JimClark έγραψε:Στην Ξάνθη θυμάμαι είχαμε πιο πολύ Δέλτα και έπαιζε πολύ λάκη καπ και κοκτέηλ.
Επίσης, θυμάμαι τα μεγάλα παλιού τύπου ψυγεία παγωτών που ήταν από πάνω σαν ινόξ σκούρη επιφάνεια με δύο μικρές μαύρες 20χ20 πόρτες που εξείχαν σαν καταπακτές. Εννοείται δεν υπήρχε φωτισμός μέσα και βράδυ έψαχνες με τον έξω φωτισμό να βρεις αυτό που θες.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Τότενες, ήταν δείγμα πλούτου ή απλά ευμάρειας αν θέλετε. Ο κάθε νοικοκυραίος έπρεπε να έχει. Και φυσικά υπήρχαν τα...καλά μοντέλα. Εδώ ο συγχωριανός την δουλεύει εδω και 30+ χρόνια. Agria η...ορίτζιναλ. Όπως λέμε τώρα Jeep το αυθεντικό.
Έχω μπόλικες μνήμες απο μια παρόμοια που είχε ο παππούς μου. Έπερνε μπρός με τριχιά όπου στην άκρη υπήρχε κόμπος για να κομπλάρει στο δόντι που είναι πάνω στην τροχαλία-βολάν. Έδινες 5-6 στροφές στην καλούμπα, κάργαρες λίγο να βρείς συμπίεση και έδινες!!! Ο σαματάς που έκανε (ειδικά μέσα σε αποθήκη που την είχε) ήταν επικός!!
Συγκινήθηκα ρε πστη μου
Αααααα ρε παππού θοσχωρες τα πεθαμένα σου...
ΥΓ. Μεσσηνjία έτσι;
Ξέρω-ξέρω όλος ο Μοριάς ήταν γεμάτος απο δαύτες.
edmond έγραψε:Ξέρω-ξέρω όλος ο Μοριάς ήταν γεμάτος απο δαύτες.
και ο δικος μου ο παππους ειχε ενα τετοιο,σε honda.
πρεπει να το πουλησε οταν ημουν γυρω στα 10-12 ετων.
Δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο ποτε ξανα!
edmond έγραψε:
Τότενες, ήταν δείγμα πλούτου ή απλά ευμάρειας αν θέλετε. Ο κάθε νοικοκυραίος έπρεπε να έχει. Και φυσικά υπήρχαν τα...καλά μοντέλα. Εδώ ο συγχωριανός την δουλεύει εδω και 30+ χρόνια. Agria η...ορίτζιναλ. Όπως λέμε τώρα Jeep το αυθεντικό.
Έχω μπόλικες μνήμες απο μια παρόμοια που είχε ο παππούς μου. Έπερνε μπρός με τριχιά όπου στην άκρη υπήρχε κόμπος για να κομπλάρει στο δόντι που είναι πάνω στην τροχαλία-βολάν. Έδινες 5-6 στροφές στην καλούμπα, κάργαρες λίγο να βρείς συμπίεση και έδινες!!! Ο σαματάς που έκανε (ειδικά μέσα σε αποθήκη που την είχε) ήταν επικός!!
Συγκινήθηκα ρε πστη μου
Αααααα ρε παππού θοσχωρες τα πεθαμένα σου...
ΥΓ. Μεσσηνjία έτσι;
Ξέρω-ξέρω όλος ο Μοριάς ήταν γεμάτος απο δαύτες.
Πωω πωωωωω πωωωωωω ρε edmont! Τι μου έκανες τώρα!
Στα δικά μας χωριά τέτοια δεν υπήρχαν. Πρώτη φορά τα συνάντησα στις πρώτες διακοπές στην Πάργα και από τότε, όταν τα βλέπω μου μυρίζουν καλοκαίρι. Ο θόρυβος έσπαγε τα αυτιά, ειδικά τότε που δεν υπήρχαν A/C και ήμασταν όλο το βράδυ με ανοιχτό παράθυρο.
Συγκινήθηκα!
honda f 90 βλεπω το λενε.
απειρες βολτες με αυτο απο το περιβολι στο χωριο,ειχε καροτσα απο πισω οπως το agria του edmond.
κοιταχτε μοτορι που ειχε
[Honda Diesel tiller F90] In 1959, Honda's first tiller F150 appeared. It was a big hit for ease of handling, and variation models were introduced one after another. The F90 appeared in 1966 with the F21, a foldable ultra-compact machine (equipped with the world's first OHC engine for a tiller). The engine is Honda's first air-cooled diesel engine GD90, which includes over 30 patents. It was a V-type 2-cylinder 479cc, 9 horsepower and powerful machine. Cell starter, hydraulic clutch, etc. are standard equipment, and the operation system is concentrated at hand and easy to handle.
HONDA F90 coverage at Motegi Collection Hall. A legendary machine that Mr. Soichiro Honda ordered himself to develop in the 1960s, when the workers in rural areas were going to the urban area, trying to reach the high economic growth period. is.
ελα ρε που κανανε θορυβο
πιο πολλες φωτο εδω.
https://plamax.exblog.jp/29852534/
αχχχχ...........
< >
Επισης, ποτε δεν ετυχε να τον δω απο κοντα να αλλαζει τις ροδες με το αλλο εξαρτημα (αροτρο?) και τοτε μου φαινοταν βουνο
< >
dimviii,τέτοιο εργαλείο στα μέρη μου δεν έχω ξαναδεί!
Μονοκυλινδρο ντιζελ
Πιθανον sachs
https://www.newsbeast.gr/weird/arthro/5 ... -tileorasi
My Flickr