- 10 Μάιος 2019, 17:03
#581188
Γενικως το πραγμα δειχνει να πηγαινει καλα. Το κλιμα ειναι καλο σε γενικες γραμμες, δεν εχουν γινει ευτραπελα οπως διαφορα που εχω δει ή εχω ακουσει στο παρελθον, δειχνουν ολοι οτι ερχονται και περνανε καλα. Οι συμμετοχες εχουν ανοδικη πορεια, ειναι και το HTTC μαζι που θα μπορουσε να λειτουργησει σαν φυτωριο (υπο Κ.Σ. παντα...).
Ως συνηθως στους αγωνες στην Ελλαδα, υπαρχουν κατηγοριες ωστε ολοι να ειναι ευχαριστημενοι, απο τον budget racer με τα Ν2 (εκει θα καταληξω κι εγω) μεχρι τον high end racer με Ferrari, Lamborghini, Porshce GT3 κλπ.
Η δικη μου πλευρα ηταν επιπεδου 'παμε να δουμε πως ειναι κι αν μας αρεσει μενουμε οσο επιτρεπει η τσεπη'. Μετα απο 3 συμμετοχες, 1 βροχινο αγωνα, εναν στεγνο και μια εγκαταλειψη μπορω να πω οτι αξιζει τον κοπο η προσπαθεια. Απλα εγω ξεκινησα με ενα αυτοκινητο φτιαγμενο πολυ παλια με το σκεπτικο του track day και επισης παρατημενο πολυ καιρο. Πραγμα που σημαινει οτι αναγκαστικα να μπω σε λαθος κατηγορια (Α/6 με 150 αλογα οταν τα top A/6 περνανε τα 200) κι επισης εβγαλε και καποιες λογικες και αναμενομενες ζημιες.
Παντως ενα ΠΣΚ αγωνα που ξεκιναει απο την Παρασκευη το πρωι οταν πας να μαζεψεις αυτοκινητο, λαστιχα, εργαλεια οτι ανταλλακτικα μπορεις να παρεις μαζι και να περασεις διοικητικο και τεχνικο ελεγχο στα Μεγαρα, μεχρι το βραδυ της Κυριακης οταν γυρνας πισω, εχοντας κανει 2 ελευθερα, 1 χρονομετρημενο, 1 warm up κι εναν αγωνα 18 γυρων, ειναι κατι πολυ "γεματο". Το πιο top συναισθημα ειναι οταν εισαι δεμενος στην εκκινηση και περιμενεις να σβησουν τα φωτα και βεβαια οταν εισαι στην ευθεια και πηγαινεις οσο πιο γρηγορα μπορεις προσπαθωντας να δεις το σημειο φρεναρισματος στο βαθος, και για ενα κλασμα του δευτερολεπτου κοιτας τον καθρεφτη και βλεπεις τον αλλο κολλημενο στον προφυλακτηρα σου, σε ουτε ενα ποντο αποσταση....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti