Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#605125
kantoniou έγραψε:
JBT έγραψε:άρα μιλάμε για έναν οδηγό της (καλής ενδεχομένως) σειράς και τελικά τίποτε το πραγματικά αξιόλογο

εάν κάτι τέτοιοι θέλουν να γίνουν οι καλύτεροι όλων των εποχών και άλλα τέτοια φεδρά που λεγόντουσαν τότε, ας κρατήσουν μικρό κεσεδάκι...

:s_bye

Ε, καλα. Μιλαμε για εναν οδηγο που μολις μπηκε σε μονοθεσιο Φ1 εντυπωσιασε (και με τη ΒΜW και με τη Μιναρντι), πηρε μια απιστευτη πρωτη νικη και γενικα ειχε (τοτε) ολα τα ρεκορ νεοτερης ηλικιας.

Μετα πηρε 4 πρωταθληματα σερι, χωρις να χασει απο εναν πολυ καλο τιμ μέιτ. Τα 2 περπατωντας, τα 2 με ενα μονοθεσιο που ηταν πολυ καλο, αλλο οχι κυριαρχο. Στη δε 1η χρονια του στη RBR (οταν το πηρε ο Μπατον) επισης κυριαρχησε στο δευτερο μισο, αλλα δεν μπορουσε να καλυψει τη διαφορα που ειχε φτιαξει η διαστημικη Brown.

Συμφωνω παντως οτι δειχνει αρκετα ευαισθητος οταν το αυτοκινητο δεν ειναι ακριβως στα γουστα του και αυτο του στοιχισε τοσο στη χρονια που εχασε απο τον Ρικιαρντο οσο και στη Φερραρι. Πχ Αλονσο, Σενα ηταν εντυπωσιακοι ακομα και με κακο μονοθεσιο.

Της σειρας δεν τον λες φυσικα με τιποτα, αλλα δεν ειναι και ο κορυφαιος ολων των εποχων, που θα σπασει ολα τα ρεκορ, οπως γραφοταν μετα τα 4 σερι.

inb4 "o Vettel ΔΕΝ είναι κορυφαίος!" :s_cry :s_shout

Δεν ξέρω τι έχει πάθει ο Vettel, κάποτε έβγαζε μάτια με τις επιδόσεις του, πλέον θα μας πετάξει τα μάτια έξω με τα λάθη του. Ή συνέρχεται, ή καλύτερα να πάει σπίτι του. Αν το πρόβλημα είναι η προσαρμογή στο μονοθέσιο επειδή είναι περίεργο, ας βγει να το πει, δεν είναι ντροπή.
Σίγουρα πάντως η Ferrari δεν είναι αντίστοιχα κορυφαία με πέρυσι, αφού την προηγούμενη χρονιά πήρε άνετες νίκες, ενώ φέτος, παρόλο το δυνατό μοτέρ, και για τις δύο νίκες που πήρε ίδρωσε...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#605126 1000 φορές να έβγαινε και να έλεγε ότι μαλάκωσε λόγω οικογένειας κλπ κλπ πάρα αυτήν την παπαριά με τα ελαστικά κλπ...

:thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#605128
JBT έγραψε:1000 φορές να έβγαινε και να έλεγε ότι μαλάκωσε λόγω οικογένειας κλπ κλπ πάρα αυτήν την παπαριά με τα ελαστικά κλπ...

:thumbsdown:


Η παπαρια με τα ελαστικα ειναι πολυ πιο πιθανο σεναριο απο την οικογενεια παντως....
Άβαταρ μέλους
By JBT
#605133 Ναι άλλωστε στον μαγικό κόσμο της Φ1 λέγεται πάντα η αλήθεια :lol: :lol:

Για να σώσει το τομάρι του εννοώ (στα δικά μου μάτια επαναλαμβάνω)

Από την άλλη μιλάμε για κάποιον που βγήκε κάθετα στην πίστα μετά από έξοδο και θα μπορούσε να γίνει λαμπογυαλο :omg:

Απορώ γιατί να ασχολείται πλέον κάποιος με το... Φαινόμενο Φετελ
Άβαταρ μέλους
By JBT
#605135 Στο τσακ θα μπορούσε να αφαιρεθεί και το "ζωντανό" :dizzy:

Πραγματικά τέτοια συμβάντα θα πρέπει να τιμωρούνται παραδείγματικα αφού θέτει σε κίνδυνο άλλους οδηγούς και τον εαυτό του

Ας πάει στο top gear :shifty:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#605136
g8777 έγραψε:Νομίζω ότι πρέπει να αφαιρεθεί η λέξη "φαινόμενο" από τον τίτλο του θέματος πλέον.


