του χρόνου χεστήκαμε // εισπράξαν αυξημένους φόρους μια χρονιά και την επόμενη κατέρρευσε η αγορά αυτοκινήτων --> WIN).
Οπότε αν το νέο μέτρο οδηγεί σε αύξηση πωλήσεων --> αύξηση εσόδων του κράτους μακροπρόθεσμα τότε θα είναι πετυχημένο.

Πχ ακριβά αυτοκίνητα: αν αυξηθούν οι πωλήσεις νέων premium εις βάρος μτχ premium (λόγω μειωμένου τέλους ταξινόμησης) τότε στο γινόμενο το κράτος μπορεί να εισπράτει περισσότερα.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#608575 Εγώ πάντως σπάω πολλή πλάκα με τους δημοσιογράφους που βάζουν ό,τι νούμερα να 'ναι :lol: :

https://www.capital.gr/tax/3386259/idou ... -gia-ta-ix

Περισσότερο δε από τα διάφορα τραγελαφικά περί ΕΦΚ, προερχόμενα από διαχρονικά μαθητευόμενους μάγους-υπουργούς, θα με ανησυχούσε το εξής :
Τα ποσοστά του Τέλους Ταξινόμησης θα αυξάνονται σε ποσοστό 10% για κάθε επιπλέον 20 γραμμάρια CO2 για οχήματα με εκπομπές CO2 από 120 γρ και άνω.


Προετοιμαστείτε για μπάχαλα με τους εκτελωνισμούς, τους τιμοκαταλόγους και τις φορολογικές δηλώσεις :s_biggrin ...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608576 Αυτό με τα CO2 ισχύει και σήμερα.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#608578 Συγγνώμη, δεν το γνώριζα (με μπέρδεψε το "ΘΑ" :lol: ) ...
Τελευταία επεξεργασία από Govus και 09 Οκτ 2019, 16:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#608579
EDDIE_147 έγραψε:ΙΜΟ στόχος ενός τέτοιου μέτρου είναι να βγάζει περισσότερα λεφτά το κράτος μακροπρόθεσμα (μακροπρόθεσμα --> με ωφέλιμο τρόπο για την οικονομία).

Η λογική του 2010-2015 ήταν τελείως βραχυπρόθεσμη (ρίξε τσεκούρι και ότι αρπάξουμε εφέτο --> για του χρόνου χεστήκαμε // εισπράξαν αυξημένους φόρους μια χρονιά και την επόμενη κατέρρευσε η αγορά αυτοκινήτων --> WIN).
Οπότε αν το νέο μέτρο οδηγεί σε αύξηση πωλήσεων --> αύξηση εσόδων του κράτους μακροπρόθεσμα τότε θα είναι πετυχημένο.

Πχ ακριβά αυτοκίνητα: αν αυξηθούν οι πωλήσεις νέων premium εις βάρος μτχ premium (λόγω μειωμένου τέλους ταξινόμησης) τότε στο γινόμενο το κράτος μπορεί να εισπράτει περισσότερα.


Δεν αντιμετωπίζεται το θεμα με το μετρητο όμως που φευγει από την χωρα επηδη δεν παραγουμε αυτοκίνητα καθολου. Αυτό μετα από μερικα χρονια θα γινει μπούμερανγκ και μπορει να οδηγησει ακομα και σε εξαφανιση της χωρας. Επισης σε μια χωρα με 6 εκατ αυτοκίνητα τι νοημα εχει να φερεις από εξω ακομα περισσοτερα?
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608580 Καλά δεν υπάρχει περίπτωση να πάμε ποτέ πάνω από 200.000 αυτοκίνητα ( :ninja: ), οπότε δεν νομίζω ότι έχουμε τόσο μεγάλο κίνδυνο.

@Govu
σαν καταναλωτής δεν υπολογίζεις κάτι επιπλέον.
Αυτόματα βγαίνουν αυτά ανά εμπορικό κωδικό από την κάθε εταιρεία.
Εσένα σου λένε μόνο τη λυπητερή.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#608582
EDDIE_147 έγραψε:@Govu
σαν καταναλωτής δεν υπολογίζεις κάτι επιπλέον.
Αυτόματα βγαίνουν αυτά ανά εμπορικό κωδικό από την κάθε εταιρεία.
Εσένα σου λένε μόνο τη λυπητερή.

Μιας και υπάρχουν ΛΤΠΦ στα σάιτς των εμπόρωνε, θα ήταν μιας πρώτης τάξης ευκαιρία να κάνουμε μερικές ενδεικτικές συγκρίσεις του "πριν" με το "μετά", για να διαπιστώσουμε αν ΟΝΤΩΣ μιλάμε για ελάφρυνση, κίνητρο ή (άλλη μια...) παπάτζα εντυπωσιασμού :innocent: ...
Άβαταρ μέλους
By scrat
#608604 Οι τιμές που έχουν φτιάξει οι δημοσιογράφοι στους πίνακες είναι λάθος, κυρίως γιατί στην αλλαγή κλίμακας (π.χ. 17000) υπολογίζουν στον παλιό ΦΤ την προηγούμενη κλίμακα και όχι την αμέσως επόμενη.

Έκανα μια γρήγορη καμπύλη στο Excel και βγαίνει κάπως έτσι:

Εικόνα