Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#603371 Έχουμε κάποια γνώμη για τα παρακάτω λάδια;



Liqui moly top tec 4200 5w30



https://products.liqui-moly.com/top-tec ... -30-2.html



https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000323 ... 5.0-el.pdf







Liqui moly MOLYGEN NEW GENERATION 5W-30



https://products.liqui-moly.com/molygen ... -30-1.html



https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P001757 ... 9.0-el.pdf
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#604027 Τα Liqui moly είναι πολύ καλά λάδια, το πρώτο το βάζω στο Golf fsi.

Το 2ο δεν το ξέρω, έχει βγει τελευταία;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#604079 Μάλλον. Τελικά καταλήγω στα 4200. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια γενικά.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By citastak
#604300 Εγώ βάζω τα 4100 στο ΜΙΝΙ γιατί είναι συμβατά με την προδιαγραφή longlife04 της BMW που έχουν και τα Castrol (μέχρι πρότινος συνιστώμενα λάδια).
Από τότε που τα φοράω (τουλάχιστον 30 χιλ χλμ, με αλλαγές ανα 5 χιλ χλμ) έχω δει βελτίωση στο θόρυβο που κάνει στην εκκίνηση σε κρύο καθώς και στην ποσότητα λαδιού που καίει.
Αυτό μπορεί όμως και να οφείλεται και στο ιξώδες που αντί για 5W-30 (suggested) είναι 5W-40.
Τα βρίσκω και τα παίρνω μεταξύ 6-7.5 ευρώ το λίτρο από ιντερνετικά μαγαζιά.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#621138 Τον τελευταίο χρόνο εχω βάλει πρόγραμμα στο yaris D4-D , λεω να του αλλάζω λάδια σαν να δουλεύει σε δυσμενείς συνθήκες κάθε 7500 χλμ δηλ , λάδια δεν καίει , mousatos για πρότεινε κατι "ισχυρό" πλησίασα τα 100000 χλμ , λίγα ξέρω :roll:

ΥΓ βλέπω οτι τα LM Top Tec 4300 5W-30 προτείνονται για toyota.
Άβαταρ μέλους
By opc
#621423 Έστω μια βαλβολινη με viscosity στους 40 βαθμούς 98 και στους 100 βαθμούς 16,3.
Και η άλλη 114 και 17,1αντίστοιχα.
Ποια προτιμάμε και ποια θεωρητικά θα έχει ποιο μαλακες αλλαγές όταν είναι κρύες?

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από opc και 08 Ιαν 2020, 15:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#621427 Θα ρισκάρεις να βάλεις διαφορετική από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής; Δεν νομίζω πως είναι καλή ιδέα. Ό,τι επίδραση και να έχει μια διαφορετική βαλβολίνη, συνήθως μετά από λίγο καιρό φεύγει. Μια βαλβολίνη δεν μπορεί να "διορθώσει" ένα στριφνό κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
By opc
#621429
HighFidelity έγραψε:Θα ρισκάρεις να βάλεις διαφορετική από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής; Δεν νομίζω πως είναι καλή ιδέα. Ό,τι επίδραση και να έχει μια διαφορετική βαλβολίνη, συνήθως μετά από λίγο καιρό φεύγει. Μια βαλβολίνη δεν μπορεί να "διορθώσει" ένα στριφνό κιβώτιο.
75W90 Gl4 είναι και οι 2. Δε ξεφεύγουμε από τις προδιαγραφές.
Στο μεταξύ τους ρωτάω...

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#621430 ΟΚ. Αν το σκέφτομαι σωστά λοιπόν, η πρώτη είναι καλύτερη γι'αυτό που θέλεις, γιατί ζεσταίνεται πιο γρήγορα.
Άβαταρ μέλους
By opc
#621442
HighFidelity έγραψε:ΟΚ. Αν το σκέφτομαι σωστά λοιπόν, η πρώτη είναι καλύτερη γι'αυτό που θέλεις, γιατί ζεσταίνεται πιο γρήγορα.
Μάλλον μπερδεύομαι με το ότι τα 114mm/s είναι μεγαλύτερο προφανώς από τα 98mm/s και άρα θα είναι πιο λεπτόρευστη...
Άρα θέλουμε θεωρητικά όσο ποιο μικρό αριθμό..
Όπως και να έχει ευχαριστώ!

