Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#603101
Anonymous Founder έγραψε:Δοκιμή στην Ελλάδα της 959 και της 918 Spyder.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... on-megaron
Να πω πως ακόμη και σήμερα, η 959 δείχνει συγκλονιστική, μη και η τεχνολογία της παραμένει σε πολλά σημεία ακόμη "εξωτική".
Εκπληκτική δημιουργία από μια Porsche τότε που καμιά σχέση δεν είχε με την σημερινή (δεν είχε δηλαδή λεφτά! :lol:).


Πλιτς... βούντεμπαρ (η 959).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#604170 Συμφωνώ για την 959. Και πάμε και στα μελλοντικά πλιτς:
https://www.roadandtrack.com/new-cars/f ... ge-brakes/
Εικόνα
The Taycan Turbo gets conventional steel brake rotors measuring 16.4 inches up front and 14.4 inches at the rear. Standard on the Turbo S, and optional on the Turbo, are carbon ceramic brakes, 16.5 inches up front, 16.1 inches in back. Both brake setups utilize giant 10-piston front and four-piston rear calipers. (The largest factory brakes in the world are the 17.7-inch front rotors available on the Bentley Bentayga.)

Big brakes are common on Porsche's high-performance models, and with up to 750 horsepower and a 2.6-second 0-60 sprint in Turbo S trim, the Taycan is certainly a performer. But there's a particularly interesting reason why Porsche fit the Taycan with especially gigantic brakes.

A spokesperson told me that every Porsche is required to pass a braking torture test: 25 stops in a row, from 80 percent of a car's top speed down to 90 km/h (56 mph), with every fifth stop involving full ABS. For a car to pass, it has to generate between 0.8 and 0.9 g of deceleration every time.

The Taycan presents a unique challenge. Its 161-mph top speed is relatively low compared to other Porsche products. And the EV boasts ultra-quick acceleration, so it doesn't take long at all to reach 80 percent of top speed, around 129 mph. This meant that, during Porsche's braking test, the Taycan didn't have much time at all for the brakes to cool between stops.

Rather than change its braking performance standards for the Taycan, Porsche solved the problem by fitting those enormous brake rotors and ten-piston calipers. It seems a little funny given that, in normal daily driving, those giant brakes might almost never be activated, thanks to the car's regen capabilities. But the Taycan's brakes are critical to offering the performance Porsche demands—including the car's 7:42 Nürburgring lap time.

:s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#604182 Μπήκα για μια πολύ σύντομη διαδρομή στο τελευταίο cayenne, full extra....
Πωωωωωω φοβερό.....
Μιλάω για σαλόνια κτλ, πάνω από 60 δεν πήγαμε.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#604258
KiloMeater έγραψε:Μπήκα για μια πολύ σύντομη διαδρομή στο τελευταίο cayenne, full extra....
Πωωωωωω φοβερό.....
Μιλάω για σαλόνια κτλ, πάνω από 60 δεν πήγαμε.

είχα μπει σε cayenne, macan πριν αποφασίσω να αγοράσω...

το cayenne είναι ένα τέρας απ' έξω. εντελώς άβολο, χώρους μέσα όμως όχι κ τόσο τεράστιους. δλδ δε δικαιολογεί τον όγκο του, δυσκολία σε πάρκινγκ κτλ. Απορώ πως αγοράζουν τόσο μεγάλα αυτοκίνητα για να κινούνται μες την πόλη. To XC 90 είναι τουλάχιστον 7θεσίο, το macan ούτε.

Η macan πολύ καλύτερη γενικά...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#610058 Όλοι έχουμε ένα τέτοιο φίλο
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#612460
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#616677 Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#616858
EDDIE_147 έγραψε:Όλοι έχουμε ένα τέτοιο φίλο



Βρες κανένα φίλο με 996 :shifty:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#617685

Πορσάκηδες παλαιάς κοπής -->
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#617686 Βρέθηκα χθες και περιεργαστικα μια αναπαλαιωμένη 912 από τις πρώτες που φτιάχτηκαν μετά τις 356, που είχε μοτέρ 356 και αρκετά ακόμα μηχανικά μέρη της 356.
Βγάζει 90 άλογα και είναι παναλαφρη. Το καλό για αυτήν είναι ότι το μοτέρ είναι πιο μπροστά και έχει καλύτερο ζύγισμα, από τις κανονικές μετά 912. Βέβαια είναι και σπάνιες γιατί όταν βγήκαν οι κανονικές 912 έπιασαν και τις μετέτρεψαν !!! Κάτι δλδ που έκαναν και με τις σκαλινο οι Αλφαρομεακιδες!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#617693
red_monster έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Όλοι έχουμε ένα τέτοιο φίλο