JBT έγραψε:Στο τσακ θα μπορούσε να αφαιρεθεί και το "ζωντανό" :dizzy:

Πραγματικά τέτοια συμβάντα θα πρέπει να τιμωρούνται παραδείγματικα αφού θέτει σε κίνδυνο άλλους οδηγούς και τον εαυτό του

Ας πάει στο top gear :shifty:


Τι ειστε εσεις ρε; Κακιασμενοι! Θα τον φατε τον ανθρωπο! Λες και σας πηρε την θεση :lol: :lol: :lol: :lol:

Προφανως περναει μια κριση, πιθανον να μην εχει το κινητρο που ειχε η να εχει προσωπικα ζητηματα, γιατι το λαθος που εκανε στην Μοντσα δεν δικαιολογειται για τοσο εμπειρο οδηγο
Άβαταρ μέλους
By g8777
#605139 Διαφωνώ κάθετα και λίγο οριζόντια .

Το να γράφεις ότι περνάει κρίση ένας οδηγός να τον φέτελ προϋποθέτει ότι υπάρχει δυνατότητα ανάκαμψης και επαναφοράς σε υψηλά επίπεδα απόδοσης , κάτι που δεν ισχύει εδώ.
Απλά ο φέττελακος έχει θρυμματισμένο ψυχισμό πλέον , δεν μπορεί να αποδώσει σε ένα μέτριο προς το καλό μονοθέσιο τα ζητούμενα.
Τι να τον κάνουμε έναν οδηγό του βεληνεκούς του όταν με ενα μέτριο μονοθέσιο είναι στα αζήτητα πρώτον και δεύτερον δεν έχει το ειδικό βάρος σαν οδηγός και να μεταδώσει στους γύρω του το κίνητρο να συνθλίψουν τον ανταγωνισμό (όπως ο Φερνάντο ή ο Λούης).
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#605142 Ο ψυχισμος ειναι το αποτελεσμα, δεν ειναι το αιτιο....
Το ειδικο βαρος με το κινητρο κλπ.... δεν το καταλαβα, βαζεις και στην ιδια προταση Φερναντο και Λουη και με μπερδευεις περισσοτερο.... :s_hang
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#605144 Προσωπικα πιστευω πως αν οδηγουσε την Μερκ θα κοντραριζε στα ισια τον Λουη, αλλα αυτο δεν θα αποδειχθει ποτε!
Οπως και ο δικος σου ισχυρισμος g8777 μου :s_dunno


Επιμενω οτι δεν μπορει να ξεχασε να οδηγει μεσα σε δυο χρονια. Πως η κινηση να βγει καθετα στην πιστα ειναι κινηση θολωμενου μυαλου, αγχωμενη κινηση να μην χασει χρονο γιατι στα τοσα που σκεφτεται την ωρα που παλευει με το μονοθεσιο προστεθηκε ενα ακομα λαθος, η εξοδος και που ακολουθηθηκε απο ακομα ενα.

Ισως το πουλακι να πεταξε και παει, ισως μια χρονια στην Αλφα Ρομεο να του εκανε καλο αφου θα εδιωχνε το αγχος απο πανω του, ισως........δεν θα μαθουμε ποτε ομως.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#605146 Πιστεύω ακράδαντα ότι ο ψυχισμός είναι το αίτιο για όλα αυτά τα αψυχολόγητα που βλέπουμε.
Και μπορεί την περίοδο της παντοδυναμίας των Κατρουτσων να καλυφθηκε όλο αυτό αλλά τελικά όπως φαίνεται η παρακαταθήκη που σεβαστιανού θα είναι ενός εύθραυστου , ανασφαλούς παιδιού που οφείλει πάρα μα πάρα πολλά στον καράφλα.

Η σύγκριση με τον Λουη και τον Φερνάντο γίνεται πολύ απλά επειδή είναι σύγχρονοι του και επειδή και αυτοι για κάποια χρόνια βολόδερναν με μέτριοκακα μονοθέσια ,τη σπίθα όμως δεν έχασαν ποτέ.

Εγώ όπως τον βλέπω μόλις τελειώσει η σεζόν θα ανακοινώσει την απόσυρσή του από το σπορ, Τι να πάει να κάνει στην alfa romeo η σε μία ομάδα κατώτερη της ferrari ; :s_dunno
ας φύγει τώρα που μπορεί να σώσει και κάποια πράγματα από την υστεροφημία του
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#605148 ΟΚ ενταξει ο Λουης πιστευω εχει αλλη ψυχολογια, εκανε υπομονη στην αρχη στην Merc και του βγηκε στη συνεχεια. Τωρα με 6 τιτλους οσο ναναι ειναι σε αλλο επιπεδο ψυχολογικα. Οχι οτι δεν εχει κανει τα λαθη του κι αυτος. Απλα ισως ειναι πιο 'σκυλος' σαν χαρακτηρας, πιο επιμονος και ποιο focused.
Ο Φερναντο δεν θυμαμαι σε ποια περιοδο βολοδερνε με μετριο μονοθεσιο και μετα επανηλθε με top μονοθεσιο και πηρε τιτλο. Αλλα και παλι πιθανοτατα εχει κι αυτος πιο 'σκυλισιο' χαρακτηρα.
Οδηγικα παντως και λαμβανοντας υποψην την εποχη που βρισκονταν σε top φορμα ολοι, δεν θα ελεγα οτι ο Vettel ηταν κατωτερος. Ολοι τις καλες τους περιοδους, οδηγησαν καλυτερα απο ολους. Ισως ο Αλονσο να ειχε περισσοτερη κοντρα αλλα κι αυτο ειναι μαλλον θεμα συγκυριων, μπορει να ετυχε σε περιοδο που ειχε εξισου ισχυρους αντιπαλους.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#605149 O Vettel ξεκίνησε με κάποια μαγικά αποτελέσματα και εκπληκτικές εμφανίσεις.
Δικαίως πήγε στην κραταιά τότε Red Bull, δικαίως διέλυσε τον ανταγωνισμό, δικαίως πήρε 4 τίτλους.
Οι μέχρι τότε εμφανίσεις του οδήγησαν σχεδόν όλους να τον θεωρούν φαινόμενο ή κορυφαίο.
Δεν του χαρίστηκε τίποτα, δεν τα κατέκτησε τυχαία.
Ο αντίλογος του "κερδίζει μόνο όταν είναι μόνος του μπροστά" καταρρίφθηκε.
Ο αντίλογος του "σπάει εύκολα υπό πίεση" όχι. Ήταν το μόνο μελανό σημείο.
Ύστερα όμως ήρθε το γελαστό παιδί
Εικόνα

Από εκεί και μετά έχουν έρθει άπειρα λάθη, κακές εμφανίσεις, αψυχολόγητες ενέργειες που έχουν διαλύσει την υστεροφημία του.
Δεν υπάρχει κάτι να σώσει. Έχει πέσει στα μάτια όλων.
Δεν είναι πια κορυφαίος.
Είτε ήταν και πλέον δεν είναι για άγνωστους λόγους είτε είχαν ευθυγραμμιστεί τότε οι πλανήτες και ξεγελαστήκαμε.
Πιστεύω το πρώτο. Τι έφταιξε μετά δεν ξέρω.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#605152
timkoul έγραψε:Ο ψυχισμος ειναι το αποτελεσμα, δεν ειναι το αιτιο....


Διαφωνω φιλε. Ο ψυχισμος ειναι η αιτια του προβληματος. Και το αποτελεσμα ειναι τα πολλα λαθη.

Οπως εχω ξαναπει πολλες φορες, ο Vettel ειναι γρηγορος (φυσικα οχι ο ταχυτερος, αλλα απο πλευρας ταχυτητας εχει θεση στο grid) και μαχητικος οδηγος. Αλλα εχει θεμα με την πιεση. Cracks under pressure! Και αυτο ισχυε ΠΑΝΤΑ.

Ποια ειναι η πιεση σε εναν οδηγο?
- Η μεγαλυτερη πιεση ειναι ο ομοσταβλος. Ακομα και 10ος να τερματιζει, οταν τσακιζει τον ομοσταβλο και του ριχνει συνεχεια πανω απο 0.5" στο γυρο, ενας οδηγος ειναι ευτυχισμενος. Οταν ομως τερματιζει 2ος και ο 1ος ομοσταβλος ειναι εστω και ελαχιστα μπροστα, ο οδηγος ξερει οτι εχει χασει. Ουτε που τον νοιαζουν οι 18 οδηγοι που τερματισαν πισω του γιατι ξερει οτι ειχε καλυτερο μονοθεσιο.
- Στη συνεχεια υπαρχει η πιεση για καποιο στοχο. Πρωταθλημα, νικη, pole, βαθρο... Ολοι οι οδηγοι εχουν πιεση απο τον ομοσταβλο, αλλα λιγοι εχουν πιθανοτητες για κατι απο τα παραπανω.

Ε λοιπον ο Vettel ακομα κι οταν σαρωνε με τη Red Bull, ειχε θεμα με την πιεση. Ειχε σχεδον λυσει το "προβλημα" του ομοσταβλου εφοσον ο Webber ηταν λιγος και στην ουσια αγχωνοταν σε μερικους αγωνες τη χρονια που καποιοι καταφερναν να τον κοντραρουν. Εκει λοιπον αρχιζαν τα λαθακια. Χαμενα φρεναρισματα, λαθος γραμμες, μικροεξοδους απο την πιστα και πολυ ασταθες γυρολογιο (αλλο δειγμα ΟΧΙ ΤΟΡ οδηγου). Βεβαια τοτε κερδιζε νικες και κουπες, οποτε εγω που ελεγα αυτα που εβλεπα ημουν ο γραφικος, ζηλιαρης, hater. Που να καταλαβει ο κοσμακης οτι οι κουπες δε λενε τιποτα!

Μετα τα πρωτα πετρινα και μοναχικα χρονια της σταυροφοριας εναντια στον πιο υπερτιμημενο οδηγο EVER (αναλογικα με αυτα που του εδωσε απλοχερα η θεα τυχη) ηρθε ο Ricciardo να παρει λιγο βαρος απο τους ωμους μου. Εδειξε οτι οσο αυξανεται η πιεση (πλεον ειχε εναν καλυτερο ομοσταβλο) τα λαθη αυξανονται. Μιλαμε για χρεη κηπουρου ο Φεττελακος εκεινη τη χρονια. Εκτος απο αυτα που βλεπαμε στους αγωνες, τον θυμαμαι να κουρευει το γρασιδι σε καθε πιστα και στα ελευθερα σκελη.

Στη συνεχεια η Ferrari εκανε το εγκλημα και πηρε τον τετρακις νομιζοντας οτι ειναι κορυφαιος. Διπλα στον Kimi που επισης ειναι λιγος ειχαμε μια νεα θεοποιηση του Φεττελακου και οταν αρχισε η πιεση για νικες/τιτλους ηρθε η καταρρευση. Ο πολυ καλος Leclerc εβαλε μια ακομα προκα στην ταφοπλακα του Γερμανου.

Οπως ειπε και ο g, κακως συζητατε αν θα στρωσει, αν θα μεινει, αν θα αλλαξει ομαδα κτλ... Αυτο το πραγμα δε σωζεται με τιποτα. Ακομα και να παει σε καμια Alfa Romeo θα παρακαλαει να εχει κανεναν ομοσταβλο του χεριου του για να μη διασυρθει παλι. Ειλικρινα παρακαλω να φερθει εξυπνα και να παει σπιτι του. Πλεον ακομα και για μενα, το μεγαλυτερο του hater, δεν εχει πλακα αυτη η εικονα μεσα στην πιστα. Και οπως αποδειχτηκε στη Monza, με τοσο θολωμενο μυαλο μπορει να κανει κακο και στους αλλους εκτος απο το τσαλακωμα του προφιλ του!