Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#601014 οι αρχικες εκδοσεις του μοτερ ειχανε κατι θεματακια
αλλα ειναι τοσο ;known issues' και τοσο γνωστο μοτερ , ολα φτιαχονται

αν το αμαξι ειναι οκ απο ολες τις πλευρες και σου αρεσει, παζαρεψε λιγο και την τιμη και προχωρα
κρατα ενα μικρο reserve καπου και δες το σαν μερος της αγορας, αν σου βγαλει κανα θεματακι να το φτιαξεις μια και καλη.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#601016 Καταπληκτικός σχεδιασμός μοτέρ . Από το χαρτί στην παραγωγή, δοκιμές μηδέν . μάλλον δοκιμές στην κούτρα του πελάτη. Από σήμερα ούτε έξω από αντιπροσωπεία πεζό.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#601017
mousatos έγραψε:Καταπληκτικός σχεδιασμός μοτέρ . Από το χαρτί στην παραγωγή, δοκιμές μηδέν . μάλλον δοκιμές στην κούτρα του πελάτη. Από σήμερα ούτε έξω από αντιπροσωπεία πεζό.


ετσι μπράβο
και μακρυα απο τις μετοχες της PSA
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#601019 :lol: :lol: έτσι μπράβο , στήριξέ τες μη σου πέσουν
εκείνη την εποχή που σχεδιάστηκαν δεν υπήρχε σάλιο. το "μαγαζί" κινδύνευε με λουκέτο.
την πλήρωσε ο κοσμάκης και τώρα όλα μέλι-γάλα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#601029
alexnoize έγραψε:
markvag έγραψε:Γενικά κι εγώ ξέρω πως τα prinz μοτέρ (κατά αυτό το 1,6 δηλαδή, υπερτροφοδοτούμενο ή όχι, που χρησιμοποιήθηκε και από το BMW group) είχε αρκετά θεματάκια, αλλά δεν μπορώ να πω πιο συγκεκριμένα πράγματα, εκτός από αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Ο drdinos θα μπορεί να μας πει πιο συγκεκριμένα πράγματα φαντάζομαι... :hmmm:

το θέμα είναι ότι έστειλα μηχανικό το είδε το αμάξι και όλα λειτουργούν πολύ καλά, μου είπε ότι αν ειναι να σε βγάλει θα σε βγάλει αν το προσέχεις θα είσαι εντάξει αλλα και πάλι ρε γμτ δύσκολα το πιστεύεις, κρίμα και είναι αμαξάρα.
Θα το απέφευγα. Πολλά προβλήματα μέχρι και με το χρονισμό του μοτέρ.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By billis100
#603779 Καλησπέρα σας
Ανάβει η ένδειξη chek oil level χωρίς λόγο και σβήνει σε 4-5 δευτερόλεπτα .
Να ανησυχήσω ?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#603780
billis100 έγραψε:Καλησπέρα σας
Ανάβει η ένδειξη chek oil level χωρίς λόγο και σβήνει σε 4-5 δευτερόλεπτα .
Να ανησυχήσω ?

λαδια μετρησες?
Άβαταρ μέλους
By billis100
#603839 Πρωτα κοίταξα τα λάδια .Ηταν εντάξει .Σήμερα πού έβαλα μπροστά όλα καλά .
Θα δείξει.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#604301 Βάλαμε και τα ποδήλατα μας και γενικά πρώτη φορά που χρησιμοποίησα τον κοτσαδορο.
Μπαίνει πολύ εύκολα, και η σχάρα τοποθετείται άμεσα. Έχει ανακληση αλλά διαπίστωσα ότι το αυτόματο άνοιγμα της 5ης πόρτας απενεργοποιείται αυτόματα.
Η πρίζα για το ρεύμα είναι λίγο σφιχτή, και παρόλο που την κατέβασα (κανονικά κρύβεται πίσω από τον προφυλακτήρα) ο χώρος δεν είναι πολύς για να το πριζωσεις.. Για πρώτη φορά οκ, τώρα ξέρω για τις επόμενες.
Βάζοντάς εμπρός, μου απενεργοποιησε αμέσως το lane assist.
Στο δρόμο δεν κατάλαβα τίποτα, πολύ σταθερή κατασκευή η ThuleΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#604302 Αν το είχες στην Αθήνα δεν θα μπορούσες να στρίψεις στα στενά! :lol:
Άβαταρ μέλους
By zonas
#604738 250.000 χλμ έχω με 2009 thp μοντέλο
Εδώ και 4-5 χρόνια με βγάζει μόνιμη βλάβη φτωχό μείγμα, μπαίνει σε safe mode μάλλον και κόβει το αμάξι χωρις Τούρμπο. βαρεθηκα να πηγαινοέρχομαι σε συνεργεία γιατί κανένας δεν βρήκε τη βλάβη με κορόιδεψαν και πλήρωσα τζάμπα χρήματα. Πήρα ένα OBD μαραφετι σβήνω τη βλάβη και δε με απασχολεί πλέον. Το σοβαρο όμως είναι ότι πάνω από 10 φορές με έσβησε στον δρόμο πάνω σε εθνική.......
Κατα τα αλλά το αμάξι στο δρόμο δεν παίζεται και είναι όπως το πήρα πριν 10 χρόνια. Ε.... σβήνει καμία φορά για να υπάρχει λίγο σασπένς....