Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#596362
Asimov έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:@ Asimov
Μα τα ποσοστά που έδωσα με ρώτησες και είπα τι αφορούν.
Τις τιμές κόστους της ενοικίασης σε σχέση με την αγορά.
Τι ποσοστό είναι τα 17.600 στα 22.200 στο δικό σου παράδειγμα;
Όπως και τα 22.032 στα 24.400 του δικού μου;


Ε αυτό που λες λοιπόν είναι ΛΑΘΟΣ. Δεν σημαίνει τίποτα απολύτως αυτό που λες. Δεν είναι επιχείρημα.
Το γιατί μην το επαναλάβω, ξαναδιάβασε ο, τι έγραψα.
Εντάξει δεν σημαίνει τίποτα.

Ας μείνουμε σε αυτό που λες εσύ, το ληζινγκ κοστίζει λιγότερο από την αγορά ΑΝ δεν πουλήσεις το αυτοκίνητο σου στα 4 χρόνια.

Αν το πουλήσεις θα έχεις πληρώσει συνολικά λιγότερα χρήματα.

Συμφωνούμε.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#596379 Τελικά υπό ποιες προϋποθέσεις με συμφέρει; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#596385 Για αρχή κάμεις τις πράξεις που κάνανε τα παλουκάρια από πανου και βλεπς. Τόσο η αγορά, τόσο η ασφάλεια, τόσο τα τέλη, τόσο το σέρβις, τόσο εκτιμώ ότι θα πάρω πίσω όταν το πουλήσω έναντι του μισθωματος.
Ένα άλλο θέμα είναι η ασφάλεια. Στο leasing σε υποχρεωνουν να κάνεις μικτή. Εάν έχεις δικό σου γκαράζ, εάν στη δουλειά το αφήνεις σε γκαράζ, εάν έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου σαν οδηγο, μπορεί και να τη θεωρείς too much τη μικτή. Οπότε αγοράζοντας το αμάξι έχεις σαφώς μικρότερο ασφάλιστρο χωρίς μικτή.
Από κει και πέρα είναι το θέμα χρηματοδότηση, αν το βάλεις σε εταιρεία αφαιρείς και το φόρο των μισθωμάτων έναντι της ετήσιας απόσβεσης, κοιτάς και κατά πόσο μπορείς να δεσμευτείς για τις ανάγκες σου και τα χιλιόμετρα που θα κανεις για τα επόμενα τέσσερα χρόνια και αποφασίζεις.
Αν αποφασίσεις leasing ζητάς προσφορά και από άλλες εταιρείες πχ lease plan, executive lease κλπ που πιθανώς να έχουν καλύτερες προσφορές. :)
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#596394 Για αξία 25.000 να κάνει (ο συγκεκριμένος) απλή ασφάλεια δεν είναι λογικό πάντως.
Ρε συ τζομπ ο λογιστής σου τι λέει; Μόνο αυτός μπορεί να απαντήσει αν σε συμφέρει ή όχι.
Το αυτοκίνητο θα το πάρεις cash ή με χρηματοδότηση; Συν τοις άλλοις τα επιτόκια της Toyota είναι τσουχτερά, από τα πιο ακριβά της αγοράς. Οπότε αν πας σε αυτή τη λύση και σου βγουν 3-4 χιλιάρικα τόκοι, δεν είναι αμελητέο ποσό.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#596398 Το Toyota Flex τι λέει στην Ελλάδα? Αξίζει;

https://www.toyota.gr/finance/toyota-flex.json

Σου δίνει την δυνατότητα να σου αγοράσουν πίσω το αυτοκίνητο σε προσυμφωνημενη τιμή.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By JBT
#596401 Αύριο θα βρεθώ με τον λογιστή ελπίζω
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#596501 Δύσκολο αν δεν έχεις εταιρία να συμφέρει πάντως το leasing. Στην θέση σου δεν θα ασχολούμουν καν.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#596639 Λοιπόν με πήρε τηλ ο λογιστής και με λέει...

Τι θα γίνει ρε θα περάσεις να τα πούμε;;;


Αντε να δούμε...
Άβαταρ μέλους
By citastak
#596961 Σήκωσαν αυτοκίνητο γνωστού στη γειτονιά (500 Abarth) μέσα σε 30 δευτερόλεπτα, έχοντας αντιγράψει τη συχνότητα του keyless (είτε κάτω από το σπίτι ή κάπου αλλού).
Η κάμερα δείχνει το αυτοκίνητο να ξεκλειδώνει, να μπαίνει ένας μέσα και να φεύγει σε...δευτερόλεπτα.
Και εμένα με φοβίζει αν και υπάρχουν ειδικά πορτοφολάκια για όταν δεν χρησιμοποιείται. Αλλά από την άλλη αν πρέπει ούτως ή άλλως να το βγάλεις από την τσάντα για να το βγάλεις από τη θήκη, τι νόημα έχει; πάρε κανονικό.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#596965 Ελπίζω σήμερα να τα πω με τον λογιστή και να δω τι θα κάνω επιτέλους

Αντε γανιασαμε :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#596971 Χρηματοδότηση ή λίζινγκ

Έτσι είπε ο άρχοντας

Από βδομάδα πάω να δω το κόκκινο στην Θεσσαλονίκη και μάλλον να το κλείσω :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#596973
JBT έγραψε:Χρηματοδότηση ή λίζινγκ

Έτσι είπε ο άρχοντας

Από βδομάδα πάω να δω το κόκκινο στην Θεσσαλονίκη και μάλλον να το κλείσω :adminpower:

Με πολλους γριφους μιλα ο αρχοντας :lol: :lol: Εσενα τι σε συμφερει σου ειπε;
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#596974 Κάτσε ρε, τι εννοεί ο άρχοντας; Χρηματοδότηση εννοεί καταναλωτικό δάνειο; Η Toyota έχει 9% επιτόκιο, αν το βάλεις μέσα σε μια 4ετία, δεν μου φαίνεται με τίποτε συμφέρον. Όσο για leasing, με δικαίωμα εξαγοράς ή χωρίς; Και πια έκδοση; Θα μείνεις στα 17Κ ΛΤΠΦ ή θα πας σε ακριβότερη έκδοση;
ΜΙΛΑ, το φθινόπωρο θα έχω κι εγώ ν' αποφασίσω (για κάποια από τα παραπάνω, για παράδειγμα ακόμη κι αν μου το επιτρέψουν, δεν θέλω να φύγω πάνω από 17Κ ΛΤΠΦ γιατί μετά θα πληρώνω από την τσέπη μου, πέρα από το μπόνους που μου δίνουν για το αμάξι...).