Lalfamaz έγραψε:http://autographos.blogspot.com/2014/01/lancia-beta-hpe.html?m=1Ωραίο άρθρο
< Note >
< Note >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Μια μάρκα που ανταγωνιζόταν Μερκεντέ έφτασε να ισοδυναμεί με ένα B segment μοντέλο (Υ).
Θεωρώ δεδομένο ότι αν εξαγοραζόταν από οποιοδήποτε Γερμανό θα είχε μια χαρά πορεία.
Επίσης κατά ταπεινή μου γνώμη το Lancia = Deltones, Group B, λοιπά αγωνιστικά θηρία είναι αποπροσανατολιστικό.
Η Lancia έχει γράψει ιστορία πολύ πριν ασχοληθεί με τα ράλι.
sknipper έγραψε:H Lancia είχε ιστορία, σχεδιασμό, κινητήρες, πολυτέλεια κλπ. Φυσικά και υπήρχαν θέματα σκουριάς και έλλειψης αξιοπιστίας σε εποχές που οι γερμανοί ήταν δυνατοί και οι ιάπωνες ανεβαίναν αλλά άνετα χωρούσε στο πλάνο μια Fiat (απλό καθημερινό)- AlfaRomeo (σπορ)- Lancia (premier) αλλά κάπου δεν το χειριστήκαν καλά. Η VAG το κατάφερε με Audi-VW-Skoda-Seat να πλασάρει όχι 3 αλλά 4 παραλλαγές/κατευθύνσεις.
φρουτακια που κερδιζουν https://tychebets.com/froutakia
Πολύ ενδιαφέρον σημείο που θίγεις. Θεωρώ ότι η Lancia είχε το δυναμικό να αναπτυχθεί σε μια πραγματικά premium μάρκα, αλλά η διαχείριση της Fiat Group δεν είχε την ίδια επιτυχία όπως η VAG με την τετράδα Audi-VW-Skoda-Seat. Ίσως να ήταν ζήτημα χρονισμού, ή έλλειψης σαφούς στρατηγικής και επενδύσεων σε κρίσιμους τομείς όπως η τεχνολογία και η ποιότητα κατασκευής
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα