Jorge_greek έγραψε:@kilo ηλεκτρικό δίκυκλο σε λογική τιμή
ναι... το xiaomi sub brand... αλλα δεν... εχουν καλους περιορισμους ακομα. Με την ελευση graphite batteries ισως αλλαξει το πραγμα. Για την ωρα το σπορ των ελεκτρικ ειναι ακριβος πειραματισμος.
In other news, να και σε κατι που ειμαστε καλοι:
https://seleo.gr/koinwnia/307024-sthn-e ... tosikletes
Στην Ελλάδα τα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα με μοτοσικλέτες
Θλιβερή πρωτιά κατέχει η Ελλάδα σύμφωνα με τη Eurostat.
Στην Ελλάδα - το 2017 - σημειώνονταν τα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα με μοτοσικλέτες ανά εκατομμύριο κατοίκους. Όπως γράφει η εφημερίδα, Πρώτο Θέμα, στην Ελλάδα σημειώνονταν 20 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκους όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ ήταν 8 θάνατοι ανά εκατομμύριου κατοίκους.Όσον αφορά τους νεκρούς από δυστυχήματα με αυτοκίνητο, το υψηλότερο επίπεδο καταγράφεται στην Βουλγαρία με 64 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους και το χαμηλότερο στη Μάλτα με 11 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους.Στους πεζούς θύματα τροχαίων δυστυχημάτων τη «μαύρη» πρωτιά έχει η Ρουμανία με 37 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους. Συνολικά το 2017 οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα στην ΕΕ ανήλθαν 25.000 αριθμός που είναι σταθερός από το 2013.
Anonymous Founder έγραψε:Αν σκεφτείς πόσοι κυκλοφορούν χωρίς κράνος, είναι αναμενόμενο...
να ταν μονο το κρανος.... οι σαγιοναρες και το tshirt με 100+ km/h ειναι αλλο επιπεδο....
Εδω εγω κοντευω να αγορασω και τζακετ-αεροσακο... και αλλοι ειναι με μαγιο.
Αυτή η ψευδαίσθηση μια μέρα θα χαθεί και θα είναι τυχεροί αν δεν τους σημαδέψει για πάντα.
Από το Mi A1.
Fiat Panda 7,6l/100km
KiloMeater έγραψε:Μπορεί να πηγαίνουν για πέντε λεπτά μόνο κάθε φορά όμως:-)
Δίκιο έχεις σε ό,τι με αφορά πάντως. :-)
Το σταμάτησα και αυτό εδώ και χρόνια.
Γενικώς, όποιος ακουμπάει Wankel, καίγεται, μόνον η Mazda γλίτωσε!
Να μην ξεχάσουμε και την πιο γνωστή εφαρμογή Wankel σε μοτοσυκλέτα με την Norton, η οποία κέρδισε και Isle of Man TT με δαύτο όπως και πρωτάθλημα BSB!
https://en.wikipedia.org/wiki/Norton_RCW588
Ιδιαίτερα στην περίπτωση της Suzuki, πολλά ενδιαφέροντα challenges που αντιμετώπισε η Suzuki το μακρινό 1974
https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_RE5
A basic problem with the rotary engine design is a lack of engine braking, partially due to the mass of the rotor. Leaning of the mixture on overrun also contributes to erratic and "lumpy" running. One way to solve the problem is to shut off ignition entirely on overrun, but this leads to excessive contamination of the combustion chamber by unwanted deposits, which can cause the apex seals to stick. Suzuki opted for a compromise by using two sets of ignition points.
Rotary exhaust temperatures reach 927 °C (1,700 °F),[48] and as such, on a motorcycle, required a specialized exhaust system. Suzuki dealt with the problem by first exhausting into a large, heavily finned manifold which split the single exhaust into two streams. They then built two twin-shelled exhaust pipes which included air cooling ducts. Each muffler contains a stainless steel inner pipe[48] which is a little shorter than the length of the external shell. The internal pipe ends in a removable stinger drilled with numerous holes and wrapped in a fibreglass-like material. The stinger (or spark arrestor as Suzuki calls it) exits the exhaust system at the end of the external shell. At the front of each pipe was a small forward-facing grille which allowed cool ambient air to be forced into the pipe by the bike's forward motion and to travel the length of the exhaust between the internal and external pipes.[32] It then flowed through the holes drilled in the stinger, mixing with the hot exhaust gasses before exiting the system. Even so, Suzuki found it prudent to fit heat shields on the outside of the pipe to further protect riders and pillions.
https://www.visordown.com/features/top- ... ined-bikes
Και όποιος ενδιαφέρεται για ένα κομμάτι πραγματικά εξαιρετικό, με περίπου 5Κ χιλιόμετρα και πρώτης γενιάς:
https://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-RE5-R ... SwaRRcm-RG
Αν είχα λεφτά πάντως, θα έψαχνα μια Norton Classic. Έχοντας παραχθεί μόλις 100 κομμάτια, στο μέλλον θα είναι το απόλυτο classic. Η Norton ακόμη είναι ιδιαιτέρως εξωτική, αφού και οι σημερινές μοτοσυκλέτες της ουσιαστικά γίνονται στο χέρι και οι τιμές είναι στο θεό.
georgetz έγραψε:Rotary exhaust temperatures reach 927 °C (1,700 °F),[48] and as such, on a motorcycle, required a specialized exhaust system
τετοιες θερμοκρασιες καυσαεριων εχουν πολλα συγχρονα αυτοκινητα παντως.Στο Μητσο καποιες (λιγες) φορες εχει φτασει τους 1000 κελσιου.Σε οποιοδηποτε πατημα με αλλαγες 2-3-4ης φτανει σχεδον 900.Σε ανηφορα με απανωτες φουρκετες και κλειστες στροφες για 4-5 χλμ ,εχει φτασει τους 920-930.Σε πιστα παλι στους 900.
Ισως τοτε η τεχνολογια των υλικων να μην ηταν τοσο προχωρημενη, και να αντιμετωπιζαν προβλημα?
Παντως και σημερα, καποια αυτοκινητα, εχουν θεμα με ραγισματα σε πολλαπλες εξαγωγης σε σχετικα λιγα χλμ.