Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#595502 Dunlop mutant.

Εαν θες αμμο σωνει και καλα, τοτε Anakee adve η Karoo.

Με τα δυο τελευταια ξεχνας περιφερειακο με βροχη η γλιτσα στο δρομο... σε ασφαλτο ξαπλωνεσαι για πλακα.


EDIT: Μιας και τωρα ειδα τη διαδρομη.


Επειδη θα κινεισαι σε ασφαλτο και δεν εισαι αγροτης, ουτε καθε μερα θα μπαινεις στο χωμα, ας εισαι ασφαλης τουλαχιστον στις καθημερινες απλες συνθηκες που μπορει να τυχει να κυκλοφορεις.
Πολη & περιφερειακος με στεγνο αλλα και μουσκεμα δρομο.
Επιπλεον θες και δυνατοτητα για Off-road οταν θα κατσει σεναριο.

Οι περισσοτεροι χωματοδρομοι στους οποιους ηδη κυκλοφορουν οχηματα, δεν ειναι κατι το τρομερο, ωστε να ψαξεις για τακουνια και να κατεβασεις χρονομετρα ορθιος στο μηχανακι στριβοντας με flick της ουρας...

Πας για Dunlop Mutant με κλειστα ματια.
Imho, το φρεναρισμα/grip σε στεγνη ασφαλτο ή βρεγμενη που κατα 90% θα κυκλοφορησεις εν τελει, μην το θυσιασεις περαιτερω πηγαινοντας περισσοτερο off-road oriented ελαστικα.
Το πραγματικο αβανταζ που θα σου δωσουν σε εκτος δρομου διαδρομες, για τη χρηση που θα κανεις, ειναι αχρειαστο.
Οσο για την αμμο, εκει πας σε αλλη κατηγορια αποκλειστικα με ψηλο τακουνι και απλα ξεχασε το.
Εαν στην ασφαλτο υπαρχουν 10 παραμετροι που πρεπει να λαβεις υποψη για ενα ελαστικο, στο χωμα υπαρχουν 30.

Ξεκινα με τα ντανλοπακια, ειναι το καλυτερο all-around για τη χρηση που ζητας.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#595593 Κάποιο έμπιστο online τεστ υπουργείου; Βλέπω ότι υπάρχουν αρκετά, είναι όλα σωστά και παραπλήσια όμως;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#599812 Και σκάει μύτη ο γείτονας προχθές με ένα triumph.... Και πλέον έχουμε και μηχανή κοντά να βλέπουμε και να μας βάζει ιδέες....

Συμπτωματικά μέσα σε πράγματα που έφερα από Ελλάδα με το αμάξι το καλοκαίρι είναι και το Arai μου...τυχαίο;....

Τί να πάρεις όμως...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#599865 Αγγλικό μηχανάκι στην Αυστρία;
Δεν θα ήθελα να ξέρω το κόστος της εργατοώρας.

Πάρε ένα BMW να σε δει ο Θεός

Πλάκα πλάκα τι εργαλείο αυτό το S1000xr, έχουμε πάθει ομαδική παράκρουση στην παρέα από τότε που το οδηγήσαμε.

< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#599866 Για μηχανή της Κυριακής μια χαρά θα είναι.
Σιγά μην χαλάσει με 2 Κ χλμ το εξάμηνο ( το άλλο εξάμηνο θα είναι στο γκαράζ ).

Αυτό το XR μου αρέσει και εμένα. Κανίβαλος πρέπει να είναι

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#599877
Anonymous Founder έγραψε:To XR γιατί να είναι καλύτερο από μια Multistrada;
Γιατί απλά είναι καλύτερο, πιο φτηνό, πιο γρήγορο, πιο δυνατό, πιο λίγα κυβικά, πιο ευκολοδηγητο, πιο όμορφο και πιο VFM.

https://www.cycleworld.com/sport-rider/great-escapes/

Στο ίδιο συμπέρασμα έχει καταλήξει και ο μηχανικός της παρέας ο οποίος τα έχει οδηγήσει και τα 2 και είναι ducatisti.

Δεν έχω οδηγήσει το multistrada αλλά τα έχω δει και τα 2 στην πίστα και το Ducati δυσκολευοταν περισσότερο.
Το XR είναι ένα τέρας που συμπεριφερεται σαν αλογάκι, στο Dynamic πρόγραμμα σηκώνεται σούζα μόνο με το γκάζι και γίνεται κανιβαλος, με το traction control ανοίγεις γκάζι πλαγιασμενος και νιωθεις να σε σπρώχνει ένα αόρατο χέρι έξω από την στροφή και η αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη είναι απόλαυση.
Στο normal πρόγραμμα είναι απλά ένα σκούτερ που μαζεύει χλμ χωρίς να το καταλάβεις ελέω 4 κυλίνδρου.



< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#599888 Α καλά, εσείς λέτε για κανονική μηχανή... Εγώ σκεφτόμουνα κάνα σκούτερ έως 250cc , να πηγαίνω καμία βόλτα μέσα στην πόλη, να θυμάμαι τα νιάτα μου :-)
Άμα υπάρχει και ηλεκτρικό, ακόμα καλύτερα:-)
Άβαταρ μέλους
By dimik
#599897
Anonymous Founder έγραψε:ΟΚ. Φαντάζομαι αφού είναι όλα αυτά, θα έχει ξεσκιστεί να πουλάει σε σχέση με την Multistrada , ή όχι ;
Η BMW πουλάει 3πλασιες μοτοσυκλέτες από την Ducati, στην συγκεκριμένη κατηγορία την οποία συνήθως προτιμούν μεγαλύτερες ηλικίες προτιμούν την GS η οποία είναι και φτηνότερη και πιο πολιτισμένη, ο 50ρης ή ο εποχικος-καφετεριακιας-ερασιτεχνης μοτοσυκλετιστης δύσκολα θα δώσει τα 23.000 ευρώ για να πάρει "on off" με κινητήρα από superbike, δεν του χρειάζονται κιόλας τα 160 άλογα. Άλλωστε οι πωλήσεις της XR περιλαμβάνονται στην κατηγορία των sports bikes.

https://www.bmwmoa.org/news/434126/BMW- ... igures.htm

Η Ducati έχει τους δικούς της κολλημένους σαν την Alfa Romeo για αυτό και η μεγαλύτερη αγορά της είναι η Ιταλία, επίσης η Multistrada πλέον με το μικρό μοντέλο δίνει παραπάνω επιλογές.


https://www.ducati.com/ww/en/news/ducat ... ke-segment

Παρόλα αυτά δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλή η Multi, απλά στα σημεία είναι καλύτερο το BMW για όλες τις χρήσεις.

Στην Αγγλία από όπου και αγόρασε το XR ο φίλος φαίνεται η δυναμική της

https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/n ... vestigated



< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#599899 Μ'αρέσει που κολλημένους έχει μόνον η Ducati, όχι η BMW...
Οι περισσότεροι που θα αγοράσουν BMW θα πάρουν GS, όποιος του φαίνεται πολύ μπαρμπαδίστικη, θα κοιτάξει κι άλλου.
Προσωπικά, η XR μου φαίνεται χωρίς νόημα, είναι κάτι σαν την Tiger 1050 , ένα σηκωμένο superbike, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Προτιμώ σε κάθε περίπτωση ένα μεγάλο on/off που θα μπορέσει να πατήσει και μερικά μέτρα χώμα για να πας σε μια παραλία.
Αλλά εγώ είμαι σίγουρα πιο "μπάρμπας" στις επιλογές μου. GS, Multistrada και φυσικά Crosstourer θα κοιτούσα, η XR δεν είναι για μένα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#599902 Το XR είναι το ανάλογο του Multistrada αλλά με τετρακύλινδρο μοτέρ.
Απευθύνεται στο ίδιο κοινό που τα ss τους φαίνονται πολύ άβολα ή πολύ σπορ ή θέλουν να βάζουν και συνεπιβάτη.

Επίσης τα Ducati έχουν πιο ειδικό πλάνο συντήρησης ( αυτό το ιμάντες κάθε δύο χρόνια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, είναι ζορικο ).

Ο βασιλιάς των ταξιδιαρικων on-off είναι το μεγάλο GS και μία βόλτα θα πείσει κάθε "άπιστο Θωμά".
Αν και προσωπικά θα προτιμούσα CRF 1000

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#599903 Η Ducati έχει κολλημένους με την έννοια της μπζυχης του κουορε σπορτιβο κλπ κλπ, οι της BMW αγαπάνε το image.

Η XR είναι μεν sport touring πάει δε και χώμα, προφανώς όχι όπως η GS αλλά διαφορά με την multi δεν βλέπω να έχει.

https://youtu.be/YcphW3yf1Ng


< >