Εαν θες αμμο σωνει και καλα, τοτε Anakee adve η Karoo.
Με τα δυο τελευταια ξεχνας περιφερειακο με βροχη η γλιτσα στο δρομο... σε ασφαλτο ξαπλωνεσαι για πλακα.
EDIT: Μιας και τωρα ειδα τη διαδρομη.
Επειδη θα κινεισαι σε ασφαλτο και δεν εισαι αγροτης, ουτε καθε μερα θα μπαινεις στο χωμα, ας εισαι ασφαλης τουλαχιστον στις καθημερινες απλες συνθηκες που μπορει να τυχει να κυκλοφορεις.
Πολη & περιφερειακος με στεγνο αλλα και μουσκεμα δρομο.
Επιπλεον θες και δυνατοτητα για Off-road οταν θα κατσει σεναριο.
Οι περισσοτεροι χωματοδρομοι στους οποιους ηδη κυκλοφορουν οχηματα, δεν ειναι κατι το τρομερο, ωστε να ψαξεις για τακουνια και να κατεβασεις χρονομετρα ορθιος στο μηχανακι στριβοντας με flick της ουρας...
Πας για Dunlop Mutant με κλειστα ματια.
Imho, το φρεναρισμα/grip σε στεγνη ασφαλτο ή βρεγμενη που κατα 90% θα κυκλοφορησεις εν τελει, μην το θυσιασεις περαιτερω πηγαινοντας περισσοτερο off-road oriented ελαστικα.
Το πραγματικο αβανταζ που θα σου δωσουν σε εκτος δρομου διαδρομες, για τη χρηση που θα κανεις, ειναι αχρειαστο.
Οσο για την αμμο, εκει πας σε αλλη κατηγορια αποκλειστικα με ψηλο τακουνι και απλα ξεχασε το.
Εαν στην ασφαλτο υπαρχουν 10 παραμετροι που πρεπει να λαβεις υποψη για ενα ελαστικο, στο χωμα υπαρχουν 30.
Ξεκινα με τα ντανλοπακια, ειναι το καλυτερο all-around για τη χρηση που ζητας.