Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#596837
224v έγραψε:Με ξάφνιασε αυτό το σκαρί...είναι νέα μόδα αυτά η το βγσλε μια εταιρία??Εικόνα

Στάλθηκε από το SH-Z01 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

σαν κατι expedition μοιαζει..

η κακογουστια
Άβαταρ μέλους
By gakost
#598145 https://www.protothema.gr/greece/articl ... -epivates/

Καλά τι σαπιοκάραβα κυκλοφορούν ακόμα; Η εταιρεία και ο καπετάνιος δεν το ήξεραν/είχαν καταλάβει; Δεν έχουν ευθύνες δηλαδή;
Άβαταρ μέλους
By DAP
#598169 :hmmm: Δευτερο μολις ταξειδι; Καταγγελια επιβατων για ρωγμες στο πυθμενα (!!!) του πλοιου;
Ποιος αλλος κανει αυτη τη γραμμη; :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#598174 Δύτης είδε τις ρωγμές στο πυθμένα του πλοίου, οι επιβάτες λίγο δύσκολο :)
Άβαταρ μέλους
By DAP
#598175
Andreasdik έγραψε:Δύτης είδε τις ρωγμές στο πυθμένα του πλοίου, οι επιβάτες λίγο δύσκολο :)


Ακριβως....ΤΙ να ειδαν αραγε οι επιβατες που δεν ειχαν εκ των πραγματων προσβαση στα υπογεια και χρειαστηκε ΚΑΙ δυτης να ερευνησει;
Ας περιμενουμε και θα δουμε......
Άβαταρ μέλους
By drdino
#598184
DAP έγραψε::hmmm: Δευτερο μολις ταξειδι; Καταγγελια επιβατων για ρωγμες στο πυθμενα (!!!) του πλοιου;
Ποιος αλλος κανει αυτη τη γραμμη; :innocent:



M'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι, κι εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου στην αρχή. Διαβάζοντας όμως λίγο στα διαδικτυακά στέκια (Μαζουτheads, 2προπέλεςforum κλπ), είναι υπαρκτό το ζήτημα. Εδώ κι η ανακοίνωση: http://hcg.gr/node/20797

Λένε μήπως χτύπησε σε ξέρα ανοιχτά της Σαντορίνης, κι όντως στο AIS έχει κάτι απότομες αλλαγές ταχύτητας στην περιοχή (ξέρα Mansell, βέβαια αυτή είναι πολύ κοντά στο Ασπρονήσι, αλλά δεν ξέρω πόση ακρίβεια δίνει το GPS σε εκείνο το σημείο):
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Έψαξα να δω κανένα άλλο πλοίο πώς περνάει από κει αλλά δεν βρήκα παρόμοιο δρομολόγιο. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#598728 https://www.zougla.gr/greece/article/diaroi-petreleoidon-se-akinitopimena-plio-sti-8ira

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με το Λιμενικό, ο εξουσιοδοτημένος Επιθεωρητή Κ.Γ.Ε. PARIS MOU Σύρου, με τη συνδρομή δύο επιθεωρητών - ναυπηγών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά προχώρησαν σε επιθεώρηση το πλοίου. Από τις έρευνες διαπιστώθηκαν σημαντικές ελλείψεις και παρατηρήσεις στον τομέα των Δ.Σ. SOLAS, LOAD LINES, MLC 2006, MARPOL & ISM CODE οι οποίες δικαιολογούν την κράτηση του πλοίου, και από την οικεία Λιμενική Αρχή κινήθηκε η διαδικασία επιβολής ποινικών και διοικητικών κυρώσεων.


