Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#599766 Mα το τι θέλει ο κάθε φίλαθλος δεν κρίνει το πόσο καλός ή όχι είναι κάποιος. Επίσης ο Αλόνσο δε τίμησε καμία φανέλα, για τον εαυτό του πάλευε μπας και σήκωνε κανένα ακόμα πρωτάθλημα.
Για μένα θα είναι στη ίδια κατηγορία και οι δυό τους στο κομμάτι της οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#599831 Ειμαι πολυ φαν του Κιμι, αλλα απευθειας συγκριση με τον Αλονσο εχουμε και ειναι συντριπτικη (οπως και με τον Φετελ, λιγοτερο).

Ο Αλονσο οπου πηγε απεδειξε την οδηγικη αξια του. Τη φανελα ομως συνολικα δεν τη τιμησε. Και στο σκανδαλο με τον Πικε πιστευω οτι εμπλεκεται και φυσικα στη ΜακΛαρεν φερθηκε σαν κοινος εκβιαστης (χωρις αυτο να ξεπλενει τα αισχη του Ρον). Και γενικα δεν ειχε το ομαδικο πνευμα αλλων.

Κατα τα λοιπα, πολυ διαφωτιστικες οι τελευταιες δημοσιευσεις (περιλαμβανομενης της παρουσας) για τον Φετελ... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Mclaren-Queen
#599891 Για τον Κιμι συμφωνω σε οσα λες γενικα αγωνιστικα αλλα ξεχνας μια παραμετρο οταν λες οτι πληρωνοταν περισσοτερα απ οσα αξιζε. Ο Κιμι ηταν και ισως ειναι ακομα ο πιο δημοφιλης οδηγος στο κοινο μακραν. Εμπορικα απο τους πιο προσοδοφορυς δηλαδη για χορηγους και λοιπα. Δεν εχω νουμερα συγκεκριμενα γι αυτο αλλα θεωρω πως ειναι κοινη λογικη. Ο Αλονσο απο την αλλη οντας ο καλυτερος του γκριντ δε μπορουσε να βρει σοβαρη ομαδα να οδηγει. Γιατι με τα παραδειγματα που εφερε ο Καντονιου και αλλα τοσα οπου πηγε τα κανε τανα ολα. Αλλο το οδηγικο, αλλο το εμπορικο και αλλο τι αρεσει στον καθε φιλαθλο. Εγω θα προτιμουσα γκριντ με 20 Κιμι η Φεττελ απο γκριντ με 20 Αλονσο η Μαξ. Προσωπικη προτιμηση καθαρα προφανως.
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#599907 Πιστεύω πως με το δεύτερο "σετ",θα έπρεπε οι αγωνοδίκες να γίνοταν 10!!
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#599951 Ο Αλόνσο είναι από τους πιο fair παγκόσμιους πρωταθλητές, γκριντ με 20 Αλόνσο δε χρειαζεται καν αγωνοδίκες
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#599962 Αντιπαθής αλλά όντως καθαρός ο Αλό :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#605012 Μοντόγια: « Το πρόβλημα του Φέτελ είναι τεχνικό, όχι ψυχολογικό»

«Ο Σεμπάστιαν (σ.σ. Φέτελ) δεν ξέχασε ξαφνικά να οδηγεί. Είναι ένας ικανότατος οδηγός και δεν πιστεύω πως πάσχει από κάποιο πρόβλημα αυτοπεποίθησης. Το πιθανότερο είναι να αντιμετωπίζει κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Νομίζω πως κάτι δεν του αρέσει στο φετινό μονοθέσιο. Πιθανώς να είναι τα ελαστικά και δεν μπορεί να τα φέρει στο παράθυρο λειτουργίας τους μέσω κατάλληλης θερμοκρασίας, την ώρα που ο Λεκλέρκ το καταφέρνει σε πολύ σπουδαιότερο βαθμό. Ο Φέτελ πιθανόν δεινοπαθεί, στην προσπάθεια του να οδηγήσει το ίδιο γρήγορα με τον Μονεγάσκο και επειδή ακριβώς βρίσκεται σε αυτή την θέση, δεν είναι άνετος και υποπίπτει σε λάθη. Όταν δεν είσαι ευχαριστημένος με το μονοθέσιο και το πιέζεις, γίνονται λάθη».

