Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#599576 Γεια σας παιδιά.Ο θείος μου βρίσκεται σε αναζήτησή Καινούργιου με μπατζετ ταβάνι 18000€ .Απαραιτητη προϋπόθεση να υπάρχει κλιματισμός αυτοματος κι όχι απλό αίτηση κοντισιον!!!!Ειδε Toyota Corolla sedan 1.6 ατμόσφαιρα με 132 άλογα ,και του άρεσε.Επισης ειναι προκατειλημμένος και δεν θέλει με τίποτα Τούρμπο κινητήρα,εκτός κι αν είναι diesel μιας και κάνει 25000-30000 σίγουρα τον χρόνο.Εγω λοιπόν του πρότεινα opel astra 1.6 ή με τα 110 ή τα 136 μιας και υπάρχει προσφορά τώρα στο 120 edition και είναι οριακά εντός μπατζετ.Να πω ότι τώρα έχει ένα primera 1.8 του 00' με σχεδόν 500.000 χιλιόμετρα όποτε καταλαβαίνετε ότι ψάχνει κυρίως αξιόπιστο όχημα και να γλιτώσει και όσο γίνεται κάτι από την κατανάλωση.Οποτε αρχικά περιμένω τα σχόλια σας για τα δυο αυτά οχήματα και τυχόν προτάσεις για αλλα μοντέλα δεκτές!!
Υ.Γ ψάχνει καινούριο ή μέχρι 1 έτους και 10-15000 μαξ χιλιόμετρα.


< >
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#599579 Καλά ο κλιματισμός από πριμέρα του 2000 είναι ικανός πιστεύω να παγώσει και μπουκάλι με νερό αν το έχεις μέσα στο αυτοκίνητο :s_crazy . Κατά τα άλλα ο συγκεκριμένος πάει καρφί για Corolla sedan. Έχει όμως κλιματιστικό στην έκδοση μέχρι 18.000;;
Επίσης ο συγκεκριμένος θα έπαιρνε χατσμπακ ή όχι;; Μήπως είναι από αυτούς που λένε σενταν και ξερό ψωμί;
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#599581
NiTse έγραψε:Καλά ο κλιματισμός από πριμέρα του 2000 είναι ικανός πιστεύω να παγώσει και μπουκάλι με νερό αν το έχεις μέσα στο αυτοκίνητο :s_crazy . Κατά τα άλλα ο συγκεκριμένος πάει καρφί για Corolla sedan. Έχει όμως κλιματιστικό στην έκδοση μέχρι 18.000;;
Επίσης ο συγκεκριμένος θα έπαιρνε χατσμπακ ή όχι;; Μήπως είναι από αυτούς που λένε σενταν και ξερό ψωμί;



Γενικά θέλει να είναι άνετο για ταξίδι.δεν είναι αρνητικός σε κάτι πέρα από το ότι δεν θέλει Τούρμπο βενζίνη.


< >
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#599588 Τι ηλικίας είναι; Αυτό θα είναι λογικά το τελευταίο του αυτοκίνητο δεδομένου ότι τα κρατάει για είκοσι χρόνια; Το ντήζελ είναι λογική επιλογή με τα χιλιόμετρα που κάνει αλλά μήπως αν σκοπεύει να το κρατήσει τόσο πολύ καιρό αντιμετωπίσει θέμα με απαγορεύσεις. Από την άλλη σε βενζίνη ατμόσφαιρα με λογική ιπποδύναμη (όχι τίποτα 1000 -1200 cc με κάτω από 100 άλογα) ποιος άλλος βγάζει κινητήρα εκτός από Toyota; Α και η Honda στο μικρό suv. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#599589 Με αυτό το budget και αυτά τα κριτήρια, δεν βλέπω κάτι άλλο από Corolla . Θέλει τεράστιους χώρους; Γιατί ένα Baleno 1.2 ατμόσφαιρα βγαίνει full extra με 15Κ και έχει και μεγάλη εγγύηση.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#599599
Anonymous Founder έγραψε:Με αυτό το budget και αυτά τα κριτήρια, δεν βλέπω κάτι άλλο από Corolla . Θέλει τεράστιους χώρους; Γιατί ένα Baleno 1.2 ατμόσφαιρα βγαίνει full extra με 15Κ και έχει και μεγάλη εγγύηση.


Συνταξιούχος 60 χρόνων είναι..με την γυναίκα του πάνε συνέχεια σερρες-Βόλο να βλέπει τα εγγόνια..Καλο ακούγεται και το μπαλενακι..Θα κάνει για τέτοια ταξίδια;ηχομόνωση κι ποιότητα κύλησης ;


< >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#599601
Anonymous Founder έγραψε:Με αυτό το budget και αυτά τα κριτήρια, δεν βλέπω κάτι άλλο από Corolla . Θέλει τεράστιους χώρους; Γιατί ένα Baleno 1.2 ατμόσφαιρα βγαίνει full extra με 15Κ και έχει και μεγάλη εγγύηση.
30.000 χλμ το χρόνο με corolla ατμοσφαιρικό βενζίνη; :help:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#599610
manoliossss έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Με αυτό το budget και αυτά τα κριτήρια, δεν βλέπω κάτι άλλο από Corolla . Θέλει τεράστιους χώρους; Γιατί ένα Baleno 1.2 ατμόσφαιρα βγαίνει full extra με 15Κ και έχει και μεγάλη εγγύηση.


Συνταξιούχος 60 χρόνων είναι..με την γυναίκα του πάνε συνέχεια σερρες-Βόλο να βλέπει τα εγγόνια..Καλο ακούγεται και το μπαλενακι..Θα κάνει για τέτοια ταξίδια;ηχομόνωση κι ποιότητα κύλησης ;


< >


Γενικά τα τελευταία χρόνια η Suzuki δεν έχει καλές σχέσεις με την ηχομόνωση πάντως... Ένα Swift ντήζελ προηγούμενης γενιάς μέσα σε περίπου 3 ώρες χαλαρού ταξιδιού κατάφερε να μου κάνει το κεφάλι κουδούνι... :lol:

Αφού δεν θέλει ούτε ντήζελ, ούτε τουρμπιγιόν νομίζω πως μέχρι 18Κ η μόνη λύση είναι αυτό που είπες... Αν ανέβει λίγο, κάπου στα 20Κ νομίζω αρχίζει η υβριδική corolla με τον (ατμοσφαιρικό) 1,8 και αυτόματο (cvt μεν, αλλά απ' ότι ακούω δεν πρέπει να είναι καθόλου κακό στα ταξίδια), πολλαπλούς πίσω και γενικά πρέπει να είναι πολύ άνετη...

Νομίζω (δεν παίρνω και όρκο όμως) πως και οι Κορεάτες έχουν κάποια ατμοσφαιρικά μοτέρ στα i30 / ceed (στο i20 έχει σίγουρα, αλλά νομίζω για ταξίδι είναι καλύτερα τα μεγαλύτερα αμαξώματα)... 1,4 με 100 ατίθασα, αλλά εγγύηση 5 χρόνια / απεριόριστα χλμ στο i30... Και πολλαπλούς πίσω για άνεση... Δεν χάνει τίποτα νομίζω να κάνει μια ερώτηση... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#599626 Αφού κάνει τόσα χιλιόμετρα, πάει καρφί για φυσικό αέριο. Έχει πρατήριο στο Βόλο, θα γεμίζει και στη Θεσσαλονίκη πηγαίνοντας για Σέρρες, λουκούμι. Θα πρέπει όμως να συμβιβαστεί με την τουρμπίνα.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#599634 Χαχαχαχαχα..ακριβώς όπως τα λέει ο μουσατος!Επισης μόνιμη κατοικία είναι Οι Σερρες και για την ακρίβεια ένα ορεινό χωριό 60 χιλιόμετρα μακρυά όποτε αυτομάτως το φα απορρίπτεται 1ον λόγω τουρμπίνας και 2ο λόγω πρατηρίω..Προς το παρόν θα πάει για test drive corolla και astra και αναμένουμε να δούμε αν προκύψει τίποτα αλλο..


< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#599705
manoliossss έγραψε:Το astra το diesel Που ανέφερα πως το κόβεται ;είναι αξιόπιστο σαν αυτοκίνητο ;


< >


Όχι και το απόλυτα αξιόπιστο, αλλά δεν πρέπει να έχει σοβαρά θέματα...