Βρες κανένα φίλο με 996 :shifty:


Ωπ! Καλησπέρα μάγκες :inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#619127
EDDIE_147 έγραψε:

Πορσάκηδες παλαιάς κοπής -->
Εικόνα




Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#622371 https://christophorus.porsche.com/en/20 ... oehrl.html

Εικόνα

Εικόνα

Καράφλας με μαλαστούπα --> πορσάκηδες
Χυμένη στο πάτωμα --> πιουρίλα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#622692
Κίκιζας . έγραψε:
georgetz έγραψε:Οι φανατικοί με τη φίρμα είναι ... φανατικοί , μία χαρά.

Οι γνώστες ξέρουν ότι Porsche και τετρακυλινδρα πάνε wayyyyy back.

Άρα είναι θέμα προσωπικής επιλογής , κανείς στο κάτω κάτω δεν έχει ξερό και raspy ήχο όπως εκείνος ο 1.5 με τα 110 ή τα πρώτα μοτέρ της 356...


Για μπες σε ξενα Fora να δεις... :whistlink:

Οι γνωστες ξερουν προφανως οτι τα τελευταια Boxer 4cyl, πανε 50φευγα χρονια πισω με την ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ RSK 718 και τις 356, αλλα και 550.
Δεν σημαινει κατι αυτο, οταν ακομα και οι περισσοτεροι 50αρηδες, 60αρηδες, (και πολυ περισσοτερο το ηλικιακο target group της συγκεκριμενης κατηγοριας σημερα) δεν προλαβαν αυτα τα αυτοκινητα στο δρομο ως καινουργια.
Ακομα και αυτες οι γενιες ξερουν πολυ καλυτερα την πρωτη Boxster του 96' με τον 2,5λιτρο 6κυλινδρο boxer.

Κοντολογις τα τελευταια και συνεχομενα 20 χρονια ακομα και οι "μικρες" Porsche, Βoxster και επειτα Cayman, ειναι ΚΑΙ αυτες συνιφασμενες με τον γνωστο ηχο, τον 6cyl boxer.

Ειναι χειροτερος ο ηχος των νεων 718 ακομα και απο την RSK , αλλα και απο τα Α110. Aν δεις-ακουσεις καποια video, δεν ειναι δυσκολο να το διαπιστωσεις. Επισης λογω ρυθμισης χαρτογραφησης για ρυπους/περιορισμο turbo lag, σε καθε αφημα του γκαζιου, ακουγεται ενα "μπερδεμα" σαν να ρεταρει ο κινητηρας (καμμια σχεση πχ με το γνωριμο πορωτικο ακουσμα των wrc του anti-lag) .
Παραλληλα σε ενα συγκεκριμενο ευρος στροφων, δημιουργουνται μικροσυντονισμοι/βουητο στο εσωτερικο του αυτοκινητου.

Σαφως και ειναι θεμα προσωπικης επιλογης, αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο των φανατικων, τουλαχιστον σε διαφορα Fora που εχω μπει, ΔΕΝ εγκρινει, δεν αποδεχεται, δεν φαινεται διατεθιμενο να πληρωσει παρομοιο αντιτιμο σε σχεση με την προηγουμενη γενια, για ενα μηχανολογικο downgrade το οποιο αλλαζει-διαφοροποιει εντελως το ηχητικο αποτελεσμα.
Ειναι πισωγυρισμα για την φιρμα και θεωρω οτι αυτο θα αποτυπωθει και στις πωλησεις των 718...


https://newsroom.porsche.com/en/2020/pr ... 19733.html

The GTS engine also impresses with its superior power reserves and immediate response characteristics. It effortlessly revs to 7,800 rpm and, thanks to the standard sports exhaust system with dynamic damper control, also enjoys the acoustic advantages of the rich six-cylinder boxer engine sound.


Εικόνα

. Κίκιζας --> δεδικαίωται

:iconcool: