Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#600053 Τσιμπα μια Zero και τέλος. Βέβαια θα μαζεύει σκόνες αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορία.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#600327
Jorge_greek έγραψε:@kilo ηλεκτρικό δίκυκλο σε λογική τιμή


ναι... το xiaomi sub brand... αλλα δεν... εχουν καλους περιορισμους ακομα. Με την ελευση graphite batteries ισως αλλαξει το πραγμα. Για την ωρα το σπορ των ελεκτρικ ειναι ακριβος πειραματισμος.

In other news, να και σε κατι που ειμαστε καλοι:
https://seleo.gr/koinwnia/307024-sthn-e ... tosikletes


Στην Ελλάδα τα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα με μοτοσικλέτες

Θλιβερή πρωτιά κατέχει η Ελλάδα σύμφωνα με τη Eurostat.

Στην Ελλάδα - το 2017 - σημειώνονταν τα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα με μοτοσικλέτες ανά εκατομμύριο κατοίκους. Όπως γράφει η εφημερίδα, Πρώτο Θέμα, στην Ελλάδα σημειώνονταν 20 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκους όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ ήταν 8 θάνατοι ανά εκατομμύριου κατοίκους.Όσον αφορά τους νεκρούς από δυστυχήματα με αυτοκίνητο, το υψηλότερο επίπεδο καταγράφεται στην Βουλγαρία με 64 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους και το χαμηλότερο στη Μάλτα με 11 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους.Στους πεζούς θύματα τροχαίων δυστυχημάτων τη «μαύρη» πρωτιά έχει η Ρουμανία με 37 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους. Συνολικά το 2017 οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα στην ΕΕ ανήλθαν 25.000 αριθμός που είναι σταθερός από το 2013.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#600348
HighFidelity έγραψε:Αν σκεφτείς πόσοι κυκλοφορούν χωρίς κράνος, είναι αναμενόμενο...


να ταν μονο το κρανος.... :( οι σαγιοναρες και το tshirt με 100+ km/h ειναι αλλο επιπεδο....

Εδω εγω κοντευω να αγορασω και τζακετ-αεροσακο... και αλλοι ειναι με μαγιο.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#600350 Κι εγώ πραγματικά απορώ με τα μυαλά τους. Ακόμη και με κράνος, αν πέσεις με το μαγιό, τα εγκαύματα θα είναι 3ου βαθμού. Όσες φορές το είχα κάνει για να πάω από το σπίτι στο Ελληνικό στην θάλασσα στο 5λεπτο, έτρεμε το φυλλοκάρδι μου. Και άλλοι, κυκλοφορούν έτσι μόνιμα.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#600353 Δεν έχουν πάθει για να μάθουν, ενώ νοιώθουν άτρωτοι.
Αυτή η ψευδαίσθηση μια μέρα θα χαθεί και θα είναι τυχεροί αν δεν τους σημαδέψει για πάντα.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#600355
KiloMeater έγραψε:Μπορεί να πηγαίνουν για πέντε λεπτά μόνο κάθε φορά όμως:-)

Δίκιο έχεις σε ό,τι με αφορά πάντως. :-)
Το σταμάτησα και αυτό εδώ και χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#601112
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#601357 Θα μπορούσε να μπει και σε αυτοκινητιστικό θέμα... Σίγουρα δεν γνωρίζετε την ύπαρξη της εν λόγω εταιρείας, Van Veen και ξεκίνησε σαν εισαγωγέας της Kriedler. Κάποια στιγμή όμως, αποφάσισε να φτιάξει την δική της μοτοσυκλέτα, χρησιμοποιώντας το Wankel Comotorκινητήρα που είχαν αναπτύξει η Citroen και η NSU. Διόλου τυχαία, η μοτοσυκλέτα ήταν μια αποτυχία.
Εικόνα
Γενικώς, όποιος ακουμπάει Wankel, καίγεται, μόνον η Mazda γλίτωσε! :lol:

Να μην ξεχάσουμε και την πιο γνωστή εφαρμογή Wankel σε μοτοσυκλέτα με την Norton, η οποία κέρδισε και Isle of Man TT με δαύτο όπως και πρωτάθλημα BSB!
:omg: :s_biggrin
https://en.wikipedia.org/wiki/Norton_RCW588
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#601375 Νομίζω οτι η Suzuki RE5 και οι αντίστοιχες NSU έτυχαν μεγαλύτερης αναγνώρισης , αφού ήταν μοτοσυκλέτες που έστω και για ένα μικρό σχετικά χρονικό διάστημα, μπορούσες να αγοράσεις.

Ιδιαίτερα στην περίπτωση της Suzuki, πολλά ενδιαφέροντα challenges που αντιμετώπισε η Suzuki το μακρινό 1974

https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_RE5

A basic problem with the rotary engine design is a lack of engine braking, partially due to the mass of the rotor. Leaning of the mixture on overrun also contributes to erratic and "lumpy" running. One way to solve the problem is to shut off ignition entirely on overrun, but this leads to excessive contamination of the combustion chamber by unwanted deposits, which can cause the apex seals to stick. Suzuki opted for a compromise by using two sets of ignition points.


Rotary exhaust temperatures reach 927 °C (1,700 °F),[48] and as such, on a motorcycle, required a specialized exhaust system. Suzuki dealt with the problem by first exhausting into a large, heavily finned manifold which split the single exhaust into two streams. They then built two twin-shelled exhaust pipes which included air cooling ducts. Each muffler contains a stainless steel inner pipe[48] which is a little shorter than the length of the external shell. The internal pipe ends in a removable stinger drilled with numerous holes and wrapped in a fibreglass-like material. The stinger (or spark arrestor as Suzuki calls it) exits the exhaust system at the end of the external shell. At the front of each pipe was a small forward-facing grille which allowed cool ambient air to be forced into the pipe by the bike's forward motion and to travel the length of the exhaust between the internal and external pipes.[32] It then flowed through the holes drilled in the stinger, mixing with the hot exhaust gasses before exiting the system. Even so, Suzuki found it prudent to fit heat shields on the outside of the pipe to further protect riders and pillions.


Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#601378 Καλά, προφανώς και η Suzuki RE5 είναι κανονική μοτοσυκλέτα, με κανονική παραγωγή, όταν η Norton δεν κατάφερε να παράγει παρά πρωτότυπα και αστυνομικές μοτοσυκλέτες. Ενδιαφέρον άρθρο που έχει μαζέψει όλες τις μοτοσυκλέτες με Wankel:
https://www.visordown.com/features/top- ... ined-bikes
Και όποιος ενδιαφέρεται για ένα κομμάτι πραγματικά εξαιρετικό, με περίπου 5Κ χιλιόμετρα και πρώτης γενιάς:
https://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-RE5-R ... SwaRRcm-RG

Αν είχα λεφτά πάντως, θα έψαχνα μια Norton Classic. Έχοντας παραχθεί μόλις 100 κομμάτια, στο μέλλον θα είναι το απόλυτο classic. Η Norton ακόμη είναι ιδιαιτέρως εξωτική, αφού και οι σημερινές μοτοσυκλέτες της ουσιαστικά γίνονται στο χέρι και οι τιμές είναι στο θεό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#601388
georgetz έγραψε:
Rotary exhaust temperatures reach 927 °C (1,700 °F),[48] and as such, on a motorcycle, required a specialized exhaust system


τετοιες θερμοκρασιες καυσαεριων εχουν πολλα συγχρονα αυτοκινητα παντως.Στο Μητσο καποιες (λιγες) φορες εχει φτασει τους 1000 κελσιου.Σε οποιοδηποτε πατημα με αλλαγες 2-3-4ης φτανει σχεδον 900.Σε ανηφορα με απανωτες φουρκετες και κλειστες στροφες για 4-5 χλμ ,εχει φτασει τους 920-930.Σε πιστα παλι στους 900.
Ισως τοτε η τεχνολογια των υλικων να μην ηταν τοσο προχωρημενη, και να αντιμετωπιζαν προβλημα?
Παντως και σημερα, καποια αυτοκινητα, εχουν θεμα με ραγισματα σε πολλαπλες εξαγωγης σε σχετικα λιγα χλμ.