Μην είσαι βιαστικός!
Ρε μπας και χτε εβρεχε επενδυσεις στο λεκανηπεδιο;
Ωπα, κατσε να παρω ισες αποστασεις (μετρημενες με laser).
Μέσα από τη νέα διαδικασία, οι απόφοιτοι των κολεγίων θα μπορούν να πάρουν άδεια άσκησης επαγγέλματος, ενώ όσον αφορά τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, θα συνεχίσει να ζητείται ακαδημαϊκή ισοδυναμία.
dimik έγραψε:Το κακό με αυτό που είναι;Μέσα από τη νέα διαδικασία, οι απόφοιτοι των κολεγίων θα μπορούν να πάρουν άδεια άσκησης επαγγέλματος, ενώ όσον αφορά τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, θα συνεχίσει να ζητείται ακαδημαϊκή ισοδυναμία.
Τι να σου πω, δεν είμαι ειδικός αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να υπάρχει επαγγελματική ισοδυναμία, ενώ υπάρχει ακαδημαϊκή ανισοδυναμία.. Τι είδους ισοδυναμία είναι η πρώτη;
Είναι μερικώς ισοδύναμοι δηλαδή, αλλά δεν είναι ισοδύναμοι γενικώς; Εσύ πώς το καταλαβαίνεις;
Τέλος, το άλλο που δεν κατάλαβα, είναι αυτό:
η διάταξη που βρίσκεται στη νομοπαρασκευαστική επιτροπή, προβλέπει τη δημιουργία νέων οργάνων αναγνώρισης της επαγγελματικής ισοδυναμίας που θα προχωρούν ταχύτερα τις διαδικασίες.
Αν αυτά τα όργανα είναι διαφορετικά από τις επαγγελματικές ενώσεις (πχ ΤΕΕ, Επαγγελματικό Επιμελητήριο, κλπ) πώς ακριβώς θα δουλεύει; Θα καταργηθούν τα άλλα;
Τέσπα, έχω ένα φιλαράκι που έχει τελειώσει ηλεκτρολόγος σε τεχνική σχολή (αποφοίτησε πρώτος, summa cum laude) και μου έλεγε πως θα γούσταρε να έχει πτυχίο πολυτεχνείου. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να γίνει κι αυτός ισοδύναμος.
(ήμουνα νιος κι εγέρασα, κι ακόμα δεν λύθηκε το "θέμα" με τους απόφοιτους των κολεγίων στη μικρή, σοσιαλιστική μας δημοκρατία ...)
Anonymous Founder έγραψε:Μα γιατί να πάει; Αφού πας σε ένα κολέγιο και δεν χρειάζεται να περνάς ούτε από την πόρτα. Για χαζό τον έχεις;
Το ΤΕΙ είναι τζάμπα, χελοουυυ
Anonymous Founder έγραψε:dimik έγραψε:Το κακό με αυτό που είναι;Μέσα από τη νέα διαδικασία, οι απόφοιτοι των κολεγίων θα μπορούν να πάρουν άδεια άσκησης επαγγέλματος, ενώ όσον αφορά τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, θα συνεχίσει να ζητείται ακαδημαϊκή ισοδυναμία.
Τι να σου πω, δεν είμαι ειδικός αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να υπάρχει επαγγελματική ισοδυναμία, ενώ υπάρχει ακαδημαϊκή ανισοδυναμία.. Τι είδους ισοδυναμία είναι η πρώτη;
Είναι μερικώς ισοδύναμοι δηλαδή, αλλά δεν είναι ισοδύναμοι γενικώς; Εσύ πώς το καταλαβαίνεις;
Στο ΑΣΕΠ θα ζητείται ακαδημαϊκή ισοδυναμία γιατί πρέπει να υπάρχει διάκριση προσόντων, στην αγορά ο φυσιοθεραπευτής ή ο ηλεκτρονικός ή ο graphics designer από κολέγιο θα πρέπει μέσα από την δουλειά του να αποδείξει ότι είναι καλύτερος.
To να τους απαγορεύεις να εξασκήσουν το επάγγελμα τους δεν έχει λογική, μπορεί να μην έχουν ακαδημαϊκές γνώσεις στο ίδιο επίπεδο αλλά να είναι άριστοι επαγγελματίες, γιατί άλλο η επαγγελματική εξειδίκευση και άλλο οι ακαδημαϊκές γνώσεις.
Anonymous Founder έγραψε:Μα γιατί να πάει; Αφού πας σε ένα κολέγιο και δεν χρειάζεται να περνάς ούτε από την πόρτα. Για χαζό τον έχεις;
Οπως εγραψε και σε pm ο DAP
-Θα πας στο ΙΕΚ ΒΟΪΔΟΠΤΣΑΣ που συνεργαζεται με το Analversity of Vorkuta και θα εισαι γιατρος. Κατσε εσυ Belgarion κανε ιδιαιτερα με g8777 για να περασεις Τοξικολογια
- Κυριε DAP; Εσεις;
-Ε ασε με γτχμ, ασε με γτπμκτμπττ
-
Ας κανουμε ακομα μικροτερο το εμβαδον του ανω μερους της κοινωνικης πυραμιδας λοιπον. Πλερωσες; Περασες.
Εξάλλου, η κα. Κεραμέως είναι σπουδαγμένη και θα ξέρει καλύτερα. Κι αυτή εξάλλου Κολέγιο τελείωσε, σωστά;