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#621510 Γερνικά ένα λάδι το θέλεις λεπτόρρευστο αρκεί να είναι και αρκετά γερό ώστε να κρατάει επαρκές προστατευτικό φίλμ ακόμα και υπό πίεση.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#621978 Ντίμη τα έχεις δουλέψει σε έβο?

Fuchs Titan Race Pro S 5W-40 Ester Fully Synthetic Engine Oil

Description:
Fuchs Titan Race Pro S 5W-40 Ester Fully Synthetic Engine Oil

Fuchs Titan Race Pro S (formerly known as Silkolene Pro S) is simply one of the best quality engine oils there is! It's a premium, ester based full synthetic motor oil created to meet the needs of the most demanding driver - ideal for fast road use, track days and competition use.

Pro S was previously available under the Silkolene brand - the engine oil of choice for motorists demanding a premium, ester synthetic engine oil. Pro S has now been re-labeled as Fuchs Titan Race Pro S and offers the same outstanding formulation.

Fuchs Titan Race Pro S is available in 4 different viscosity grades - Pro S 5W/30, Pro S 5w/40 (this product), Pro S 10W/50 and Pro S 10W/60. Titan Race Pro S 10W/50 and Pro S 10W/60 are particularly recommended for use in warmer ambient temperatures and for extreme / endurance use on track.

Fuchs Titan Race Pro S 5w-40 is suitable for use in modern cars and is particularly recommended for high performance engines where their exceptional shear stability and wear protection help to maintain consistent power output and reliability. The fully synthetic base fluid ensures that the products are thermally stable and extremely resistant to oxidation, even when stressed to the extremes of endurance. The excellent overall performance profile ensures optimum protection even in the most demanding turbo-charged power units in modern performance cars. The discerning motorist may be confident that the products excel in all areas of performance and ensure maximum protection under all operating conditions.

Fuchs Titan Race Pro S is an oil formulated for motorsport, track and high performance use. Fuchs have not therefore sought manufacturer approvals for road use, but this is an engine oil of outstanding quality and stability, exceeding the requirements of many industry and manufacturer standards.

Fuchs Titan Race Pro S 5w/40 is also known as:

Fuchs Pro S 5w-40
Fuchs ester synthetic 5w-40 oil
Fuchs Pro S motorsport engine oil
Fuchs Pro S competition engine oil
Silkolene Pro Race 5w-40 oil
Silkolene Pro S competition engine oil

Εικόνα

Λέω να τα δοκιμάσω.

Νομίζω ότι αυτά της HKS είναι μαρκετινιά:

Εικόνα

Εικόνα

EVO-X (3.5W37)

The best to use for the 4B11 engine on Lancer Evolution X, Galant Fortis Turbo, etc.

HKS' original "HIPER ESTER" can follow extreme boundary lubrication of any kind of engines on the metal absorbed molecular level. The optimized oil viscosity for the 4B11 engine enables the use of this oil under higher load. Airtightness and friction balance of this oil are maintained at high levels.

https://www.hks-power.co.jp/en/product/ ... index.html

Τι λες?

Ποιό από τα δυο? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#621984 μου βαζεις Γερμανικη εταιρια vs Ιαπωνικη και μου λες τι θα προτιμουσα? :lol:
Τα hks ειναι πανακριβα Νικο,δεν τα εβαλα ποτε αν και τα προωθουσε καποτε ο Γιωργος.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#621990
dimviii έγραψε:μου βαζεις Γερμανικη εταιρια vs Ιαπωνικη και μου λες τι θα προτιμουσα? :lol:
Τα hks ειναι πανακριβα Νικο,δεν τα εβαλα ποτε αν και τα προωθουσε καποτε ο Γιωργος.


:lol: :lol:

Είναι όντως, 90κάτι τα βρήκα (Ελλάδα). Νομίζω δεν έχει νόημα γιατί δε ξέρω κατά πόσο καλύτερη προστασία δίνουν από ένα αντίστοιχο καλό λάδι. Νομίζω το engine specific είναι λίγο μαρκετινιά. Τι το γαμάτο προσφέρει δηλαδή?

Αγγλία βάζουν φουλ τα Fuchs, Αμερική τα Mobil 1 FS (0w40).

Να μπω στα Fuchs? :shifty: