Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#598654 Αν βάλει πιο μικρή ζάντα όχι κακή κινεζιά έτσι ώστε το συνολικό βάρος των τροχών να μειωθεί αυτό θα τις κάνει να είναι πιο γυριστρούλες (καλύτερη επιτάχυνση-επιβράδυνση και μειωμένη κατανάλωση).
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#598662
sknipper έγραψε:Αν βάλει πιο μικρή ζάντα όχι κακή κινεζιά έτσι ώστε το συνολικό βάρος των τροχών να μειωθεί αυτό θα τις κάνει να είναι πιο γυριστρούλες (καλύτερη επιτάχυνση-επιβράδυνση και μειωμένη κατανάλωση).


Απειροελάχιστη διαφορά και μάλλον μετρήσιμη μόνο με όργανα και εάν... Δηλαδή άντε να πέσει από τα 14 στα 13,9 το 0-100 (και όλες οι άλλες μετρήσεις προφανώς). Βασικά η ευκολότερη λύση είναι ένα κοντύτερο κορωνοπήνιο, αν και το Golf IV είναι ήδη αρκετά "κοντό". Σε αυτές τις περιπτώσεις απλά αποδέχεσαι το αυτοκίνητο όπως είναι, δεν γίνεται κάτι άλλο.
Άβαταρ μέλους
By allonsanfan
#598736 Το περίεργο είναι ότι το αυτοκίνητο έβγαινε με 3 διαστάσεις για τον ίδιο κινητήρα ανάλογα με την χρονια παραγωγης, δηλαδή είχε 16αρες κ το 1.4 και το gti των 180 ιππων. Δεν νομίζω να έχει βγει άλλο αυτοκίνητο με 16αρες με τόση μικρή ιπποδύναμη, ακόμα κ τώρα που έχουν μεγαλώσει πολύ οι διαστάσεις. Η μείωση του πλάτους δεν θα κάνει κάποια διαφορά; Είχα την εντύπωση ότι κάτι αυτοκίνητα πόλης με πολύ μικρούς κινητήρες τα έκαναν πιο σπιρτοζικα εκτός από το χαμηλό βάρος και τα πολύ στενά λαστιχα

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#598740 Εγώ δεν συμμερίζομαι κάποια από αυτά που έχουν γράψει άλλοι χρήστες. Η δική μου γνώμη , αλλά και η πρακτική των κατασκευαστών, λέει:
1. Το μικρότερο πλάτος ελαστικού, βοηθάει τις επιδόσεις στην ευθεία (επιτάχυνση) και την οικονομία.
2. Η μικρότερη φερόμενη μάζα του τροχού, σημαίνει καλύτερες επιδόσεις. Μια ελαφρύτερη ζάντα, μειώνει την μη αναρτώμενη μάζα, βοηθώντας συνολικά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.
3. Η πιο μικρή διάμετρος του τροχού, βοηθάει την επιτάχυνση, κάνοντας λίγο πιο "κοντή" την μετάδοση. Δεν είναι τυχαίο πως οι πιο αδύναμες εκδόσεις των αυτοκινήτων, έχουν πιο "κοντές" σχέσεις ταχυτήτων (ή τελική σχέση μετάδοσης, αναλόγως).
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έβγαινε με 175/80/14. Η ίδια διάσταση υπήρχε και στο 1.4 με τους 75 ίππους, και στο 1.6 με τους 100, αλλά το δεύτερο έβγαινε νομίζω και με μεγαλύτερες διαστάσεις.
Φυσικά, ΔΕΝ θα γίνουν θαύματα με μια αλλαγή ελαστικών. Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να είναι αργό. Αλλά θα βελτιωθεί. Το πόσο, δεν το ξέρουμε, αλλά η βελτίωση είναι σίγουρη, γιατί είναι απλή φυσική. Προφανώς, δεν θα βελτιωθεί παντού: θα χάσει λίγο στις στροφές και στην επιβράδυνση, αλλά φαντάζομαι αυτό είναι το μικρότερο κακό.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#598746 Εγώ θα συμφωνήσω με τον ΗΦ.

Το συγκεκριμένο γκολφ (mk4 1.4 με 16άρα) με το έχω οδηγήσει αρκετές φορές καθότι το είχε για χρόνια κολλητός, βάζει γερή υποψηφιότητα για το μεγαλύτερο τάφο/παπουτσωμένο γάτο που έχει πέσει στα χέρια μου. Πάντως, σε σχέση με την άθλια 14άρα με 140mm sidewall και 175mm πλάτος (ήμαρτον) θα την προτιμούσα, όμως η 15άρα πιθανότατα είναι η χρυσή τομή, έστω και στο ΟΕΜ μπαλονέ 195/65.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#601570 Έπεσε το μάτι μου στο συγκεκριμένο ελαστικό της Bridgestone που ισχυρίζεται πως μπορεί να κινηθεί μέχρι 80 χλμ/ώρα χωρίς αέρα. Δεν είναι run flat και μπαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα, αρκεί να έχουν TPMS (για λόγους ασφαλείας).
https://www.drive.gr/news/advertorial/m ... stiho-pote
https://www.bridgestone.gr/driveguard/? ... stiho-pote
Δεν το γνώριζα, παρόλο που έχει πάνω από 1 χρόνο στην αγορά.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#601577
bebes έγραψε:
bebes έγραψε:Τοποθέτησα τελικά τα hankook ventus prime 3 Κ125.
Αυτο που μου εκανε εντύπωση είναι ο πολύ "στρογγυλεμένος" ώμος τους.
Καμία σχέση με τα λάστιχα που φορούσα ως τωρα, όλα είχαν "γωνία" η οποία οταν φαγώθηκε λίγο στα CrossClimate γλυστρούσα στο χιονι
Θα χρειαστώ σίγουρα χειμερινά το χειμώνα.

Δεικτη φθοράς εχουν χαμηλό, 280 αν θυμαμαι καλά.
Για την ωρα τα καινουρια λάστιχα "υπόσχονται" ενα πολύ ήσυχο ταξίδι.
Οταν θα εχω μαζεψει χιλιόμετρα θα γραψω κάτι.


Εκανα 1000 χιλιομετρα περίπου με τα νεα λάστιχα.
Δεν τα δοκίμασα σε κάτι extreme, δεν βρήκα βροχή, οπότε μόνο πορεία σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό.

Λοιπόν, σαν να άλλαξα αυτοκίνητο. :thumbsup:
Υπερβολικά ήσυχα (όπου εχει καλή άσφαλτο είνια πλήρως αθόρυβα) και αρκετα μαλακά (έγινε πιο άνετο το αυτοκίνητο :) )
Μένει να δω πως θα συμπεριφερθούν στο χρόνο μιας και αναπόφευκτα η σύκριση γίνεται με τα προηγούμενα 3 ετων λάστιχα.

Για κατανάλωση δεν μπορω να πω, μιας και στα 350 χιλιόμετρα ειχα μπάρες με βαλίτσα οροφής, δεν παρατήρησα όμως κάποια εμφανή διαφορά ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω

Έκλεισα αισίως 2 μηνες και 7000 χιλιόμετρα με τα hankook ventus prime 3 Κ125.
Δε μετάνιωσα στιγμή για την επιλογή μου.
Ισχύουν όλα τα παραπάνω που έγραψα για άνεση και θόρυβο.
Το αυτοκίνητο έχει μεταμορφωθεί.
Στο πρόσφατο ταξίδι στη Ρουμανια δοκίμασα και σε ορεινό στροφιλίκι με καλή και κακή, βρεγμένη και στεγνή άσφαλτο, κρατάνε πολύ καλά.
Στα Σκόπια βρήκα έντονη βροχόπτωση, οκ κι εκει (αν και δεν είχα ποτε πρόβλημα σε νερο, ουτε με τα προηγούμενα 2 σετ ελαστικών. Απλά αυτά δεν εχουν τη φασαρία των προηγούμενων)
Περασα και μερικά χιλιόμετρα χωματόδρομου με πολλές λακούβες και σχετικά γρήγορα (λόγω νεύρων), δεν τα έκοψα.

Overall, θεωρώ οτι απο τη στιγμη που το αυτοκίνητο δεν ειναι για πολλά πολλά εκτός δρόμου (λόγω αδύναμου συμπλέκτη) αυτού του είδους τα λάστιχα είναι προτιμότερα απο τα (πολύ ή λιγότερο) τρακτερωτα που φορούσα εως τώρα.
Πολύ πιο άνετο και ήσυχο ταξίδι, "μάλλον" καλύτερο κράτημα.
Το μόνο μειονέκτημα οτι θα πρέπει να πάρω και χειμερινά, ενω μέχρι τώρα οι προκάτοχοι πήγαιναν στο χιόνι απο καλούτσικα μέχρι αξιοπρεπώς.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#604114 225/70/16

Grand Vitara 2008 2.0

Βάζουμε θερινά ή MS?

Κινείται σχεδόν αποκλειστικά εντός δρόμου πλέον, με εξαίρεση μερικές μέρες το χειμώνα που πατάει χιόνι και λίγο λάσπη / χώμα.

Τι προτάσεις έχουμε σε οικονομικό ελαστικό;
Άβαταρ μέλους
By fot
#604133
saxon_747 έγραψε:225/70/16

Grand Vitara 2008 2.0

Βάζουμε θερινά ή MS?

Κινείται σχεδόν αποκλειστικά εντός δρόμου πλέον, με εξαίρεση μερικές μέρες το χειμώνα που πατάει χιόνι και λίγο λάσπη / χώμα.

Τι προτάσεις έχουμε σε οικονομικό ελαστικό;

Latitude Cross αν η λάσπη και το χώμα είναι περισσότερα από λίγα.

Αλλιώς Goodyear Efficient grip SUV, τα οποία μου τα είχε προτείνει κάποιος εδώ μέσα πριν χρόνια και είναι το 4ο ή το 5ο καλοκαιρι που τα φοράω στο Terios. Πολύ καλό σε όλα του.
Σε χιόνια κτλ βέβαια δεν έχω άποψη καθώς υπάρχει άλλο σετ χειμερινά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Govus
#604134 Έχουν βγάλει οι λαστιχοκατασκευαστές (...) αρκετές εκδόσεις των "ασφάλτινών" τους σε υψηλότερα προφίλ, ελέω SUVλακίων...

Π.χ. : https://www.reifendirekt.com/cgi-bin/rs ... p=R-269615 (με πρόλαβε ο fot παραπάνω :lol: ...)
https://www.reifendirekt.com/cgi-bin/rs ... p=R-271177
https://www.reifendirekt.com/cgi-bin/rs ... p=R-303641
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#604147
saxon_747 έγραψε:Grand Vitara 2008 2.0

Βάζουμε θερινά ή MS?


Την άποψή μου την ξέρεις. Σε off-roader βάζουμε M&S, αλλιώς ακυρώνουμε μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων του. Αν το θέλουμε αποκλειστικά για άσφαλτο, μάλλον λάθος αυτοκίνητα πήραμε. :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#604237
saxon_747 έγραψε:Όποτε ms για 2 βδομάδες το χρόνο δε λέει ε;


Ε, ναι... Να συμβιβάζεσαι σε άνεση και (κυρίως) φρενάρισμα - κράτημα τις 50 εβδομάδες, για να μην συμβιβάζεσαι τις 2;;

Ας κάνεις έναν συμβιβασμό τις 2 εβδομάδες...