drdino έγραψε:Για την Αντωνιάδου δεν έχουμε αναφορά; Περίεργο.
http://www.nostimonimar.gr/aristos-na-s ... i-nekroys/
https://www.ellinikahoaxes.gr/2019/09/1 ... ntoniadoy/
Tί εννοείς δεν έχουμε αναφορά, ακριβώς το προηγουμενο ποστ σου Με μπζαγμένες πληροφορίες, όχι τπτ ασιμοφσκια κοπυ παστε
ΓΑΤΑΚΙ
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
mirage έγραψε:Σοφίστικεϊτιντ επιστημόνισσα στην ΝΑΣΑ. Α ΡΕ ΠΑΣΟΚΑΡΑ
Στο φεγγάρι θα ήμασταν τώρα, αν δεν ήταν αχάριστος αυτός ο λαός!
Πούστη χάρε!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Να δούμε τί έκανε και πριν το πτυχίο
< Note >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
https://www.telegraph.co.uk/news/2019/0 ... ng-worked/
Τι άλλο.θα δούμε σε αυτή τη χώρα...
< A3003 >
.
Ψέμματα : μας υπενθυμίζει ότι εκεί είμαστε.
Εμένα προσωπικά η απόφαση αυτή με έβγαλε από ένα δίλημμα.
melos86 έγραψε:Τι λεει επιγραμματικα η αποφαση του ΣτΕ για τα θρησκευτικα?
http://www.avgi.gr/article/10813/102170 ... eskeutikon
1000 φορες χρησιμοτερο θα ηταν αντι των θρησκευτικων (που ουτως η αλλως ειτε κοιμομασταν ειτε καναμε αλλα μαθηματα που δεν ειχαμε προλαβει την προηγουμενη) να υπηρχε μαθημα Κυκλοφοριακης Αγωγης η ακομα ακομα Σεξουαλικης Διαπαιδαγωγησης!
Απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν τα παραπανω 1000 φορες θα προτιμουσα την ελευθερη ωρα!
mousatos έγραψε:melos86 έγραψε:Τι λεει επιγραμματικα η αποφαση του ΣτΕ για τα θρησκευτικα?
http://www.avgi.gr/article/10813/102170 ... eskeutikon
Άσχετα με το βλήτο που έγραψε τον τίτλο του άρθρου της Αυγής (για να δημιουργήσει εντυπώσεις σε όσους εντυπωσιάζονται εύκολα ούτως ή άλλως...), διάβασε κανείς το ίδιο το άρθρο για να δει ΟΛΟ το περιεχόμενο της ΝΕΑΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΗΣ απόφασης του Σ.τ.Ε. για τα θρησκευτικά κλπ. κλπ. ...;
Σύμφωνα με το ΣτΕ, οι ετερόδοξοι, αλλόθρησκοι ή άθεοι μαθητές έχουν δικαίωμα πλήρους απαλλαγής από το μάθημα με την υποβολή σχετικής δήλωσης, η οποία θα μπορούσε να γίνει με μόνη την επίκληση λόγων θρησκευτικής συνείδησης. Η δε Πολιτεία οφείλει, εφόσον συγκεντρώνεται ικανός αριθμός μαθητών που απαλλάσσονται, να προβλέψει τη διδασκαλία ισότιμου μαθήματος προκειμένου να αποτραπεί ο κίνδυνος «ελεύθερης ώρας». Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, τα επίδικα προγράμματα σπουδών, όπως προκύπτει από τους σκοπούς και το περιεχόμενό τους, δεν αποβλέπουν στην ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των ορθόδοξων μαθητών, διότι τα μεν προγράμματα του δημοτικού και του γυμνασίου δεν περιέχουν ολοκληρωμένη -και διακριτή έναντι άλλων δογμάτων και θρησκειών- διδασκαλία των δογμάτων, ηθικών αξιών και παραδόσεων της ορθόδοξης εκκλησίας, το δε πρόγραμμα του λυκείου είναι αποσυνδεδεμένο από τη διδασκαλία αυτή.
Αντιθέτως, δίδεται ιδιαίτερη έμφαση είτε στην προβολή στοιχείων κοινών με τη διδασκαλία άλλων δογμάτων και θρησκειών (δημοτικό-γυμνάσιο) είτε στη διδασκαλία διαφόρων ηθικών και κοινωνικών ζητημάτων, τα οποία είτε είναι αντικείμενο κυρίως άλλων μαθημάτων (δημοτικό-γυμνάσιο) είτε είναι άσχετα ή και αντίθετα με την ορθόδοξη χριστιανική διδασκαλία (λύκειο).