- Προηγούμενη
- 782 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 5 από 53
- 1 ,
- 2 ,
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8
- ...
- 53
- Επόμενο
Α, το βρήκα
Προφανώς και οποιαδήποτε μορφή χιονιού (ακόμα και η "παγωμένη") έχει καλύτερο συντελεστή, λόγω υφής του ίδιου του χιονιού. Αλλά γενικά μιλώντας, σε σύγκριση υπό Κ.Σ. (π.χ. ίδια λάστιχα) στον πάγο θα πρέπει να είμαστε 2 και 3 φορές πιο προσεκτικοί.
Όσο για το αν σπάει ο πάγος από το βάρος (χωρίς αλυσίδες ή καρφιά, που αυτό ακριβώς κάνουν και προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση), αυτό μπορεί να συμβεί μόνο αν μιλάμε για πάγο μερικών nm ή ετοιμόθραυστο πάγο, και νομίζω ότι θα πρέπει να μιλάμε για μεγάλες διαφορές βάρους π.χ. πάνω από τόνο, μεταξύ οχημάτων για να έχουμε κάποια αισθητή διαφοροποίηση....
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
ΥΓ: Ακόμα και οσα άρματα που φέρουν λαστιχένια πελματα, έχουν ειδικά πελματα πάγου που μπαίνουν στις ερπύστριες σε τέτοιες περιπτώσεις.
Nokia 730 & Tapatalk
Έχοντας εμπειρία απο nokian και απο ultagrip, τα ultagrip του χρόνου θα τα αλλάξω με nokian. Νομίζω υπερέχουν.
Υδρολισθιση αυτοκινητου λεμε οταν το ελαστικο δε μπορει να διωξει αρκετο νερο ωστε να βρει ασφαλτο και να πιασει κατω, και στην ουσια παταμε πανω σε υγρο νερο.
Εδω εχουμε ελαχιστο νερο, δε τιθεται καν θεμα απαγωγης. Το θεμα ειναι οτι οταν εχουμε νερο πανω σε ασφαλτο εχουμε μια αξιοπρεπη τριβη (αρκει το λαστιχο μας να "σκαβει" αρκετα το νερο ωστε να βρει την ασφαλτο), ενω οταν εχουμε εστω ελαχιστο νερο πανω σε παγο εχουμε μηδαμινη τριβη.
Βοηθάνε πολύ στο να φεύγει αυτό το επιφανειακό νερό και οι πολλές ζικ-ζακ γραμμές που έχει το πέλμα.
Αν είναι περισσότερο το νερό, την πρόσφυση στον πάγο την δίνουν οι μυτερές γωνίες από τα τακούνια των χιονολάστιχων.
Υπάρχουν και σπρέι που ψεκάζεις το λάστιχο και μετά κολλάει και δεν γλιστράει στο χιόνι για 10-20 χιλιόμετρα.