Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#592536
g8777 έγραψε:Περιμενω ακομα να μου πειτε ποσα 20λεπτα θα απαιτηθουν για να φορτισει το e-polo. :iconcool:

Μαρκοβαγκος. Θεοσχωρεστον. :(



Θα σου πω σε λίγο... έβαλα ένα το πρωί με την μπαταρία στο 12% και τώρα μου το βγάζει στο 13,4%, κάτι λέει ο βενζινάς check engine λαμπάκι έβγαλε... :hmmm: κάτι μου είπε για εκρήξεις, πυροσβεστικές, δεν κατάλαβα, είχε φασαρία όταν με πήρε, θα περάσω σε λίγο να δω... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#592719 Μετά την πολύ καλή επίδοση του Tesla Model 3 στο τεστ "αποφυγής ταράνδου", τα πήγε εξαιρετικά και στα crash tests!


https://www.euroncap.com/en/results/Tesla/Model-3/37573

Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το πόσο καλά τα πήγες στις πλάγιες συγκρούσεις, όπου φαίνεται να έχει πάρα πολύ στιβαρή κατασκευή.
Εικόνα
https://electrek.co/2017/08/22/tesla-model-3-body-alloy-mix/
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#593047 Θα πρέπει να είναι πιο εύκολο να φτιάξεις στιβαρή κατασκευή όταν δεν έχεις κινητήρα-εξατμίσεις, άξονες διαφορικά, συστήματα ψύξης, ντεπόζιτα-σωληνάκια.
Άβαταρ μέλους
By glf
#593067 Να σκέψου ότι το δάπεδο με τις μπαταρίες είναι μια συμπαγής πλάκα. Αυτό το τεστ είναι ίσως η καλύτερη φώτο που μπορεί να προσφέρει το.. πάτωμα. Που να τσαλακώσει εκεί..
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#593077
glf έγραψε:Να σκέψου ότι το δάπεδο με τις μπαταρίες είναι μια συμπαγής πλάκα. Αυτό το τεστ είναι ίσως η καλύτερη φώτο που μπορεί να προσφέρει το.. πάτωμα. Που να τσαλακώσει εκεί..
Δεν ξέρω αν οι μπαταρίες συνεισφέρουν και δομικά, θα περίμενα να είναι απομονωμένες. Δηλαδή να βουλιάζει ο μαρσπιές αλλά οι μπαταρίες να είναι πιο μέσα και να μην επηρεάζονται.
Όμως προσφέρουν βελτιωμένη συμμετρία που κάνει την δομική σχεδίαση (καταλαβαίνετε τι εννοώ) πιο εύκολη.
Και το επιπλέον βάρους τους απατεί και πιο ισχυρή κατασκευή. Και γενικά στην πράξη ο πιο βαρύς (που λόγω βάρους είναι πιο ενισχυμένος και συνήθως και μεγαλύτερος=περισσότερος χώρος παραμόρφωσης) κερδίζει τον πιο ελαφρύ.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#593441 Volkswagen ID.R Smashes Goodwood hill record with 39.9 second run!

Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#596070 Έχει πολλών ειδών και ποιοτήτων κινεζικά. Προσωπικά κάτι τέτοιο θα το αγόραζαΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#596077 Ή εγω εχω χασει την αισθητικη μου και βλεπω μονιμως φαλαινες ή κατι αλλο συμβαινει... :(
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#596103 Έχει ζόρικο ασιατικό design. Αν έχεις συνηθίσει σε Τζουτζιάρο και μπάουχαους έρχεται δύσπεπτο.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#596140
Jorge_greek έγραψε:Έχει πολλών ειδών και ποιοτήτων κινεζικά. Προσωπικά κάτι τέτοιο θα το αγόραζαΕικόναΕικόνα


:inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#596384
Y.V έγραψε:Ή εγω εχω χασει την αισθητικη μου και βλεπω μονιμως φαλαινες ή κατι αλλο συμβαινει... :(

Jorge_greek έγραψε:Έχει ζόρικο ασιατικό design. Αν έχεις συνηθίσει σε Τζουτζιάρο και μπάουχαους έρχεται δύσπεπτο.


Το συγκεκριμένο είναι λίγο από Citroen (πχ τα φώτα DRL) με Prius και Ioniq στο μπλέντερ. Το τιμόνι μέσα, κλεμένο από Peugeot. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#598731 Για τους εναλλακτικούς της ηλεκτροκίνησης: vintage, στυλάτο, και... γειτονικό!
:lol:
Ή αλλιώς, οι γείτονες στην Βόρεια Μακεδονία, μετέτρεψαν ένα Zastava 750 (δηλαδή το Fiat 600) σε ηλεκτρικό. Η τιμολόγηση πάντως, δεν είναι φθηνή: θα χρειαστείτε περίπου 20Κ €.
Εικόνα
https://www.reuters.com/article/us-nort ... SKCN1TK1F3