Ο Μεξικανός μάλιστα έφερε ως παράδειγμα τις εμφανίσεις του τις σεζόν 2005-06, όταν και μεταπήδησε από την Williams στην McLaren: «Έπρεπε να αλλάξω τον τρόπο που φρέναρα και έκανα πολύ διαφορετικά πράγματα από αυτά που είχα συνηθίσει. Είναι πολύ περίπλοκο να αλλάξεις τον τρόπο με τον οποίο οδηγείς. Εάν το κάνεις, μπορεί να είσαι ακόμη γρήγορος, αλλά πιθανότατα όχι το ίδιο γρήγορος όσο πριν τις αλλαγές, αφού θα πρέπει να προσαρμοστείς σε κάποιον βαθμό στις απαιτήσεις ενός μονοθεσίου που δεν θα ταιριάζει σε σένα. Για αυτό πιστεύω πως και στην περίπτωση του Φέτελ είναι προτιμότερο να προσαρμόσεις το μονοθέσιο στο στυλ οδήγησης του πιλότου, παρά να αλλάζεις το στυλ οδήγησης του πιλότου, προκειμένου αυτός να προσαρμοστεί στο μονοθέσιο».

http://www.sport-fm.gr/article/modogia- ... ko/4010030
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#605086 Ειναι προφανες οτι δεν ξεχασε να οδηγει κι οτι δεν του ταιριαζει το μονοθεσιο (το οποιο ταιριαζει στον Λεκλερκ πολυ καλυτερα). Δεν ξερω αν η αιτια ειναι τα λαστιχα, ειναι πολυ πιθανο γιατι εχει θεματα υπερστροφης στα πρωτα σταδια του αγωνα. Παντως φαινεται απο τον τροπο που οδηγουν οι 2 τους, ο Λεκλερκ εμπιστευεται πολυ περισσοτερο το μονοθεσιο, δινει πιο νωρις γκαζι και ελεγχει την υπερστροφη καλυτερα.
Δεν ειναι ομως παντα ευκολο να προσαρμοστει το μονοθεσιο στον πιλοτο στο βαθμο που πρεπει για να πιεσει οσο θελει και ισως θα πρεπει να αλλαξει κι αυτος κατι.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#605099
timkoul έγραψε:Ειναι προφανες οτι δεν ξεχασε να οδηγει κι οτι δεν του ταιριαζει το μονοθεσιο (το οποιο ταιριαζει στον Λεκλερκ πολυ καλυτερα). Δεν ξερω αν η αιτια ειναι τα λαστιχα, ειναι πολυ πιθανο γιατι εχει θεματα υπερστροφης στα πρωτα σταδια του αγωνα. Παντως φαινεται απο τον τροπο που οδηγουν οι 2 τους, ο Λεκλερκ εμπιστευεται πολυ περισσοτερο το μονοθεσιο, δινει πιο νωρις γκαζι και ελεγχει την υπερστροφη καλυτερα.
Δεν ειναι ομως παντα ευκολο να προσαρμοστει το μονοθεσιο στον πιλοτο στο βαθμο που πρεπει για να πιεσει οσο θελει και ισως θα πρεπει να αλλαξει κι αυτος κατι.



άρα μιλάμε για έναν οδηγό της (καλής ενδεχομένως) σειράς και τελικά τίποτε το πραγματικά αξιόλογο

εάν κάτι τέτοιοι θέλουν να γίνουν οι καλύτεροι όλων των εποχών και άλλα τέτοια φεδρά που λεγόντουσαν τότε, ας κρατήσουν μικρό κεσεδάκι...

