Αν το περάσουν, έστω ελάχιστα, πάμε πλέον πάνω από 24, κοντά 25 (διπλασιαζεται το ΤΤ).
Αντίστοιχα όσα έχουν ΛΤΠΦ λίγο κάτω από το όριο των 14, πάνε τελική γύρω στα 17 και κάτι. Αν το περάσουν, ξεπερνούν τα 19.
Τα λέω κυρίως για κάτι ψαρακες τύπου g , να μαθαίνουν.
Αυτοι ειναι ικανοι μεχρι να ερθει το αμαξι να σου ζητησουν κανα δυο χιλιαρικα ακομα .
Ασιμω ριξε μια παλετα σιφτυ ρε.
Μυστονια μου τρελά, τι κάνουμε σε περίπτωση που ρυθμιστής ροής του αέρα δεν υπακούει καθόλου και σε όποια θέση κι αν τον βάλω, βγάζει αέρα μόνο απ' τους αεραγωγούς του ταμπλό?
Ο ρυθμιστής πρέπει να χει μέσα κάποιο ελατήριο που έχει φύγει απ' τη θέση του γιατί όταν τον γυρνάω, μερικές φορές βρίσκω αντίσταση.
< Note >
Δηλαδή , το "κρύο-μπλέ" δε γινεται να περιστραφεί στο τέρμα του δίχως να επηρεάσει τη ρύθμιση για τη ροή του αέρα ακριβώς απο δίπλα.
π.χ δε γίνεται να έχω τέρμα κρύο κ μόνο στο ταμπλώ , θα συμβιβαστώ στα 4/5 "κρύο" για κάτι τέτοιο.
Αφού είναι μοντέλο 2008 πρέπει να βγάλανε τα 10 χρόνια
Τα μπροστά τα είχε αλλάξει ο προκάτοχος μια φορά.
Λάδια δεν ξέρω πόσα παίρνεις...
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Οθόνη σε Ford Focus mk3!
Δεν' κακό!
< Note >
Το καλο είναι οτι φαίνεται ευανάγνωστη και με τα κοντρολ να δουλεύουν κανονικά.
Για Fiesta βρήκες τπτα Focusmanmu ?