Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By krom
#595356
Dimitris_P έγραψε:Κάτι τεράστια αφ που είχε η Ολυμπιακή τι έχουν απογινει; Δεν θυμάμαι αν ήταν a340 ή 747, πάνε αιώνες. Πήγαν ανακύκλωση ή τα έδωσε με την ιδιωτικοποίηση της;


Aπό τα 4 a340, τα δύο πήγαν για σκραπ και τα άλλα 2 πήγαν στο Ιράν μέσω της Καζακστάνικης Bek Air. Το ένα κατέληξε στη Mahan και το άλλο συνεχίζει να σαπίζει στη Τεχεράνη.
https://www.planespotters.net/airframe/ ... nes/PlaUlJ

https://www.planespotters.net/airframe/ ... Air/D01Ig0
https://goo.gl/maps/wr6LsRbthtSABDJX7
Άβαταρ μέλους
By markvag
#595373
mirage έγραψε:Μετά τα 20+ χρονια αρχίζουν συνήθως βαριές και ακριβές συντηρήσεις οι οποίες αν είσαι Lufthansa τις κανεις σωστα αλλα ακριβως επειδη ειναι ακριβές συνήθως το ξεφορτωνεσαι καπου στα 25 χρόνια. Και επειδή μιλαμε για ATR οι κύκλοι συνήθως ειναι πολλοί αν και το αεροπλάνο ειναι σχεδιασμένο για πολλούς κύκλους.


Συνήθως ναι, αν και φυσικά παίζει και με τη χρήση... Τα ATR όντως, επειδή είναι φτιαγμένα για μικρές διαδρομές (άρα πολλούς κύκλους με λίγες σχετικά ώρες) έχουν νομίζω μεγαλύτερο όριο απ' ότι ένα 737 αν δεν κάνω λάθος... :oops:

Άλλους κύκλους έχει ένα ATR που κάνει 8 σκέλη των 45 λεπτών τη μέρα κάθε μέρα για 20 χρόνια και άλλους ένα 747 που κάνει μία 10ωρη πτήση τη μέρα...
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#595377
krom έγραψε:
Dimitris_P έγραψε:Κάτι τεράστια αφ που είχε η Ολυμπιακή τι έχουν απογινει; Δεν θυμάμαι αν ήταν a340 ή 747, πάνε αιώνες. Πήγαν ανακύκλωση ή τα έδωσε με την ιδιωτικοποίηση της;


Aπό τα 4 a340, τα δύο πήγαν για σκραπ και τα άλλα 2 πήγαν στο Ιράν μέσω της Καζακστάνικης Bek Air. Το ένα κατέληξε στη Mahan και το άλλο συνεχίζει να σαπίζει στη Τεχεράνη.
https://www.planespotters.net/airframe/ ... nes/PlaUlJ

https://www.planespotters.net/airframe/ ... Air/D01Ig0
https://goo.gl/maps/wr6LsRbthtSABDJX7


Είχα ταξιδέψει μ'ένα τέτοιο τότενες και μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση η γκλαμουριά που προσέφερε σε αντίθεση με της BA (για πτήσεις LHR-ATH-LHR) :inlove:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#595768 καπου διαβαζα - αλλα δε μπορω να το ξαναβρω - οτι ανακαλυψαν θεματακια και με το pitch των Airbus NEO 321....
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#595779 Μόνο που εκεί έχουν 3; αισθητήρες .
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#595782 https://www.newsit.gr/ellada/grevena-an ... s/2835022/
Άβαταρ μέλους
By drdino
#595783
fokion έγραψε:καπου διαβαζα - αλλα δε μπορω να το ξαναβρω - οτι ανακαλυψαν θεματακια και με το pitch των Airbus NEO 321....


https://www.flightglobal.com/news/artic ... no-459718/
Άβαταρ μέλους
By fokion
#595956
drdino έγραψε:
fokion έγραψε:καπου διαβαζα - αλλα δε μπορω να το ξαναβρω - οτι ανακαλυψαν θεματακια και με το pitch των Airbus NEO 321....


https://www.flightglobal.com/news/artic ... no-459718/


Πολλά ευχαριστω.!!
Άβαταρ μέλους
By fokion
#595958
dimviii έγραψε:https://www.newsit.gr/ellada/grevena-anagkastiki-prosgeiosi-monokinitiriou-aeroskafous/2835022/


Ευτυχως ολοι - περιπου - καλα...........

το κακο ειναι οτι οταν βγει το πορισμα - σε κανα χρονο περιπου - λιγοι θα το διαβασουν.....

εδω τα προσφατα εκδοθεντα πορισματα
https://www.aaiasb.gr/el/ekdoseis/2011- ... ports.html
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#595985 Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ενώ το αεροπλάνο πετούσε, ο πιλότος διαπίστωσε πρόβλημα στον κινητήρα

τι αλλο πορισμα θες :rtfm: :lol:
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#596264
Άβαταρ μέλους
By fokion
#596311
cabala10 έγραψε:τι αλλο πορισμα θες :rtfm: :lol:


Ποιότητα καυσίμου
ποσότητα καυσίμου
Τελευταία συντήρηση πότε και απο ποιον
υλικα που αλλάχτηκαν και με ποια
ηλικία προπέλας
Τελευταίες παρατηρήσεις πιλοτων
ωρες πτησης πιλότου μηνα - εβδομαδα - ημερα.
η αντλια καυσίμου λειτουργουσε?
η - διπλή - αναφλεξη ηταν επιλεγμένη?
η προπελα "γυριστικε" πριν την εκκινηση?

εχω και μερικά ακομα αλλα ας μεινουμε εδω...
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#596899 35 λεπτά για ανταπόκριση στο Ηράκλειο επαρκούν ή θα έχουμε τρεχάματα; Πρωινή άφιξη (αρχές Αυγούστου), εντός Σένγκεν και οι 2 πτήσεις και στο ίδιο εισητήριο.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#596915
cabala10 έγραψε:


Τι φτιάξαν οι τύποι!? :dizzy: :help: