- 11 Αύγ 2019, 23:28
#599423
mirage έγραψε:Η αληθεια ειναι πως για όλα όσα γινονταν στον ΟΑΣθ φταίει η κρατικοποίηση του. Μην τα πετάς αυτα τα τούβλα ετσι σε θεμα που γράφουν Θεσσαλονικείς γιατι θα σε πάρουν με τα τούβλα.
Ενδιαφερον θα είχε βεβαια μια σύγκριση της καταστασης των Citaro με τα διάφορα ΕΛΒΟ που αγοράστηκαν την ίδια περίπου εποχή. Όχι πως τα Citaro δεν είχαν θεματα με τα κιβώτια ταχυτήτων τους αν θυμάμαι καλά αλλα ολα τα ΕΛΒΟ που αγόρασε ο ΟΑΣΘ την ίδια εποχή ηταν ολα εξαιρετικής ποιότητας.
Λάστιχα σαν κι αυτά εχω ξαναδεί παντως και στις ΠΚ εποχές.
Πάω πάσο προς το πρώτο σκέλος γιατί δεν με απασχολεί κιόλας.
Τα Citaro το μονο θέμα που είχαν βγάλει ήταν τα σασμάν. Σαν σκελετός αν πάς να τα δείς παίζει να έχουν και τα κεριά από το εργοστάσιο που λέει ο λόγος. Όταν τα αντίστοιχα ΕΛΒΟ στην 4τια πάνω είχα κόψει ήδη κολώνες και είχαν σαπίσει.
Τα Saracakis B7R εκείνα με τα σκαλοπάτια πίσω (ίδιο πλαίσιο με τα αδελφάκια ΕΛΒΟ) δεν έχουν θέματα κατασκευής. Τα Irisbus δεν έχουν θέματα κατασκευής, τα ποιό παλιά Saracakis B10M οι γνωστοί Αλέξανδροι ή Αλέκοι είναι εξαιρετικής κατασκευής αμάξια. Τα παλαιότερα ΕΛΒΟ όπως τα καυλιάρικα SCANIA είναι πάρα πολύ καλά και κρατιουνται σε καλή κατάσταση. Ε Από το 2004 τα δικά σας ΕΛΒΟ ειναι απλά για τα μπάζα. Και τα Αθηναϊκά ΕΛΒΟ (παραλαβές 1998 εως 2001) δεν πάνε πίσω. ΟΙ ανακαινίσεις αμαξώματος ή ανακασκευή δε νομίζω να ορίζεται (μπορεί να λανθάνω) έβγαλαν θησαυρό.
Τέσπα συγκρίνοντας τα Θεσσαλονικιώτικα ΕΛΒΟ vs Saracakis για την ντόπια ελληνική αμαξοποιϊα ο δεύτερος βάζει γκολ απο τα αποδυτήρια.
Αν συγκρίνουμε δε με τα εισαγωγής Irisbus/Iveco, Evobus εκεί μιλάμε για Α' Εθνική με τοπικό Άνω Ραχούλας.
Εντιτ: Θυμάμαι το 1998 όταν στην ΕΘΕΛ είχαν παραλάβει τα ΕΛΒΟ Νεοπλανάκια στο 6μηνο πάνω τα είχαν στείλει στην ΕΛΒΟ γιατί είχαν στραβώσει τα σασί