:s_bye
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#605112 Δεν μπορεις να πεις τιποτα αξιολογο καποιον που πηρε 4 τιτλους. Καπως το καταφερε αυτο, δεν του το χαρισαν. Αν δεν ηταν κατι το αξιολογο θα μπορουσαν να δωσουν την ευκαιρια σε εναν αλλο απο τα εκατονταδες ταλεντα που κυκλοφορουν εκει εξω. Ο Vettel ειχε αυτο που χρειαζοταν η Red Bull τοτε, γι αυτο και επενδυσαν πανω του.
Στο υψηλοτερο επιπεδο ολοι θελουν το μονοθεσιο στα μετρα τους ακριβως. Αν δεν ειναι ειναι ακριβως στα μετρα σου, δεν μπορεις να πιεσεις 100%. Οδηγικες ικανοτητες εχουν ολοι, το παιχνιδι παιζεται στο ποσο γρηγορα βρισκεις το 'sweet spot' και το ποσο σε βοηθαει το αυτοκινητο αλλα και η ομαδα. Σκεφτειτε οτι εχουν 3 free practice να βρουν το καλυτερο δυνατο στησιμο, εδω εμεις τρεχουμε 10 χρονια στην ιδια πιστα κι ακομα ανακαλυπτουμε χαζομαρες που κανουμε και χανουμε χρονο. Κι οχι με αυτοκινητο που μπορεις να αλλαξεις τα παντα απο γεωμετρια, engine management και αερο.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#605121 μα δεν είπα ότι είναι φόλα

απλά δεν είναι αυτό που πίστευαν πολλοί...

στην απόλυτη αφρόκρεμα δεν συγκαταλέγεται για μένα :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#605122
JBT έγραψε:άρα μιλάμε για έναν οδηγό της (καλής ενδεχομένως) σειράς και τελικά τίποτε το πραγματικά αξιόλογο

εάν κάτι τέτοιοι θέλουν να γίνουν οι καλύτεροι όλων των εποχών και άλλα τέτοια φεδρά που λεγόντουσαν τότε, ας κρατήσουν μικρό κεσεδάκι...

:s_bye

Ε, καλα. Μιλαμε για εναν οδηγο που μολις μπηκε σε μονοθεσιο Φ1 εντυπωσιασε (και με τη ΒΜW και με τη Μιναρντι), πηρε μια απιστευτη πρωτη νικη και γενικα ειχε (τοτε) ολα τα ρεκορ νεοτερης ηλικιας.

Μετα πηρε 4 πρωταθληματα σερι, χωρις να χασει απο εναν πολυ καλο τιμ μέιτ. Τα 2 περπατωντας, τα 2 με ενα μονοθεσιο που ηταν πολυ καλο, αλλο οχι κυριαρχο. Στη δε 1η χρονια του στη RBR (οταν το πηρε ο Μπατον) επισης κυριαρχησε στο δευτερο μισο, αλλα δεν μπορουσε να καλυψει τη διαφορα που ειχε φτιαξει η διαστημικη Brown.

Συμφωνω παντως οτι δειχνει αρκετα ευαισθητος οταν το αυτοκινητο δεν ειναι ακριβως στα γουστα του και αυτο του στοιχισε τοσο στη χρονια που εχασε απο τον Ρικιαρντο οσο και στη Φερραρι. Πχ Αλονσο, Σενα ηταν εντυπωσιακοι ακομα και με κακο μονοθεσιο.

Της σειρας δεν τον λες φυσικα με τιποτα, αλλα δεν ειναι και ο κορυφαιος ολων των εποχων, που θα σπασει ολα τα ρεκορ, οπως γραφοταν μετα τα 4 σερι.
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#605123 Στη σημερινη εποχη δεν υπαρχουν περιθωρια καποιος να ειναι εντυπωσιακος με κακο μονοθεσιο. Αυτα γινοντουσαν παλια που οι διαφορες σε οδηγους αλλα και μονοθεσια ηταν μεγαλυτερες.
Ο Σενα ανηκει σε μια αλλη εποχη αλλα και παλι, οταν το μονοθεσιο δεν ηταν κορυφαιο επρεπε να ειναι κι οι συνθηκες τετοιες που να ευνοουν, πχ βροχη στο Donington του 93.
Τον Αλονσο δεν τον εχω δει εντυπωσιακο με κακο μονοθεσιο. Βασικα δεν πιστευω οτι ειναι εφικτο απο κανεναν αυτο πλεον, ουτε απο τον Χαμιλτον αν δεχτουμε οτι αυτος ειναι ο καλυτερος τωρα, ουτε κανεναν αλλον.