Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#604968 Επειδή βλέπω όλα τα καλσόν στη θέση τους, να ενημερώσω (έτσι για να ξέρουμε τι γίνεται) ότι ψάχνοντας να βρούμε τρόπο να κάνουμε ελκυστικά τα θρησκευτικά, αμελήσαμε ως ΥΠΕΠΘ να ανοίξουμε ακόμα την πλατφόρμα ηλεκτρονικής εγγραφής πρωτοετών. Θα ανοίξει θα γραφτούν τα παιδιά, ύστερα το Υπουργείο θα μαζέψει τα στοιχεία θα τα στείλει στις σχολές για να γίνουν και οι τυπικές εγγραφές και η επιβεβαίωση ταυτοπροσωπίας. Κάθε διαδικασία θέλει 2 βδομάδες και πέρσι πχ τα ηλεκτρονικά στοιχεία ήθελαν μία βδομάδα για να πάνε στα τμήματα. Έχουμε 17/9, στις 30/9 αρχίζει το εξάμηνο και ψάχνουμε 13 εβδομάδες μέχρι τις 15/1. Φέεεεεεετα.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#604970 Α, σε παρακαλώ, ας δώσουμε χρόνο στην κυβέρνηση, μόλις ανέλαβαν, πότε να τα προλάβουν όλα; :s_biggrin
Μην είσαι βιαστικός! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#607500 Έχει παρακολουθήσει κάποιος από εδώ elearning πρόγραμμα του ΟΠΑ; Αν ναι, εντυπώσεις από οργάνωση/διδάσκοντες/κτλ; Κοιτάω το https://elearning.aueb.gr/courses/intro ... ement.html και χρειάζομαι ένα feedback είτε γενικό είτε ειδικό για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#607788 Αναγνώριση πτυχίων από κολέγια: Νέα όργανα θα εξετάζουν την επαγγελματική ισοδυναμία


Εικόνα


:s_dance


Ρε μπας και χτε εβρεχε επενδυσεις στο λεκανηπεδιο; :iconcool:



Ωπα, κατσε να παρω ισες αποστασεις (μετρημενες με laser).


Εικόνα

:s_roses
Άβαταρ μέλους
By dimik
#607807 Το κακό με αυτό που είναι; :hmmm:

Μέσα από τη νέα διαδικασία, οι απόφοιτοι των κολεγίων θα μπορούν να πάρουν άδεια άσκησης επαγγέλματος, ενώ όσον αφορά τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, θα συνεχίσει να ζητείται ακαδημαϊκή ισοδυναμία.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#607825
dimik έγραψε:Το κακό με αυτό που είναι; :hmmm:

Μέσα από τη νέα διαδικασία, οι απόφοιτοι των κολεγίων θα μπορούν να πάρουν άδεια άσκησης επαγγέλματος, ενώ όσον αφορά τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, θα συνεχίσει να ζητείται ακαδημαϊκή ισοδυναμία.

Τι να σου πω, δεν είμαι ειδικός αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να υπάρχει επαγγελματική ισοδυναμία, ενώ υπάρχει ακαδημαϊκή ανισοδυναμία.. Τι είδους ισοδυναμία είναι η πρώτη;
:hmmm:
Είναι μερικώς ισοδύναμοι δηλαδή, αλλά δεν είναι ισοδύναμοι γενικώς; Εσύ πώς το καταλαβαίνεις; :s_blush

Τέλος, το άλλο που δεν κατάλαβα, είναι αυτό:
η διάταξη που βρίσκεται στη νομοπαρασκευαστική επιτροπή, προβλέπει τη δημιουργία νέων οργάνων αναγνώρισης της επαγγελματικής ισοδυναμίας που θα προχωρούν ταχύτερα τις διαδικασίες.
Αν αυτά τα όργανα είναι διαφορετικά από τις επαγγελματικές ενώσεις (πχ ΤΕΕ, Επαγγελματικό Επιμελητήριο, κλπ) πώς ακριβώς θα δουλεύει; Θα καταργηθούν τα άλλα;
Τέσπα, έχω ένα φιλαράκι που έχει τελειώσει ηλεκτρολόγος σε τεχνική σχολή (αποφοίτησε πρώτος, summa cum laude) και μου έλεγε πως θα γούσταρε να έχει πτυχίο πολυτεχνείου. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να γίνει κι αυτός ισοδύναμος.
:s_thumbsup :s_yes
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#607828 Γιατί δεν πήγε ο κουτός σε ένα ΤΕΙ με 7000 μόρια; Με το νόμο γαβρογλου Πολυτεχνείο και ΤΕΙ θα γίνουν το ίδιο και το αυτό :metalo:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#607830 Μα γιατί να πάει; Αφού πας σε ένα κολέγιο και δεν χρειάζεται να περνάς ούτε από την πόρτα. Για χαζό τον έχεις;
Άβαταρ μέλους
By Govus
#607831 Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, απλά δεν θα μπορούν να μπουν στο ιερό δημόσιο οι απόφοιτοι των κολεγίωνε...