Ωραία πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#598730 Αν προσέκρουσε όντως σε ξέρα, δικαιολογείται κάτι τέτοιο. Αλλιώς, πώς διάβολο απέπλευσε;
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#598758
drdino έγραψε:Έψαξα να δω κανένα άλλο πλοίο πώς περνάει από κει αλλά δεν βρήκα παρόμοιο δρομολόγιο. :hmmm:


Σημάδι τον έβαλε. :superman:
Εικόνα



Άβαταρ μέλους
By kostis20
#606760 Φωτιά στο Olympic Champion...Έχει δέσει στην Ηγουμενίτσα.Κρίμα ,πολύ ωραίο καράβι.Ελπίζω να μην έχουμε θύματα...
Κάτι δε κάνουν καλά εκεί στην ΑΝΕΚ.... :( :thumbsdown:
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#606784 3η φωτιά δεν είναι αυτή σε πόσα, 5-6 χρόνια;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#606928 Δεκέμβρη του 2014 κάηκε το Norman Atlantic ,πέρυσι το Σεπτεμβριο εγινε το περιστατικό με το Ελ.Βενιζέλος οπότε ναι είναι το τρίτο περιστατικό πυρκαγιάς σε 5 χρόνια.
Καλά χθες ήταν και πολύ τυχεροί γιατί έγινε έξω από το λιμάνι.
Χθες πάντως δεν ήταν καλή μέρα γιατι είχε περιστατικό και το Πρέβελης :(
https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/21 ... is-siteias
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#607224 Βασικά τωρα διάβασα κάπου οτι απο το 2012 έχουν σημειωθεί 5 πυρκαγιές σε πλοία ιδιοκτησίας ή διαχείρισης ΑΝΕΚ. ( Κρήτης ΙΙ, Ιεράπετρα Λ., Norman Atlantic, Ελ. Βενιζέλος, Olympic Champion.
:hmmm: :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#607293 Ετσι ειναι...αφου Ο «σατανάς» λουφάζει στα πλοία της κρητικής ΑΝΕΚ. Το «αόρατο» χέρι που τους βάζει φωτιά.
:lol:

To ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ πηρε φωτια στο φουγαρο καθοδον για επισκευες, χωρις επιβατες/φορτιο. Κρητη ΙΙ, Βενιζελος κι απ' οτι φαινεται και το Olympic Champion απο βραχυκυκλωμα σε φορτηγο ψυγειο (οχι απο συστημα του πλοιου). Και στις δυο αυτες περιπτωσεις το γεγονος οτι η φωτια περιοριστηκε απο το πληρωμα και τα πλοια επεστρεψαν στο λιμανι δειχνει καλη οργανωση, εκπαιδευση και αντιδραση απο τα πληρωματα τους. Τετοια περιστατικα μικροτερης εκτασης γινονται πολυ συχνα σε αυτου του τυπου τα πλοια...

Το Norman Atlantic δεν ηταν ουτε ιδιοκτησιας, ουτε διαχειρησης της ΑΝΕΚ, αλλα ηταν ναυλωμενο απο την ΑΝΕΚ. Η ευθυνη της περιοριζεται βαση και του πορισματος στα παρακατω:
6.1.2 ANONIMI NAFTILIAKI EFTERIA KRITIS S.A.
004/2015-06 For the registration of passengers, the use of the surname indicated in the identity card is recommended;
004/2015-07 A detailed list of the cargo to be loaded shall be provided in advance, considering the ship operational features, including size, weight and any other technical requirements (including the notification of the exact number of trucks that would require connection to the vessel’s electrical power etc…) so that the loading plan can be prepared before the departure;
004/2015-08 The complete list of passengers shall be provided before the departure, pursuant to the regulation in force, so that the Captain can ascertain that the number of passengers embarked doesn’t exceed the number allowed;

Σχετικα με το δευτερο αποτελει μεγαλο προβλημα και στα κοντεινερ γιατι απλουστατα δεν υπαρχει τροπος να ελεχθει απο το πληρωμα αν το περιεχομενο των κοντεινερ συμπιμπτει με τις φορτωτικες..ουτε το βαρος πολλες φορες δεν ειναι σωστο!