(ήμουνα νιος κι εγέρασα, κι ακόμα δεν λύθηκε το "θέμα" με τους απόφοιτους των κολεγίων στη μικρή, σοσιαλιστική μας δημοκρατία :( ...)
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#607832
HighFidelity έγραψε:Μα γιατί να πάει; Αφού πας σε ένα κολέγιο και δεν χρειάζεται να περνάς ούτε από την πόρτα. Για χαζό τον έχεις;


Το ΤΕΙ είναι τζάμπα, χελοουυυ
Άβαταρ μέλους
By dimik
#607833
HighFidelity έγραψε:
dimik έγραψε:Το κακό με αυτό που είναι; :hmmm:

Μέσα από τη νέα διαδικασία, οι απόφοιτοι των κολεγίων θα μπορούν να πάρουν άδεια άσκησης επαγγέλματος, ενώ όσον αφορά τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, θα συνεχίσει να ζητείται ακαδημαϊκή ισοδυναμία.

Τι να σου πω, δεν είμαι ειδικός αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να υπάρχει επαγγελματική ισοδυναμία, ενώ υπάρχει ακαδημαϊκή ανισοδυναμία.. Τι είδους ισοδυναμία είναι η πρώτη;
:hmmm:
Είναι μερικώς ισοδύναμοι δηλαδή, αλλά δεν είναι ισοδύναμοι γενικώς; Εσύ πώς το καταλαβαίνεις; :s_blush



Στο ΑΣΕΠ θα ζητείται ακαδημαϊκή ισοδυναμία γιατί πρέπει να υπάρχει διάκριση προσόντων, στην αγορά ο φυσιοθεραπευτής ή ο ηλεκτρονικός ή ο graphics designer από κολέγιο θα πρέπει μέσα από την δουλειά του να αποδείξει ότι είναι καλύτερος.

To να τους απαγορεύεις να εξασκήσουν το επάγγελμα τους δεν έχει λογική, μπορεί να μην έχουν ακαδημαϊκές γνώσεις στο ίδιο επίπεδο αλλά να είναι άριστοι επαγγελματίες, γιατί άλλο η επαγγελματική εξειδίκευση και άλλο οι ακαδημαϊκές γνώσεις.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#607834
HighFidelity έγραψε:Μα γιατί να πάει; Αφού πας σε ένα κολέγιο και δεν χρειάζεται να περνάς ούτε από την πόρτα. Για χαζό τον έχεις;



Οπως εγραψε και σε pm ο DAP


-Θα πας στο ΙΕΚ ΒΟΪΔΟΠΤΣΑΣ που συνεργαζεται με το Analversity of Vorkuta και θα εισαι γιατρος. Κατσε εσυ Belgarion κανε ιδιαιτερα με g8777 για να περασεις Τοξικολογια

- :s_omg Κυριε DAP; Εσεις;

-Ε ασε με γτχμ, ασε με γτπμκτμπττ

- :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:



Ας κανουμε ακομα μικροτερο το εμβαδον του ανω μερους της κοινωνικης πυραμιδας λοιπον. Πλερωσες; Περασες. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#607835 Ξέρω γω, γενικώς δεν θα ήθελα να με εξετάσει γιατρός από κολέγιο, ούτε να μου χτίσει σπίτι μηχανικός από τέτοιο. Αλλά αν είναι να πάμε μπροστά, και να πάψουμε να είμαστε σοβιετία, να το καταπιούμε κι αυτό.
Εξάλλου, η κα. Κεραμέως είναι σπουδαγμένη και θα ξέρει καλύτερα. Κι αυτή εξάλλου Κολέγιο τελείωσε, σωστά;
:s_yes